Vakantiehuis Zero bvba Le Beaucet

9,2

5 reviews over Vakantiehuis Zero bvba Le Beaucet in het Nederlands

Een super woning

pascale Peersman, 11-7-2009

Een super bestemming. Alle comfort en vooral heel veel privacy. Een echte aanrader. Wij zijn zelf een gezin met 4 kinderen, echt een ideale woning met alles erop en eraan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Jorgen Hoste, 24-2-2008

Fantastische ligging en volledig uitgerust. Schitterend zwembad en bijna altijd goed weer:-). We zijn er meermaals terug geweest en zullen dat in de toekomst nog doen.

De kinderen vinden het er geweldig!

Genieten van begin tot einde!!

ciao

Bianca, Jorgen en kids

Gereisd familie in februari 2008

de provencegenieters, 13-11-2006

10/10 is de perfectie en is niet van deze wereld.

Er valt echter niets negatiefs op te merken aan dit vakantie-paradijsje, dan toch maar over de ganse lijn een 9.

Bart, Caroline en kids, 13-11-2006

Wij hebben een schitterende vakantie gehad in le Beaucet. De plek is echt adembenemend met het wijds zicht op het dal. Wij hebben nog kunnen zwemmen in de herfstvakantie wie kan dat nu denken in België!

Wij komen hier zeker nog terug.

Michel en Kathleen, 11-11-2006

Telkens weer genieten wij hier van de rust en de schitterende natuur. Hier voel je je direct thuis. De woning is comfortabel ingericht en de keuken is voorzien van alle comfort De haardcassette zorgt voor extra gezelligheid in het voor- en najaar.

Gereisd anders in november 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zero bvba Le Beaucet in Le Beaucet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zero bvba Le Beaucet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Zero bvba Le Beaucet scoort een 9.2 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: