Beoordelingen Camping Franceloc Domaine Le Jantou***

Franceloc Domaine Le Jantou***
78 beoordelingen
Beoordelingen Camping Franceloc Domaine Le Jantou***
535 Chemin des Coudelières , F-84250, Le Thor

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Domaine Le Jantou*** in Le Thor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Domaine Le Jantou*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Franceloc Domaine Le Jantou scoort een 7,6 uit 10, op basis van 78 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Domaine Le Jantou*** in Le Thor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Domaine Le Jantou***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Franceloc Domaine Le Jantou*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 61 vakantiefoto's van Camping Franceloc Domaine Le Jantou*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Franceloc Domaine Le Jantou*** met andere accommodaties in Le Thor.
Even geduld a.u.b.

7,4
8,1
6,5
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke gezellige kleine familie camping"vertalen
Angelique
8,0

26-07-2014 wij zitten er nu (juli/aug) we zitten in het huisje pal naast het zwembad ideaal dus! wifi is hier redelijk tot goed te ontvangen (wij zelfs tot het huisje). er ligt een kleine rivier aan de camping, kan je niet in zwemmen...vissen wel. animatie is compleet op zijn frans, geen minidisco 's avonds maar ze zijn de hele dag druk bezig om je te animeren. er is geen campingwinkel, winkel ligt op ongv. 500 meter afstand. let op winkel op zondag open tot half 1! het eten op de camping is niet erg goed, wel kan je friet halen met kip (geen frikandellen voor de kleintjes) pizza en er is daarnaast een kleine kaart. elke dag kan je brood ophalen (op bestelling). het personeel is zeer vriendelijk, de speeltuin is leuk voor groot en klein er lopen de hele dag kinderen rond tot een uur of 2200 uur 's avonds. het is stil op de camping vanaf 22.30 uur. dat waren wat tips ;-). leuke camping!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Centraal gelegen en kindvriendelijke camping"vertalen
M
9,0

18-05-2014 De camping ligt heel centraal voor leuke uitstapjes in de prachtige omgeving, zoals Avignon, Gordes, Ile sur la sorge. Ook een stranddag in de camargue is goed te doen. De camping zelf bestaat voornamelijk uit stacaravans. De stacaravan die wij hadden zag er nog erg nieuw uit en had vaatwasser en televisie en airco. Er zijn veel faciliteiten voor kinderen, waaronder een leuke speeltuin, een heel mooi zwembad (zowel overdekt als open) springkussens , een midgetgolfbaan een pingpongtafels. Animatie is wel Frans georiënteerd, net zoals de meeste gasten op de camping. Maar wellicht is dat in het hoogseizoen anders. Bij de receptie spreken ze wel Nederlands. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam . Al met al een prima camping!

met partner, Mei 2014
"Mooie camping"vertalen
Alex
10,0

09-07-2014 Mooie camping met hoofdzakelijk vakantiehuisjes. Vriendelijke en behulpzame ontvangst.
Overdekt en verwarmd zwembad. Ook buitenzwembad met schuif-af (meerdere). Voor caravans zijn er ruime plaatsen maar enigszins verwijderd van het centrale gebeuren waardoor men rustige plaatsen heeft. Er is echter nauwelijks schaduw.
Sanitair is maar matig en onvoldoende bij drukke bezetting. Gratis Wifi enkel in bar en de zeer nabije omgeving. Skype lukt soms.
Beperkte en bewegwijzerde fietslussen - verrassingen niet uitgesloten.
Op 7 km fietsen naar Isle sur Sorgues - mooi toeristisch en gezellig stadje met massas eetgelegenheden langs de Sorgues, vergeet niet le partage des eaux te bezoeken.
Orange is zeker een bezoek waard

met partner, Sept. 2013
"Mooie ruime camping met prima sanitair"vertalen
Sjef S
9,0

02-10-2013 In september 2013 met caravan op camping gestate. Omdat we lang bleven kregen we korting/campingkaart aangeboden van FranceLoc. Deze is 2 jaar geldig voor 10 euro en de plaats kost 14 euro p.n. Mooie/ruime plaatsen met gebruik maken van zeer schone invalide douche/toilet/wastafel. Deze werd 2 keer pd schoongemaakt. Voor rust en omgeving een aanrader. Ook voor kinderen leuk zwembad en speeltuin. Receptie is zeer vriendelijk en er werkte ook een dame uit België, dus taal is geen probleem.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Supervakantie!"vertalen
Judith
8,0

27-07-2013 We hebben een supervakantie gehad, wij zijn met onze kinderen van 4 en 2 voor twee weken geweest, het was geweldig!
Mooie mobile home sunshine, netjes en schoon. Geweldige speeltuin, en zwembaden. De glijbanen waren favoriet bij de kinderen, iedere dag was er et te doen zoals een circus, paardrijden watergevecht enz. We hebben het erg naar ons zin gehad, volgend jaar weer!

met jonge kinderen, Apr. 2013
"Leuke camping"vertalen
Kristel
8,0

14-05-2013 Heel leuke camping midden in de Provence.
Mooi overdek baar zwembad. Super leuke nieuwe waterglijbanen. En nog een apart buitenbad. Verder een nieuwe speeltoren in de speeltuin, een groot voetbalveld en een midgetgolf baan. Onze kinderen vonden het er geweldig. Wij hadden een mooie nieuwe sta-caravan. Top vakantie!!!

met jonge kinderen, Juli 2012
"Niet voor nederlanders of kampeerders"vertalen
jaja
4,0
4,0
1,0

06-08-2012 nauwelijks schaduw voor de mensen op de kampeerplaatsen, sanitair was ver beneden de maat, toiletten trokken niet goed door waardoor alles bleef drijven, sta je af te wassen spuit het water wat je wegspoelt gewoon via de afvoer tegen je voeten door lekkage,schoonmaken doen ze met een hoge drukspuit, belachelijk. ze zijn alleen gericht op fransen, geen NL animatie en een poging in het engels doen ze al helemaal niet, NOOIT MEER! ben beter gewend.

"Gezellige franse camping"vertalen
Sgaow
8,0

24-07-2012 Wij hebben een leuke week gehad op deze camping. Ondanks vermelding 'NL animatie aanwezig', meerdere NL en Belgische gezinnen aanwezig, waardoor onze kinderen zich goed vermaakt hebben. Animatie 's avonds was leuk voor iedereen, gemoedelijk. Personeel is vriendelijk en servicegericht. Pizza's waren erg lekker, intermarche om de hoek, mooie dorpen in de omgeving, genoeg te doen! Wij zaten in een nieuwe mobile home vlak bij sport veld en gedeeltelijk in de schaduw. Verder naar achteren vond ik t het rommeliger....

"Prima locatie"vertalen
Nancy Poppelaars
6,0

21-07-2012 Wij hebben met onze drie kinderen genoten! Mooie mobil home en prima camping. Jammer dat de beloofde Nederlandstalige animatie niet aanwezig was. Gelukkig waren er genoeg Nederlandse kinderen om mee te spelen. Veel leuke plaatsjes in de omgeving. Vriendelijk personeel.

met jonge kinderen, Juni 2012
"Super tijd !!!"vertalen
Sjors
6,0

10-07-2012 Op korte afstand van de snelweg, ligt deze geweldige camping. Voornamelijk Fransen bezoeken deze camping, maar dat doet er niks aan af. Super kindvriendelijk,maar toch niet de welbekende onrust, voorbeeld: die van ons is twee en een half en wilde nooit meer naar huis. Mobil homes zijn recent, sommigen zelfs bj 2012, geen oude gezien. Vier zwembaden, Warm, koud, binnen,,, super. Het sanitair voor de trekkers was ondermaats, maar wel schoon, het enige minputje wat ik kon bedenken.
Supermarche, Avignon, Carpentras en Gordes om de hoek. Kortom, we waren aardig wat gewend qua campings en omgeving, maar deze staat op mijn lijstje voor weer een keer een bezoek in toekomst en o ja, de Franse slag is ook op deze camping aanwezig, niks is op tijd en alles met handen en voeten, take it easy en blijf lachen, dat deden wij ook ;)

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?