Villa Villa Les 4 Vents

Villa Les 4 Vents

2 reviews over Villa Villa Les 4 Vents in het Nederlands

Een geweldig huis

Esther, 16-1-2012

wij huren dit huis al jaren en het verveelt nooit.

Het ligt op een geweldige plek, met een enorm eigen zwembad.Deze is omheind, wat verplicht is in Frankrijk. Je zit op ongeveer 10 auto minuten van het strand. Er is genoeg in de buurt te doen. Je moet wel van de rust houden. Voor )grote) kinderen is er weinig te beleven, maar dat is een keuze die je moet maken. Heb je meerdere kinderen van dezelfde leeftijd, dan is het er fantastisch.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Een fanastisch huis op een super plek.

Esther, 12-7-2011

Via internet kwamen we op dit mooie huis uit. We gaan hier nu al een paar jaar naar toe, met onze vrienden en kinderen. Er is plek voor 10 man. 5 slaapkamers in totaal. De eigenaren zijn erg vriendelijk en spreken perfekt engels. Dat is uniek voor een Fransman. De locatie is perfekt. Ligt in een apart wijkje, wat niet vanaf de snelweg en Google Earth te zien is. Heeft een enorme ruimte om het huis heen en in de garage ligt van alles om te gebruiken. Pingpongtafel, luchtbedden, surfplank. Het zwembad is enorm groot en het wordt super bijgehouden. Kortom kijk op de site en je ziet genoeg.
Gereisd met vrienden in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villa Les 4 Vents in Le Beausset , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villa Les 4 Vents zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Villa Les 4 Vents scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.