Camping Sélection ****

7,9

31 reviews over Camping Sélection in het Nederlands

Fijne camping vlakbij zee

Josien, 16-8-2017

Laat in de middag aangekomen, vriendelijke ontvangst. We werden met een golfkarretje naar de plek begeleid.

De plekken zijn niet overdreven ruim, maar prima.

We hebben hier vijf nachten met plezier verbleven.

Zwembad was fijn, let er op dat de mannen geen zwemshorts aan mogen. Heerlijk pierenbadjevoor de kinderen. Afstand tot strand was ideaal. Goed te lopen voor de peuter. Ook stopt er een gratis pendelbus bij de camping, die rijdt naar het strand, het strand Gigaro en naar het stadje.

Na een dagje strand wilde ik onze kinderen (peuter en baby) graag goed wassen. Bij navraag bij de receptie kreeg ik een sleutel mee voor een 'bain bébé', een speciaal ingerichte ruimte met een ligbadje voor de baby. De sleutel mocht ik tijdens ons verblijf houden, zo hadden we een privé-badkamertegels voor de baby.

Voor kinderen hebben ze speciale doucheruimtes.

Personeel van de bar en het restaurant was vriendelijk.

Heerlijke vakantie-plak!

Gereisd familie in augustus 2017

Prima camping aan de kust

Gert-Jan, 30-7-2017

Ondanks de bosbrand in de buurt een leuke week gehad. Ik was eerst wat sceptisch na de berichten op zoover, maar dit viel reuze mee. Zwembad is superschoon, maar wel te streng voor kinderen. Je mag bijvoorbeeld niet met een balletje gooien en shorts zijn verboden, maar mag de luidruchtige veelal Franse jeugd wel laat zichzelf laten horen tot s'avonds laat. Douchegebouw beneden inderdaad gedateerd, maar redelijk schoon. Later in de week steeds meer hangjeugd bij douchegebouw, wat niet echt prettig is als je laat nog wil douchen of naar het toilet moet.

Veel Franse gasten welke elkaar kennen en samen 'klitten' en veel geluid produceren. Voor brood vroeg op, anders weinig keuze.

Ligging van de camping vonden wij ideaal, omdat je tussen het drukke Cavalaire en de baai van St.Tropez in zit. Strand op loopafstand, maar wel flink klimmen op de terugweg.

Gereisd familie in juli 2017

Stoffig, oudbollig maar wel leuk.

Cees Smit, 6-9-2016

De ontvangst door de oudere dame (moeder?) was aller hartelijkst. De wat jongere dame (dochter?) was afstandelijk. Alle medewerking gekregen m.b.t. de reservering van een plaatsje. We stonden nl al enige tijd op een andere camping. Werden keurig begeleid naar de plek. Geen gras oid. Stoffig. Als het regent modderig. Wel een grote plek. Half schaduw. Prima voor ons. 500 m van strand. Naar het strand makkelijk. Terug Sat moeilijker. Steile helling. Goede omgeving om dingen te ondernemen. Mogelijkheid tot wandelen en fietsen. Prima.Sanitair oudbollig maar wel schoon. Beetje weinig afwasmogelijkheden. Warm water prima. Lekker zwembad om in af te koelen. Niet te groot. Goede campingwinkel.
Gereisd met partner in juni 2016

Prima camping, goed gelegen aan zee

Suzanne Maas, 4-9-2016

Deze camping heeft echt een Franse sfeer, maar toch voel je je als Nederlands gezin geen buitenstaander. Zwembad had in augustus steeds meer dan voldoende ligbedjes. Staanplaatsen zijn ruim, en een aantal plaatsen heeft ook mooi uitzicht. Sanitairblok beneden is aan renovatie toe, simpel maar functioneel. Sanitairblok boven is modern, goed uitgerust en veel lichter. Het is in orde, niet super schoon maar dat komt zoals altijd ook vaak door de gasten zelf! Leuke barretje op de camping, goed restaurant. Heerlijk dat de zee en de SPAR op loopafstand zijn. Bij het strand is een leuk straatje met restaurantjes. Enige minpunt voor ons de ontvangst bij de receptie. Niet onaardig, maar heel zakelijk. Maar daar heb je verder tijdens je verblijf geen last meer van. Rest van personeel was wel heel aardig, zeker in het restaurant en het animatieteam bij het zwembad. Gezellig sfeer hangt daar.
Gereisd familie in augustus 2016

dit kan veel beter

Fleur, 25-6-2016

Zijn al een aantal keren op deze camping geweest omdat de ligging prima is en als je bovenin staat op de camping dan heb je prima sanitair, maar nu stonden we onder aan de camping en daar is het sanitair verouderd en vervallen. Hele kleine douche hokjes en in zeer slechte staat. De oude dame aan de receptie is niet heel vriendelijk, maar de dochters wel. Er stonden hele kleine tentjes op hele grote plaatsen en gigantische campers op hele kleine plaatjes. Het maakt ze echt niet uit of je er dan nog langs kan met de caravan. Het is prijs/ kwaliteit onder de maat, zelfs met de acsi prijs € 19, 00.
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke vakantie

aenh, 12-10-2015

Fijne camping in het naseizoen, we komen zeker terug.
Gereisd met partner in september 2015

Prima camping

Marianne, 28-5-2015

Mooie grote plaatsen in de schaduw, sanitair is vernieuwd en prima in orde. Niet ver van een zandstrand en leuke plaatsjes in de buurt. We zijn een nacht langer gebleven dan gepland.
Gereisd met partner in mei 2015

Goede mix

Patrick, 3-2-2015

De puberende jeugd tot 18 jaar vindt het een ideale camping. Goede mix van Nederlanders, Belgen, Engelsen en Fransen. Leuke omgeving, prettige Cote d'Azur sfeer. Winkels in directe omgeving en leuke stranden.
Gereisd familie in augustus 2014

Mooie goed onderhouden camping

hans_wismeijer, 12-1-2015

Wij komen hier al een jaar of 14. Dit zegt genoeg. Eerste jaren ook nog met onze peuter dochter. De laatste 2 jaar is zij zelfstandig met haar vriend gegaan. Camping wordt goed onderhouden en onlangs zijn er nieuwe stacaravans geplaatst. Plekken zijn in grootte wisselend, maar zeker voor de cote d'azur voldoende. Klein zwembad, maar voldoet zeker. Goed uitgeruste supermarkt op de camping. Aardig en attent personeel. Ligging is gunstig tov La Croix Valmer en Cavalaire sur mer (beide 2,5 km). Mooi strand op 10-15 minuten lopen, Leuk boulevardje naar het strand met diverse eetgelegenheden. Schitterend achterland. Goeie uitvalsbasis voor leuke trips.
Gereisd met partner in januari 2000

Goed voor één keer

Van Vooren, 7-9-2014

Sanitair niet volgens moderne standaarden. Één gebouw wc's zonder bril. Veel te kleine hokjes. Douches ok maar ook te klein, je stoot overal tegen. Water wel goed te regelen qua temperatuur. Vele deuren echter met defect slot. Geen water op de staanplaatsen dus telkens met 5 liter flessen gesleurd. Onze staanplaats was ook niet ideaal voor onze grote tent. WiFi trekt op niks, € 22,5 voor 2 weken is geld weggegooid!!! Personeel aan receptie niet altijd vriendelijk. Goed uitkijken hoe de watersporen lopen, één keer felle regen en er loopt een "riviertje" door de camping. Mensen op de plaats beneden kregen alles binnen! Wij gaan terug naar de streek maar nooit meer naar deze camping. Is veel te duur voor wat je krijgt.
Gereisd familie in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sélection in La Croix Valmer (VAR), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sélection zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sélection scoort een 7.93 uit 10 op basis van 103 reviews.