9,5

Uitstekend

2 reviews over BedAndBreakfast Allegro in het Nederlands

Prachtige plek

Henk en Ellen Kok, 17-5-2013

Hier leef je nog als god in Frankrijk. Wat een geweldige ontvangst door twee allervriendelijkste mensen, Frank en Mies. Heerlijke studio en zwembad en niets is te veel voor hun. Je kunt er ook heerlijk eten want Mies verdient minstens een Ster voor haar kookkunst. Verder goed gelegen vlak naast het dorpje Le Val en andere bezienswaardigheden zijn niet ver uit de buurt te vinden. Van harte aanbevolen.
Gereisd met partner in september 2012

fantastische locatie en bed and breakfast

cor en wilna duran, 28-9-2012

Wij verbleven een aantal nachten bij Frank en Mies. De kamer was van een goede kwaliteit. Het eten en drinken waren werkelijk grandioos te noemen. Het zwembad was heerlijk van temperatuur. Wij voelden ons bij de gastheer en gastvrouw als thuis. Wij komen hier zeker terug.
Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Allegro in Le Val, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Allegro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Allegro scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.