Villa Caressa

Caressa

1 review over Villa Caressa in het Nederlands

Mooie villa, prima ligging.

Rob Meijers, 16-8-2008

Mooie villa in een schitterende omgeving. Vanaf het terras uitzicht op de haven van Monaco. Minpunt is de service door de eigenaresse. Zij vertrouwt haar gasten niet en heeft ons diverse keren beschuldigd van dingen die wij niet hadden gedaan. Zo werd tijdens ons verblijf het zwembad met de dag groener. Volgens haar hadden wij aan de tijdklok van de pomp gerommeld. Wij wisten tot op dat moment niet dat er überhaupt een tijdklok aanwezig was. Na onze vakantie werden ons diverse zaken berekend en ingehouden op onze borg. Dit alles was vooraf niet afgesproken en diverse zaken waren compleet verzonnen. Ondanks de mooie villa met schitterend uitzicht zullen wij hier in ieder geval niet meer terugkeren.
    Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Caressa in La Turbie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Caressa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Caressa scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.