Camping Olbia ***

8,2

8 reviews over Camping Olbia in het Nederlands

Leuke camping!

Ingrid Bulthuis, 11-7-2017

Mooie kleine overzichtelijke camping, waar gelukkig nog geen mobilhomes staan en waar elke kampeerplaats anders is. Genoeg schaduw, fijn eten bij het restaurantje voor een goede prijs. Dichtbij een klein strandje en mooie wandelroute langs de kust.
Gereisd met partner in juni 2017

Op 10 stappen van kraakheldere snorkelzee

Heese, 27-8-2016

Klein, schaduw, lekker ouderwets - maar wel schoon. Lieve winkel met zelfde medewerkers als in t kleine restaurantje met Franse kaart. Lekker terrasje. Idd veel Duitse gasten en jonge kinderen. Paradijs aan ZuidFranse kust.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima plekje

Theo Prins, 9-7-2016

Kleinere camping op een prachtige locatie. Ook prima voor hondenliefhebbers.
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke plek om vakantie te vieren!

Djon En Trees, 20-6-2016

De camping heeft mooie ligging,aan wandelpaden,en bij natuurgebieden,fijne stranden,ook fijn te fietsen naar Hyeres!!

La Capte voor een leuke markt.Giens ook mooi uitzicht!!

Gereisd met partner in mei 2016

Eenvoudige maar prima camping.

Annemarie, 20-9-2015

Wij waren met een vouwwagen(holtkamper) en hadden een mooi plek met bomen voor de hangmat! Met een caravan moet je goed kunnen sturen op om je plekje te komen. Lekker schaduw en verder veel rust. Overdag zijn de meeste mensen op pad en s'avonds was het om 10 uur al stil. Je kunt vanaf de camping een prachtige wandeling maken langs de kust. Wij gingen voor het ontbijt al even zwemmen in zee, 5 min. lopen vanaf ons plekje. Eenvoudige camping met een gemoedelijke sfeer. Schoon sanitair! Een aanrader! (Wij waren buiten het hoog seizoen!)
Gereisd met partner in september 2015

zeer slecht toegankelijk

jvdstel_1, 16-9-2012

Wij wilden op deze camping gaan staan echter was deze vol. camping eigenaar stuurde ons de camping op om te draaien maar daar zagen wij al dat het maar goed was dat het vol was. Het leek meer een hippie camping uit de jaren 60 . vuil en donker onder de bomen en zeker niet toegankelijk met een caravan, ( Acsi inspecteur zei dat deze camping wel geschikt was voor een caravan) paar vriendleijke duitsters hebben even geholpen de caravan los te koppelen en te draaien en daarna snel weg op een helling van 15 % . Blij dat wij weg waren
      Gereisd met partner in augustus 2012

Rustig en mooi gelegen

Kim, 4-11-2011

De camping ligt vlakbij een strandje, wat erg druk is maar de mensen zijn rustig. Daarbij ook een heel mooi natuurgebied om te wandelen, met prachtige uitzichten over zee en kust. Aardig personeel bij receptie en restaurantje. Reserveren is niet mogelijk en zodra er een plek vrij is, komt er iemand om hem op te vullen. Plekken blijven vaak een nacht of 4 bezet en zijn niet groot. Veel schaduw (lekker in de hete zomer!). Veel erg kleine kinderen (die 's nachts huilen). Vooral Italianen en Duitsers, aantal Fransen en Nederlanders. Sanitair is basic, wel schoon. 's Avonds korte rij voor de douches. Er is geen animatie e.d., wat wij fijn vonden: 's avonds is er rust. Je kunt met de animatie op een aangrenzende camping meedoen (de campings op het eiland zijn van dezelfde eigenaar). Boodschappen vooral in supermarches in Hyeres gedaan. 20 minuten om daar te komen, de weg naar het vasteland is vaak erg druk.
      Gereisd met partner in augustus 2011

mooie camping bij strand en natuur

MC, 18-8-2011

Deze zomer op Olbia geweest. Echt een "franse" camping. Net genoeg nederlanders. Je kan niet reserveren, dus dat is afwachten of je een plekje hebt. Maar het is het waard. Heerlijk een week gestaan en veel ondernomen. Met de boot naar ander eiland, wandelen vanaf de camping langs de kliffen.

Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Olbia in Hyeres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Olbia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Olbia scoort een 8.23 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: