Camping Capfun Domaine Le Jantou ****

Camping Capfun Domaine Le Jantou
Capfun Domaine Le Jantou
7,8

59 reviews over Camping Capfun Domaine Le Jantou in het Nederlands

Prachtige zwembaden maar het sanitair ....

Marian officier, 22-8-2017

Camping met klein gedeelte kampeer plaatsen. Niet gericht op kampeerders. Vooral mobile homes. Camping gevoel daardoor veel minder. Sanitair is belangrijk voor kampeerders. Dat liet zeer te wensen over. Veel te weinig. Slecht schoon en vaak geen warm water. Bovendien het meeste slecht gesitueerd tussen de mobile homes. Bij kampeer plaatsen 4 beschikbaar. Dus ver van je tent. Rivier mag je niet in zwemmen. Erg jammer. In le thor (wel op loopafstand) weinig te beleven. Meer dan voldoende keus aan eten op camping en elke dag wel wat te doen. Leuk marktje op camping en centraal in de Provence. Veel is dichtbij om te bezoeken. We hebben een fijne vakantie gehad in de Provence maar gaan nooit meer naar deze camping.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

mooie camping maar..

familie, 10-8-2017

Er zijn heel veel stacaravans en weinig kampeerplaatsen waarvan er verschillende behoorlijk geïsoleerd liggen. Miste het campinggevoel, had ook wel te maken met onze ongunstige plaats.

Sanitair wordt wel dagelijks 2 a 3 keer gereinigd of te wel de waterslang wordt er opgezet, geen goede, grondige schoonmaak. Ligging sanitair onlogisch op de camping. 4 invalide wc/douches in de buurt van het camping gedeelte. De ander liggen verder en dan tussen de stacaravans.

De rivier aan de camping mag je niet in zwemmen.

Camping is mooi gelegen ook de camping zelf mooi van opzet. Animatie is allemaal Franstalig, ook het welkomstwoord was volledig in het Frans. Bij de receptie wordt wel NL gesproken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Voor ons geweldig!

van Laar, 6-8-2017

Mooie ligging kunt alle kanten op.

Rustige camping in het voorseizoen,mooi zwembad.

Aardige mensen bij receptie.

Allerlei nationaliteiten,beslist geen Hollandse enclave anders gingen wij er ook niet naar toe.

Gereisd met partner in juni 2017

Fijne camping

Sabine, 5-8-2017

Fijne rustige camping, waar voor kinderen tot een jaar of 12 genoeg te doen is, voor oudere kinderen is hier weinig te beleven. Wij hadden een campingplek, deze liggen achteraan de camping bij de rivier (waar je niet in mag zwemmen). Het sanitair is prima, douches zijn goed warm en in te stellen qua temperatuur. De camping oogt overzichtelijk en er is voldoende afscheiding tussen de plaatsen. Wel weinig schaduw op de campingplekken. Het zwembad is in twee delen gesplitst, voor onze kinderen (7 en 10) geen probleem maar met kleine kinderen wellicht niet altijd even handig.

Locatie is goed, er zijn genoeg leuke dingen in de omgeving op maximaal half uurtje rijden. Supermarkt op een minuut rijden.

Animatie is in het frans. Wel waren er genoeg Nederlandse kinderen om mee te spelen. Om maximaal 23.00 is het echt stil op de camping. Nadeel is de weg en het spoor die achter de camping lopen. Overdag hoor je dit niet, maar in de nacht wel. Voor mensen die echt heel erg de rust opzoeken kan dit storend zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijne camping

Diana, 24-7-2017

We zijn 2 weken met onze zoon van 13 jr. op deze camping geweest. De sfeer op de camping is prima, gemoedelijk en gezellig. Wij hadden een 6 pers mobilhome (nr 62, lekker achterin) met airco op een schaduwrijke plek. Alles staat wel heel dicht bij elkaar maar wij hebben daar geen last van gehad. Door de beplanting heb je toch een gevoel van privacy. Er is geen wifi in de accomodaties, dat vond onze zoon minder fijn. Ook vond hij dat er voor hem niet veel aan was op de camping. Daarin moeten wij hem wel gelijk geven. Behalve het gebrek aan wifi waren er overwegend jongere kids die uitsluitend frans spraken. Maar tot een jaar of 11 is het helemaal top vwb de animatie. Het is wel allemaal in het Frans. Dat is wel een verbeterpuntje denk ik. Evenals wifi overigens. Er is heel veel te doen in de omgeving wat het voor onze zoon uiteindelijk toch een geslaagde vakantie maakte. Wij hebben de aangeboden wandeltocht gemaakt door de kloof van de Mount Ventoux (wel veel zwaarder dan wordt gesuggereerd maar fantastisch), Avignon, Isle du la Sorque (vlakbij) Orange en Nimes bezocht. Een kanotocht gemaakt. Kortom, je hoeft te niet te vervelen!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Lekkere Franse camping

Fam de Kleuver, 13-6-2017

Zeer gemoedelijk met veel Fransen,Duitsers en Engelsen.

Personeel behulpzaam en zeer vriendelijk.

Zelfde mobilhome gehuurd als vorig jaar,schoonmaak is wat met de bekende "slag" vinden wij niet erg,half uurtje sop lap erdoor en het genieten kan beginnen want het is overal wel wat toch?

Wij vieren vakantie in het voorjaar dus vooral buiten het weekend rustig,weten niet of dit in het seizoen ook zo aangenaam is.

Wil je mooie stadjes in de Provence bezoeken is Le Jantou volgens ons een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima camping; ligging/staat mobilhomes kan beter

Familie W, 25-10-2016

Wij verbleven dit jaar voor 10 dagen in een Top Presta mobilhome. De mobilhomes staan hutjemutje in laantjes, iets wat wij persoonlijk als minder prettig hebben ervaren. De staat van de caravan was verder 'redelijk' te noemen; wat stoffig en niet goed schoongemaakt, maar alles wat we nodig hadden was aanwezig. De faciliteiten voor kinderen waren daarentegen prima; leuke zwembaden en een leuke speeltuin met springkussen. Ook in de mooie omgeving kun je leuke uitstapjes maken.

We komen graag terug naar dit gebied in Frankrijk, alleen zal dat op een andere camping zijn...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

zeer goede camping,rustig (wel buiten het seizoen)

elewaut mario, 13-9-2016

we hadden een mobilhome top presta,alles was prima in orde;minpunt was de mattrassen van de bedden die waren naar de dunne kant dus wel wat rugpijn ondervonden.ook waren de mobilhomes dicht bij elkaar gezet waardoor er in het seizoen wel wat hinder zou kunnen zijn van lawaai,wij hebben er totaal geen hinder van gehad.dan het zwembad was niet supergroot maar nogmaals wij hebben daar geen hinder van gehad.kortom een fijne gezellige camping voor groot en zeker voor klein,een aanrader zeker buiten het seizoen.
    Gereisd met partner in september 2016

Voor herhaling vatbaar!

Smit, 2-8-2016

Net terug van 2 weken camping Jantou. Een zeer nette en overzichtelijke camping. Wij verbleven in een mobile home (nr. 141),achteraan op de camping. De mobile home was geschikt voor 6 personen en had een overdekte veranda en airco. De plek was schaduwrijk en beschut. Het zwembad is niet echt groot, maar de glijbanen zijn super. Er is elke dag toezicht aanwezig. Grote opblaasbare luchtbedden zijn niet toegestaan en Speedo's voor de mannen zijn verplicht. Je krijgt als gast een bandje voor om je pols,zodat het duidelijk is dat jij bij de camping hoort. Wij vonden het zwembad in verhouding tot het aantal gasten wat aan de kleine kant. Ook het aantal ligstoelen is onvoldoende. Er is een groot centraal gelegen grasveld waar gevoetbald kan worden. Ook kun je petanque spelen, tafeltennis, volleybal en mini golf. De animatie is Franstalig, maar daar hebben onze kinderen geen gebruik van gemaakt. Er werden regelmatig leuke activiteiten georganiseerd (schuimdisco, optredens van bands en animators). Als je vrij dicht bij de receptie zit dan kun je de muziek duidelijk horen. Mocht je hier geen behoefte aan hebben dan zou ik bij de reservering vragen om een plekje achteraan op de camping. De gasten op de camping zijn grotendeels Fransen. Bij de receptie spreken ze goed Engels en er is een medewerkster die ook Nederlands spreekt. Bij het winkeltjes kun je een aantal producten kopen, maar op ongeveer 200 meter is een Intermarché. Gedurende de dag kun je stokbrood kopen en croissants. Je hoeft niet te reserveren. Ook verkopen ze de Telegraaf, ansichtkaarten, enveloppen en postzegels. Wij hebben een kanotocht over de Sorgue gemaakt dat vanuit de camping werd aangeboden. Op deze manier kon je profiteren van de groepskorting. Je reed op eigen gelegenheid naar het vertrekpunt en vanaf daar kreeg je een kano toegewezen. Bij het eindpunt werd je met een bus weer terug gebracht. Het eten in het restaurant vonden wij erg eenvoudig, maar niet duur. Er is in de omgeving veel te doen en zien, o.a. L'lse sur la Sorgue, Avignon, Carpentras, Cavaillon, Fontaine-de-Vaucluse, Gordes, Mont Ventoux, Bedoin (voor de wielerfans).Er is een mooie dierentuin in La Barben!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fijne camping!

de Kleuver, 22-6-2016

Een camping waar je je meteen thuis voelt.

Een camping zonder poespas,geeft echt camping gevoel.

Super wifi rond receptie (als je niet zonder kunt)

Wij hadden een mooie stacaravan op fijn plekje,mochten kiezen.

Zeer vriendelijke Nederlands sprekende receptioniste.

Er word aan camping gewerkt om het nog mooier en beter te maken.

Wij gaan volgend jaar terug.

Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Domaine Le Jantou bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Domaine Le Jantou in Le Thor , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Domaine Le Jantou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Domaine Le Jantou scoort een 7.75 uit 10 op basis van 101 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: