Appartement Le Fond Blanc *

Le Fond Blanc

1 review over Appartement Le Fond Blanc in het Nederlands

Simpel, betaalbaar en voldoende

Martijn, 23-2-2009

Het is dus een groot kamertjes complex en de omschrijving op de website en de foto's die we gezien hadden op andere sites kwamen goed overeen.

Maximaal 4 personen, ook al zou je er nog 2 bij kunnen doen, maar dat wordt erg krap. Nette badkamer en toilet. Klein, maar praktisch keukentje, klein eethoekje. Dochter sliep in een stapelbed, wij in een soort hoekje. Genoeg opbergruimte voor kleren onder de bedden.

Skigebied is echt geweldig. Wachtrijen vielen ons heel erg mee. Wel ontzettend duur supermarktje, beneden in de vallei is het goedkoper. Wij zaten op de 2de verdieping, daar is ook de skiberging. We gingen dan de lift in, naar de 7de, gang door, kwam je op de "begane grond" van een plein. Dat liep je over naar een ander gebouw, lift weer naar beneden en je stond op de piste. Goed bereikbaar dus. Communicatie met de beheerster ging beetje moeilijk af en toe (Fransen en Engels ;-) ), maar al met al een zeer leuke vakantie gehad.

Skipas is 203 E

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Fond Blanc in Les Arcs (Var), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Fond Blanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Fond Blanc scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.