Beoordelingen Camping Franceloc Domaine Le Jantou***

Franceloc Domaine Le Jantou***
71 beoordelingen
Beoordelingen Camping Franceloc Domaine Le Jantou***
535 Chemin des Coudelières , F-84250, Le Thor

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Domaine Le Jantou*** in Le Thor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Domaine Le Jantou*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Franceloc Domaine Le Jantou scoort een 7,4 uit 10, op basis van 71 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Domaine Le Jantou*** in Le Thor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Domaine Le Jantou***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Franceloc Domaine Le Jantou*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 61 vakantiefoto's van Camping Franceloc Domaine Le Jantou*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Franceloc Domaine Le Jantou*** met andere accommodaties in Le Thor.
Even geduld a.u.b.

7,3
7,8
6,6
5,9
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Mooie ruime camping met prima sanitair"vertalen
Sjef S
9,0

2-10-2013 In september 2013 met caravan op camping gestate. Omdat we lang bleven kregen we korting/campingkaart aangeboden van FranceLoc. Deze is 2 jaar geldig voor 10 euro en de plaats kost 14 euro p.n. Mooie/ruime plaatsen met gebruik maken van zeer schone invalide douche/toilet/wastafel. Deze werd 2 keer pd schoongemaakt. Voor rust en omgeving een aanrader. Ook voor kinderen leuk zwembad en speeltuin. Receptie is zeer vriendelijk en er werkte ook een dame uit België, dus taal is geen probleem.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Supervakantie!"vertalen
Judith
8,0

27-7-2013 We hebben een supervakantie gehad, wij zijn met onze kinderen van 4 en 2 voor twee weken geweest, het was geweldig!
Mooie mobile home sunshine, netjes en schoon. Geweldige speeltuin, en zwembaden. De glijbanen waren favoriet bij de kinderen, iedere dag was er et te doen zoals een circus, paardrijden watergevecht enz. We hebben het erg naar ons zin gehad, volgend jaar weer!

met jonge kinderen, Apr. 2013
"Leuke camping"vertalen
Kristel
8,0

14-5-2013 Heel leuke camping midden in de Provence.
Mooi overdek baar zwembad. Super leuke nieuwe waterglijbanen. En nog een apart buitenbad. Verder een nieuwe speeltoren in de speeltuin, een groot voetbalveld en een midgetgolf baan. Onze kinderen vonden het er geweldig. Wij hadden een mooie nieuwe sta-caravan. Top vakantie!!!

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Franceloc Domaine Le Jant...

met jonge kinderen, Juli 2012
"Niet voor nederlanders of kampeerders"vertalen
jaja
4,0
4,0
1,0

6-8-2012 nauwelijks schaduw voor de mensen op de kampeerplaatsen, sanitair was ver beneden de maat, toiletten trokken niet goed door waardoor alles bleef drijven, sta je af te wassen spuit het water wat je wegspoelt gewoon via de afvoer tegen je voeten door lekkage,schoonmaken doen ze met een hoge drukspuit, belachelijk. ze zijn alleen gericht op fransen, geen NL animatie en een poging in het engels doen ze al helemaal niet, NOOIT MEER! ben beter gewend.

"Gezellige franse camping"vertalen
Sgaow
8,0

24-7-2012 Wij hebben een leuke week gehad op deze camping. Ondanks vermelding 'NL animatie aanwezig', meerdere NL en Belgische gezinnen aanwezig, waardoor onze kinderen zich goed vermaakt hebben. Animatie 's avonds was leuk voor iedereen, gemoedelijk. Personeel is vriendelijk en servicegericht. Pizza's waren erg lekker, intermarche om de hoek, mooie dorpen in de omgeving, genoeg te doen! Wij zaten in een nieuwe mobile home vlak bij sport veld en gedeeltelijk in de schaduw. Verder naar achteren vond ik t het rommeliger....

"Prima locatie"vertalen
Nancy Poppelaars
6,0

21-7-2012 Wij hebben met onze drie kinderen genoten! Mooie mobil home en prima camping. Jammer dat de beloofde Nederlandstalige animatie niet aanwezig was. Gelukkig waren er genoeg Nederlandse kinderen om mee te spelen. Veel leuke plaatsjes in de omgeving. Vriendelijk personeel.

met jonge kinderen, Juni 2012
"Super tijd !!!"vertalen
Sjors
6,0

10-7-2012 Op korte afstand van de snelweg, ligt deze geweldige camping. Voornamelijk Fransen bezoeken deze camping, maar dat doet er niks aan af. Super kindvriendelijk,maar toch niet de welbekende onrust, voorbeeld: die van ons is twee en een half en wilde nooit meer naar huis. Mobil homes zijn recent, sommigen zelfs bj 2012, geen oude gezien. Vier zwembaden, Warm, koud, binnen,,, super. Het sanitair voor de trekkers was ondermaats, maar wel schoon, het enige minputje wat ik kon bedenken.
Supermarche, Avignon, Carpentras en Gordes om de hoek. Kortom, we waren aardig wat gewend qua campings en omgeving, maar deze staat op mijn lijstje voor weer een keer een bezoek in toekomst en o ja, de Franse slag is ook op deze camping aanwezig, niks is op tijd en alles met handen en voeten, take it easy en blijf lachen, dat deden wij ook ;)

met partner, Mei 2012
"Heerlijke vakantie"vertalen
Anita
8,0

13-6-2012 We hebben heerlijk weer gehad, de eigenaar en het personeel zeer vriendelijk, spreken ook engels. Elke dag vers brood en het eten zelf op de camping eenvoudig maar goed te doen. Het is makkelijk dat de supermarkt en tankstation 700 m. verderop zit. Wij hadden een mobilehome gehuurd met vaatwasser wat ideaal is. Camperen doe ik echt niet meer dan is zo"n luxe stacaravan ideaal.
Wij hebben het zo naar ons zin gehad dat we langer zijn gebleven.
Onze hond had het ook naar zijn zin, lag lekker in de schaduw, er zijn veel bomen op de camping. De ligging van de camping is ideaal voor uitstapjes te maken, alles wat wij wilde zien lag in een straal van 100 km.
Wij komen zeker terug naar deze camping en voor jonge gezinnen is deze camping ook leuk, voetbal- en volleybalveld, springkussens, speeltuin, glijbanen in het zwembad, minigolf enz. Er is wel weinig plek voor tenten en caravans, deze camping is meer gericht op het verhuur van mobilehomes. Schoon is deze camping wel, aanrader.

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Prima camping."vertalen
robert de groot
6,0

29-8-2011 We hebben 2 weken in een habana+ gezeten en het is goed bevallen, De stacaravan was schoon en net nieuw. Vriendelijk personeel, Een leuk zwembad met wel wat gedateerde glijbanen, maar ze voldeden. Het bestelde brood was bij ons ook een keer op, maar binnen een half uur konden we dit alsnog ophalen met excuses. Het sanitair (niet gebruikt) zag er matig tot redelijk uit, echt frans dus. Intermarche supermarkt op loopafstand !. Een echte franse camping, weinig nederlanders. Voor onze kinderen, 10 en 13 dus weinig vriendjes. De animatie was matig en als je geen frans spreekt, heb je op deze camping niks te zoeken. Er was bij de receptie 1 vrouw die nederlands sprak, dat dan weer wel.......
In de omgeving is genoeg te doen.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Meer dan perfect"vertalen
fam van der veen
10,0

5-8-2011 prachtige zeer goed verzorgde camping,met mooie zwembaden en leuke speeltoestellen en springkussens, je kunt er zelfs midget golf spelen,we hadden een zeer mooie mobil home de habana + wij waren er met twee kinderen van 8 jaar en 19 jaar, er word veel georganiseerd en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, je moet echter wel frans kunnen spreken.
de plaats Le thor is niet zo veel aan maar de omliggende plaatsen zijn prachtig en er is zeker veel te doen, vooral bij fontain vacleuse.Ook moet je er wel rekening mee houden dat de meeste winkels tussen 12.00 en 15.30 gesloten zijn.
Zeker een aanrader!!!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?