Appartement Les Monts du Soleil

18 reviews over Appartement Les Monts du Soleil in het Nederlands

Goede lokatie, goede prijs/kwaliteitverhouding

Robert, 24-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

In Maart 2009 verbleven met uitstekende sneeuw condities. Lokatie is prima, vlak bij de pistes, vlak bij de winkeltjes (Bakkerr, supermarktje, skihuur etc), aan de achterzijde voor de gezinnen met kleine kinderen zelfs uitzicht op de "Club piu piu". Parkeerplekken 50 meter bergafwaarts.

Kamer met simpele keuken, voorzien van mooi groot balkon. Ruimte is niet overdreven groot maar wel voldoende, inrichting is ook niet bijzonder, maar voldoende.

Skigebied prima voor beginners en gemiddelde skieers, voor (ver)gevorderden is het wat beperkt. Prijzen vriendelijk in vergelijk met de grote Franse gebieden, apres ski is wel zeer beperkt.

Prima appartement voor een weekje skieen, prima plek om dat kostentechnisch niet te duur uit te laten vallen en mooi gebied voor de beginnende en gemiddelde skieer.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Doe het zelf pakket van touroperator.

Vliegenthart, 17-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een gedoe. Voor alles geregeld waren we een dag verder. Geen relaxed vakantiegevoel!

Het linnengoed was inclusief volgens de website. Bij aankomst bleek dat ik hier toch 8 euro per persoon voor moest betalen. Ik had liever zelf linnengoed en handdoeken meegenomen. In het appartement liggen hele oude wollen dekens op de bedden.

Het appartement was heel erg stoffig, op het eerste gezicht was het redelijk schoon, de oude wollen dekens, de kussens en de matrassen zijn erg stoffig. Ik heb door niesbuien 2 nachten niet geslapen.

In het appartement hing een brief dat je zelf moet schoonmaken. Dat hebben we gedaan. Vervolgens werd er gezegd bij het bureau dat er geen controle is. Pas achteraf. Of er iets van mijn creditcard wordt afgeschreven is dus afwachten. Ik ben gewend dat er controle is en dat de borg op de creditcard wordt doorgescheurd waar je bij bent.

s Nachts om 1 uur gingen de kroegen dicht en werd er geschreeuwd op straat.

De organisatie praat frans en zijn heel onvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

goed prijs/kwaliteit verhouding

Monique, 5-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit appartement ligt op ongeveer 100 mtr vd pistes. Goed te doen dus. Beneden in het comlex is er voor iedere app. een eenvoudige skilocker. Scheelt weer een hoop gesleep met je ski's. We hadden een leuk uitzicht over het dorpje. App. is simpel ingericht, ruim genoeg voor met 2, zeker voor Franse begrippen. Niet superschoon. Keuken stelt weinig voor. Indien je zelf wilt gaan koken dan moet je het met 2 simpele pantejes doen. Ga dus maar lekker uit eten of snacken bij Speedy.

hedwig, 19-5-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn met een gezin van vijf naar joue du loup geweest tijdens het paasverlof :veel sneeuw,veel zon,weinig volk,nooit aanschuiven aan de liften. Voor beginnelingen is het hier minder geschikt :de beginnerspiste is er iets te stijl ! Het skigebied bestaat vooral uit slepers en zetelliften maar toch af en toe een eitje tussen de zetelliften. En slepertjes zijn niet ideaal voor snowboarders …maar wel enorme mogelijkheden om hier op een veilige manier buiten de piste te gaan. In super devoluy zijn er wel geschikte groene en blauwe pisten: vlak bij de piste en een terras gans de dag in de zon !.Er is geen bankkontakt in joue. Af en toe een dokter maar geen apotheek ! wel in super devoluy (vier keer per dag een busverbinding maar slecht gekozen uren).Als je met de banaan(de reddingsdienst) dient naar beneden gebracht dien je 285 euro te betalen.Er is wel een toeristische dienst in joue du loup en ze zijn er uiterst behulpzaam.Als je met de wagen naar joue komt : gratis parking in o
Gereisd familie in maart 2008

Mar, 13-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Klein maar schoon, op spuugafstand van bakker, supermarkt, kroeg en last but not least; heerlijk dichtbij de pistes! Beetje gehorig, maar in rustig seizoen prima te doen. Supertoko!

Saskia, 6-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

La joue du loup is klein en gezellig. Het skigebied is leuk, zeker met gezin met kinderen want je kan er niet verdwalen. Je komt elkaar altijd wel weer tegen. Appartement is ok. Als er sneeuw in het dorp ligt kan je denk ik van de piste tot de deur door glijden met je skies. Inrichting is sober maar ala dat is frans. Een douchegordijn o.i.d. had handig geweest, nu stond steeds alles blank en de boiler was vrij snel leeg, dus als je pech had, had je een koude douche. Maar we kwamen voor het skiën en dat was geweldig!
Gereisd familie in februari 2008

N, 4-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ligging van het app is zeer goed. Wij waren met zijn vieren en hadden 2 slaapkamers met 2 x 2 persoonsbed. De pistes zijn super goed en de lessen bij de Franse school zijn ook oké!

Nadeel als je boekt bij bij onze organisatie: Je komt in de ochtend aan, maar kunt pas om 17:00 het app in. Je moet de laatste dag om 10:00 uitchecken en de bus vertrekt pas om 20:00.. Je kunt niet douchen tussendoor..

Illes, 25-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

De prijs kwaliteit verhouding voor dit appartement is echt super!! Wij verqwachtte al niet veel voor ons geld...... Maar het appartement heeft een uitstekende ligging overal dichtbij en de balkons heerlijk in de zon!! ook is er een lift dus dat ik makkelijk als je moet sjouwen.... Inderdaad het appartement was niet zo groot maar voor z´n vieren konden we er prima slapen koken en eten!! nadeel was wel dat er geen vaatwasser in ons huisje zat en het was echt smerig toen we aan kwamen!! eerst alles afgewassen en afgespoeld, ook de slaapplaatsen dubbel gecheckt en vervolgens hebben we een heerlijke week gehad in la joue du loupe....Want ook de pistes zijn leuk voor een week!! allerlei afdalingen voor beginners en gevorderde!! een aanrader voor diegene die voor weinig een leuke skivakantie willen!!
Gereisd met vrienden in februari 2008

Hendri, 20-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn hier geweest van maandag 20 januari tot 25 januari. Aangezien we voor het eerst gingen skieen, was het allemaal nieuw voor ons. De pistes zijn ons zeer goed bevallen, zoals ook de skileraren. Dit zijn Fransen, maar spreken redelijk Engels en ze zijn zeer geduldig.

Via Touroperator hadden we ook ontbijt en diner geboekt bij Restaurant Le Tania. Is niet echt de moeite waard, ontbijt met harde stukjes stokbrood en keus in 3 soorten beleg.

De appartementen zijn niet echt ruim, 1 slaapkamer met 2 bedden, 1 kamer met een stapelbed. Deze zijn niet van goede kwaliteit.

Maar het skigebied is super!

Gereisd met vrienden in februari 2008

Ron, 12-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kleine appartementen, fantastische ligging.

De zon scheen alle dagen, het was zeer gezellig in de Hollandse bar.

Gereisd familie in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Monts du Soleil in La Joue du Loup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Monts du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Les Monts du Soleil scoort een 7 uit 10 op basis van 18 reviews.