Hotel La Bastide Rose

La Bastide Rose
9,3

4 reviews over Hotel La Bastide Rose in het Nederlands

Charme, luxe en gastvrijheid in een prachtregio

Michel & Sandra, 29-10-2009

Dit is werkelijk een heerlijke accommodatie voor een verblijf van eenpaar dagen, maar zeker ook voor een week of langer. Super charmant en zeer gastvrij. Top om tot rust te komen of om heerlijk te golfen en de wijngaarden van de zuiderlijke Rhone te ontdekken!

Wij gaan hier zeker weer terug

Gereisd met partner in oktober 2009

Heerlijke plek vol charme en luxe!!

sandra hopstaken, 29-10-2009

In juni 2009 zijn we hier geweest tijdens een rond tour door Frankrijk. Bastide Rose is een heerlijke plek waar je echt tot rust komt. Mooi zwembad met fijne ligstoelen, kamers zeer verzorgd, vooral de badkamers zijn mooi. Het eten wordt persoonlijk klaargemaakt door Emmanuel, je mag gerust met hem meekijken in de keuken. We zijn ook een keertje mee geweest naar de markt om verse inkopen te doen, dat was echt hartstikke leuk! We hebben hier echt het franse gevoel opgedaan.

In de omgeving is trouwens genoeg te doen en te bezoeken!

Gereisd met partner in juni 2009

Super charmante accommodatie!

Michel & Sandra, 23-9-2009

Dit is werkelijk een heerlijke accommodatie om te verblijven voor een paar dagen maar zeker ook voor een week! Veel dingen te doen, waaronder bijvoorbeeld golfen en de heerlijke wijnen proeven uit Chateau Neuf du Pape en de rest van de zuiderlijke rhonestreek. De werknemers zijn erg vriendelijk en de eigenaar kookt geweldig met superverse produkten van de markt. Echt een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2009

Anné Anne-Marie, 4-7-2008

Wij hebben gelogeerd in de bruidssuite van La Bastide Rose in 08/2007. Het was gewoonweg fantastisch. Dit is een héél speciaal adres, en we zouden er graag nog eens terug naartoe gaan. Niet echt geschikt voor kinderen. De prachtige tuin staat vol kunst, er is 'n museum gewijd aan de (inmiddels overleden) eigenaar, Pierre Salinger. Z'n echtgenote Poppy runt de zaak samen met haar zoon. Hij kookt op een eigenzinnige manier, maar wel heel lekker. Je kan er buiten tafelen, heerlijk ontbijten, ... Wat 'n sfeer ! Het zwembad omringd door witte oleanders is ook echt de moeite waard. Probeer het eens !

Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La Bastide Rose bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Bastide Rose in Le Thor , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Bastide Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Bastide Rose scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: