7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Capfun Pachacaid**** bij :

213 reviews over Camping Capfun Pachacaid in het Nederlands

Niet zoals op het internet

dave cube, 16-8-2017

Wij waren op vakantie einde juli, begin augustus 2017.

Gezin met 2 grote kinderen, 4 personen.

Hadden een zeer goede accommodatie, airco , afwasmachine, enz, alles tip top.

Airco is geen overbodige luxe, aangezien het er elke dag stralend weer was. We hadden een zeer mooi uitzicht vanop ons terras op omliggende bergen.

Wat ons wel wat tegenviel, was de verouderde betonnen glijbanen.

Deze waren gewoon van geschilderd beton, tot gevolg dat er meerdere ongevallen en kapotte zwembroeken en bikini's voorkwamen. Je moest hierbij gebruik maken van niet al te beste glijmatjes. Helmen waren wel beschikbaar.

Sanitair rond de zwembaden was uitermate slecht, verouderd, niet hygiënisch.

Wat ook nergens vermeld staat is dat het zwembad maar 1m10 diep is en vol lag met betongruis .

Dus voor grote kinderen een beetje te ondiep.

Leuk aan het zwembad was de muziek, af en toe te luid, maar best ok.

Aqua gym was zeer leuk.

Het tennisveld kon gratis gebruikt worden na reservatie. Was in orde.

Hebben geen gebruik gemaakt van snackbars of restaurant. Zat meestal wel volk. Geen beoordeling.

Avondanimatie was er wel, maar alleen Frans, dus niet naar toe geweest.

Leuke uitstap gedaan naar Saint-Tropez, Saint-Maxime en Monaco.

Let wel op want smalle wegen naar camping voor spiegels van auto!!!

Een geslaagde vakantie maak je zelf.

Gereisd familie in juli 2017

Leuke camping met een prachtige ligging

Daantje, 28-7-2017

Zwembad en het uitzicht waren mooi. De afstand tot zee was net iets te ver. Wij waren er in de meivakantie en toen waren de openingstijden van het restaurant beperkt.
Gereisd familie in april 2017

Niet fantastisch maar leuk voor een keertje.

Tamara, 2-7-2017

2 wkn in juni, leuke nette nog vrij nieuwe caravan. Wij zaten in caravan 836 en met een kindje van twee een behoorlijke klim. Kids spelen? dit kan echt alleen in het speeltuintje of het zwembad. Zwembad was mooi maar peuterbed kwam de bodem los. Gevaarlijk voor kleine kinderen want het bad lag vol met gruis en scherpe steentjes. Twee dgn voor ons vertrek is het bad leeggepompt om te maken want ja het hoogseizoen begon natuurlijk bijna. Het eten op de camping raden wij af. Vies, vet en smaakloos. Plus het personeel bestaat voor het grootste deel uit niet gemotiveerde mensen die weinig tot geen woord engels spreken. De betonnen glijbanen heeft manlief geprobeerd maar acht ze zelf gevaarlijk en niet geschikt voor kinderen. De waterspeeltuin is leuk voor kinderen maar trek ze wel waterschoentjes aan, het is spekglad. De camping is vooral gericht op de fransen. . De ongeving zelf is prachtig. Maar de camping, nooit meer.
Gereisd familie in juni 2017

Prima camping in een mooie omgeving.

Fam. Bronder, 25-5-2017

In de meivakantie,23 april t/m 4 mei,hier geweest met zijn onze mannen van 9 en 14 jaar,die zich uitstekend hebben vermaakt. Voetbal/sport veld en een leuke groep vrienden tijdens ons verblijf. Redelijke wifi bij de receptie,is tegenwoordig belangrijk hé. Onze mobilhome was één van de oudere op de camping,dat was te merken,nr 860.Douche aan de kleine kant. Water liep nauwelijks weg ook niet nadat ze langs waren geweest om dit te verhelpen.Mobilhome was ook niet echt schoon opgeleverd. Wel een grote koelkast met een klein vriesvak. Prachtig uitzicht over de camping. Wij vonden het geen probleem om wat extra beweging te ervaren om naar beneden en boven te lopen. Zwembad prima, lekker ruim opgezet en de verschillende glijbanen vonden onze kids geweldig, wel idd uitkijken met de betonnen glijbanen, niet te veel gekkigheid uitproberen. Op de camping in het restaurant zou ik niet gaan eten,was niet echt best. In de omgeving genoeg te doen. Ramateulle prachtig bergdorp en ga zeker eten bij L'Estable. Aanrader is om met de boot vanuit La Londe naar de Eilanden Porquerolles(heerlijk geluncht bij L'orangeraie) en Port-Cros te gaan, prachtige natuur. En een prachtige wandeltocht langs de kust vanaf Plage de l'Escalet naar Cap Taillat, is werkelijk schitterend! Ga dat niet op je teenslippers doen want het is geen vlakke route met af en toe wat minder makkelijke looppaden. Neem wat water en een verse pain mee, handdoekje om op één van de schitterende strandjes te zitten en beleef een geweldig vakantiemoment. Wij hebben overigens prima weer gehad, twee dagen iets minder met bewolking en af en toe regen maar de overige dagen rond de 20 graden, heerlijk. Weet niet of wij hier in het hoogseizoen naartoe zouden gaan i.v.m. massatoerisme.
Gereisd familie in mei 2017

Fijne camping, prachtige caravan!

Kelly, 21-5-2017

In de meivakantie een caravan gehuurd. Deze was prachtig.

Kinderen hebben heerlijk gespeeld en gezwommen.

Gereisd familie in april 2017

Mooie camping

Evy, 13-1-2017

Wij hebben niet bij de camping zelf geboekt, maar onze ervaring was erg goed. Mooi ruim zwembad, met leuke glijbaantoren, met tolglijbaan en 2 andere glijbanen. De betonnen glijbanen kunnen je wat schrammen bezorgen, want de matjes waarmee je moet glijden, glijden soms onder je vandaan. We zaten in een mooie mobilehome met prachtig uitzicht!! Nadeel is wel dat je de bult helemaal op moet lopen vooral als je helemaal achteraan zit. Zijn wel aardig wat Nederlanders. Fijne receptie waar ze je graag willen helpen. Winkeltje ook goed. Restaurant zijn we niet geweest, maar scheen wel erg lekker te zijn. De animatie was alleen Frans. Soms kwam er geen water meer uit de kraan. Maar kwamen dan met flessen water rond. Een tip... als je naar Saint Troupez wil, neem de boot en niet de auto, de wegen zijn daar heel erg druk. Ook de rondvaart op Saint Troupez was prachtig. Ook naar Monaco met de trein is een goede aanraden
Gereisd familie in juli 2015

prima camping

van der grift, 30-9-2016

De caravans waren mooi verzorgd. We zaten in een habana piraten. Prima caravan. De camping is wel massaal. We zaten in het na seizoen en goed te doen. Ook bij het zwembad genoeg ligplek. Zwembad was mooi. Kids hebben de betonnen glijbaan niet gebruikt. Want net voor ons stond er weer een ambulance hiervoor. Andere glijbanen zijn netjes alhoewel hier wel meer toezicht op mag komen. Staan achteraf en kinderen gaan in de glijbanen liggen. Camping winkeltje is prima. Ook receptie netjes.

!!!Wat ons opviel buiten het seizoen vanaf 1 september is er Geen bewaking. gevolg herrie op de camping en iedereen kan doen wat hij of zei wilt. Niemand die hierop kan aanspreken. Dit vind ik wel een groot nadeel en niet veilig.

Oja restaurant 1 bakje friet voor 5 euro. achterlijke prijzen. En vies

Gereisd familie in september 2016

Prachtige omgeving, leuke camping

erik-annemarie, 10-9-2016

Voor het tweede jaar naar deze leuke camping in het prachtige Massief de Maures. De caravans zien er allemaal prima uit , vrij nieuw en de omgeving was nog net zo adembenemend als vorig jaar. De bergweg naar het dichtstbijzijnde strand van Royal de Canadel was dit jaar wel open. Het is wel een weg voor mensen met een goed inzicht in hoe breed hun auto is , de weg is smal, bochtig en onoverzichtelijk. In de buurt zijn Grimaud, Ramatuelle en Bormes les Mimosa absolute aanraders. De camping zelf kent veel vertier maar je moet wel de Franse taal machtig zijn om mee te doen aan georganiseerde activiteiten. Het zwembad met zijn vele glijbanen is erg leuk. Campingwinkel heeft lekker brood , voor de boodschappen kun je ook naar het nabij gelegen Cogolin waar een super grote LeClerc ligt. Zit je helemaal bovenin dan is een goede conditite wel handig, zit je echter op de onderste rij dan heb je minder uitzicht op het gebergte rond de camping en dat maakt de camping nou juist bijzonder
Gereisd familie in augustus 2016

Erg leuk en levendige park!

Jean-Luc, 25-8-2016

Nu reeds enkele dagen hier. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes zoals Port Grimaud, St-Tropez (20 minuutjes) en Giens bv.

Grote Supermarkt op 10 min. Zee idem. Super voor kinderen; de glijbanen en het zwembad. Wel erg druk in en rondom het grote bad. Animatieteam is erg enthousiast. Meesten spreken Engels maar helaas is alle aimatie in het Frans. Meeste vakantiegangers zijn overigens ook Franstalig op dit moment. Restaurant heeft een beperkte kaart en het eten is redelijk. Huisje (top Havana) is echt supergoed verzorgd en schoon! Deze plek is een aanrader!

Gereisd familie in augustus 2016

Super leuke familie vakantie

ernst_knaapen, 18-8-2016

Heerlijk genoten met onze kinderen ( 13, 11, en 6 ).

Zwembad is super met veel glijbanen ( gebeuren relatief wel veel ongelukken ). Maar onze kinderen hebben zich hier prima vermaakt.

Jammer dat er elke morgen veel handdoekleggers zijn, tip neem een opklapbaar ligbed mee :-).

De animatie is echt heel leuk, echter alles in het Frans. Ik snap heel goed dat er in Frankrijk, Frans wordt gesproken. Maar een beetje Engels kan toch wel Fransloc?

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Pachacaid in La Mole (Var), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Pachacaid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Pachacaid scoort een 7.18 uit 10 op basis van 289 reviews.