Uitstekend

2 reviews over Hotel L' Oustau de Lorgues in het Nederlands

Amsterdamse gastvrijheid

de vries, 21-4-2009

Lia en Gerhard verwelkomen je met een plezierige vorm van gastvrijheid. in hun prachtig verbouwde huis. Van het ontbijt, tot de formidabele kamer, tot het heerlijke diner, alles is prima! Ligging in het kleine centrum van Lorgues, met voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur. Lorgues is een prima uitvalsbasis om de provence en de cote azur te leren kennen.
Gereisd met partner in april 2009

Suzanne de Jong, 14-5-2008

Wij zijn net terug van 4 daagjes Provence en hebben het heel erg naar onze zin gehad in l `ousteau de Lorgues. Ook onze zoon van 6 was meer dan welkom. we gaan zeker nog eens terug!
Gereisd anders in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L' Oustau de Lorgues in Lorgues (Var), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L' Oustau de Lorgues zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel L' Oustau de Lorgues scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.