Camping De Berard ***

De Berard
8,1

72 reviews over Camping De Berard in het Nederlands

Mooi plek, prachtig weer, minder fijne verhuurder

Familie, 16-9-2017

In deze mooie omgeving twee weken een caravan gehuurd van Nederlandse eigenaren. Een leuke tijd gehad. Mooie camping,leuk zwembad voor kinderen. Gaat helaas overdag wel 3 uur dicht.

Mevrouw geeft hoog op over haar chalet, helaas ten koste van andere caravans, maar deze is inderdaad ruim, zij het erg gedateerd. Plekje is erg mooi.

We hebben alles achtergelaten zoals wij het aantroffen. Wat een domper om na ruim een week allerlei beschuldigingen, inclusief foto's,te krijgen over het (al reeds)kapotte koelkasthoudertje, een sleutel die wij verstopt zouden hebben, het niet dagelijks onderhouden van alle bloemen en planten op het terras met dagelijks tropische temperaturen,een wasmachine die

defect zou zijn... en dit terwijl we het al niet volledig schoon aangetroffen hadden, een vies terras, en de plantjes al kurkdroog. Wat wil je met die warmte. Wij waren ons werkelijk van geen kwaad bewust en waren geschokt van deze onjuiste beschuldigingen. Wat een domper na een leuke vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie en top caravan!

Joschi, 14-8-2017

Wij hebben chalet 100 direct via de eigenaar gehuurd. Heel comfortabel met airconditioning, groote badkamer, eigen wasmachine SmartTv 40 inch, grote gas barbecue en grote koel vries koelkast. Alles in top staat.

De caravan staat op een heerlijke plek. De camping Is top georganiseerd en het personeel Is uitstekend. Op de camping Is een groot Swimmingpool. De omgeving Is erg mooi. Wij komen zeker terug! Wij hebben direct via tel 0641588082 gehuurd De eigenaar heeft in totaal 4 caravans. Ze zijn allemaal voorzien van wasmachine en airconditioning.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima camping!

Leo en Tine, 8-8-2017

Leuke terrassencamping met prima voorzieningen. Lekker zwembad en heerlijk brood. Sanitair gedateerd maar schoon. Wel forse hoogteverschillen. En grote hitte, maar ja...
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige ervaring!

Jan-Hein Koops, 4-8-2017

Een hele week genoten in 1 van de caravans op camping Bernard voor een relatief zeer lage prijs als je kijkt wat je er allemaal voor krijgt.

De camping is de ideale uitvalsbasis om alles in Zuid Frankrijk te verkennen. Dagje St Tropez, schitterende stranden, heerlijke restaurantjes (Gassin echt een aanrader!), prachtige natuur, historische kerkjes, gezellige markten (dagelijks op verschillende plaatsen), wijnvelden/proeverij etc etc.

Wat we ook heel fijn vonden was dat de caravan eigenaar duidelijk met passie hun gasten wil laten genieten. Het is heel schoon en er was een map aanwezig waar enorm veel leuke activiteiten in stonden om te gaan doen. We hebben ons geen dag verveeld en nog lang niet alle leuke dingen gedaan, dus we komen zeker nog een keer terug!

Bedankt voor de leuke week!

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie plek, verschrikkelijk zwembad

R van buuren, 23-7-2017

Mooie plek, wel op berghelling gelegen. Eenvoudig en tekatief klrine camping, maar dat is voor ons juist een voordeel. Restaurant stelt weinig voor. Zwembad is wel een probleem. Te klein voor het aantal bezoekers. Midden op de dag gaat het gewoon een pasr uur dicht. Verder zijn er zo veel regels voor het zwembad (o.a. over het type zwembriek dat je wel ofniet aanmag) dat de lol er wel af is, zeker met jonge kinderen. Het strand is ongeveer een half uur met de auto. Mooie plek, maar voor ons eens en nooit weer!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Genoten!

Marjolijn, 23-6-2017

Heerlijk mobile home, prachtige camping, fijne omgeving, mooie natuur
    Gereisd met partner in juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Ramon, 21-6-2017

"Chalet" gehuurd van NL eigenaar. Spreekt op zijn website over luxe maar niet wat wij verwacht hadden. Oude stacaravan, alles rommelig en oud. Toilet kan alleen gebruikt worden als je er schuin op gaat zitten met de deur open. Er is slechts 30 cm ruimte tussen voorkant pot en wandje! Douche krap en klein. Oppassen dat je niet met je natte haren het 220 volt! armatuur van de plafond spotjes raakt. Alles "Mickey Mouse" . Voor ruim € 600,00 per week. Nooit meer!
    Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke vakantie gehad op eenvoudige camping.

Bauke en Evelien, 2-11-2016

We vonden de camping eenvoudig, maar dat had zijn charme. Vergeleken met andere volgepropte campings is camping Berard wat ons betreft een aanrader. Oké, er is dan wel geen superglijbaan en disco etc, maar voldoende animatie voor de kleine kinderen gedurende het hoogseizoen. Onze kinderen hebben genoten!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig locatie, gezellig en vriendelijk

Fam. Koervers, 22-10-2016

De camping ligt op een fantastische locatie, een perfecte uitvalsbasis voor vele mooie tripjes.

Een heerlijke en goed verzorgde camping.

Het kleine buitenrestaurant is goed betaalbaar en lekker eten.

In de avond een lekker glas wijn met een goed stukje muziek en gezelligheid van de mede camping bewoners.

Wij huurde een chalet van een onderverhuurder op de camping "hetisfijninzuidfrankrijk" vriendelijk en zeer behulpzaam. Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in september 2016

Niet zo fantastisch als gedacht

J. van der Linden, 19-8-2016

De verwachtingen waren best hoog nav alle positieve ervaring op deze site. In het echt (en we zijn er 3 weken geweest!) valt het tegen. Ja, gemoedelijk en klein. Maar zeeeeer gedateerd sainitair, niet schoon, werkelijk de hele dag ijskoud water bij zowel de douches als bij het afwassen. Eigenaren zijn gewoon bemoeizuchtig, heeft niets met betrokkenheid meer te maken. Als je klachten hebt (over bijv. het ijskoude water de hele dag) doen ze daar niets aan. Zwembad is veel te klein voor zo'n drukke camping EN gaat op het heetst van de dag gewoon een paar uur dicht. Natuurlijk is de omgeving prachtig, maar het is een vervelend stuk door de bergen om ergens te komen. Weg die langs de camping loopt is erg druk en gehorig.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Berard bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Berard in La Garde-Freinet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Berard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Berard scoort een 8.06 uit 10 op basis van 84 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: