Hotel Domaine Les Bastidons ***

Domaine Les Bastidons

28 reviews over Hotel Domaine Les Bastidons in het Nederlands

Prachtige locatie en appartement

Mrs. Olde Nordkamp, 16-8-2017

Wij hebben in Bastidon 31 gezeten, het appartement van Emmanuel en Anna.

Vooraf kregen we een leuke mail met meer informatie. Bij aankomst werden we door hun ontvangen en hebben we een rondleiding gekregen. Ook hebben we een flesje wijn uit de regio gekregen. Super ontvangst dus!

Domaine Les Bastidons heeft een super goede en mooie ligging op zo'n 10 minuutjes lopen van het centrum van Gordes. 's Ochtends kun je dus heerlijk verse baquettes en croissants halen! Een grotere supermarkt ligt in Coustellet (Super U), op 15 minuutjes rijden. In de omgeving zijn erg mooie plaatsjes te vinden en ook Abbaye de Senanque (hét bekende plaatje van de Provence) ligt op maar 10 minuutjes!

De appartementen liggen in een soort vakantieparkje, toegankelijk via een hek met een code. Ons appartement was meer dan prima (en ik denk gerenoveerd?), met een eigen tuintje met eettafel + stoelen en ligbedden. Alles was schoon en zelfs nog een aantal (overgebleven van vorige bezoekers/eigenaren) kruiden, vuilniszakken, wc papier etc. in de kast; handig! Er was geen airco in het appartement, dus af en toe wel warm...

Overdag was het zwembad erg rustig, tegen een uur of 3 a 4 uur werd het wat drukker. Het water is erg koud, maar heerlijk als je even wilt afkoelen met 35 graden! Verder is er nog een wasruimte met 2 wasmachines waar je voor 1 (40 graden) of 2 euro (60 graden) gebruik van kunt maken.

Op de dag voor vertrek kwam een vriendin (Christine) van Emmanuel en Anna langs om te kijken of alles naar wens was geweest en om onze borg terug te geven. Wel wat lastig communiceren: ze sprak alleen Frans. Buiten dat, fijn om nog iemand te zien voor ons vertrek.

Al met al een echte aanrader om de mooie omgeving van de Vaucluse te ontdekken!

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie locatie, uitmuntende service!

Fam de Koning, 24-7-2013

Wat een superontvangst van de dames die sinds kort het complex runnen. Vriendelijkheid en behulpzaamheid ten top. Een glas kapot is geen probleem, daar wordt niet moeilijk over gedaan. In de omgeving zijn ook prachtige uitstapjes te maken. Het zwembad is heerlijk en de appartementen ruim. Maar toch nog even een extra compliment voor de dames Sophie en Sybil die echt alles in het werk stellen om het naar je zin te maken en te helpen waar nodig.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Vies appartement op een mooie plek

Christine, 20-9-2012

In augustus 2012 verbleven wij een week in een appartement. De ligging van het complex is ideaal. Het dorp Gordes ligt op loopafstand en vanuit de woonkamer van ons appartement hadden wij een schitterend uitzicht op de Luberon. Het appartement is (zeer) ruim en de bedden zijn goed. Het personeel is vriendelijk.

Groot minpunt vonden wij dat het appartement erg vies was. De keuken en koelkast waren overduidelijk niet schoon gemaakt voor onze komst. Ook de kussentjes op de stoelen, de spreien op het bed en op de bank in de woonkamer waren te vies om aan te pakken. Onder één van de bedden vonden wij vieze papieren zakdoekjes. Het onderhoud laat ook wel iets te wensen over.

Een klein minpunt was dat wij alleen bij de receptie gratis gebruik konden maken van wifi.

Omdat ook de omgeving tegenviel voldeed het verblijf hier, ondanks de pluspunten die er waren niet aan onze verwachting.

Gereisd met partner in augustus 2012

fantastisch

Fam. Den Hartog, 10-5-2012

Fantastische appartementen in een prachtige omgeving! Met name de appartementen met de terrasjes zijn echt schitterend. Zeer sfeervol ingericht. Mooie nieuwe keuken met vaatwasser, oven en magnetron. De omgeving is geweldig. De markt in Isle sur la Sorgue is heel leuk op zondag, markt Bonnieux is klein, maar bijzonder sfeervol, mooie plaatsen in de omgeving. Fontaine de Vaucluse is een aanrader, alsook Roussillon. Wij zijn in mei geweest en het was heel gezellig qua drukte. Maar in de zomer zal het wel heel erg druk kunnen zijn. Al met al een prachtig appartementencomplex! Echt een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Fantastische plek in de Provence!

Familie Meerman, 19-9-2011

We hebben onze vakantie hier gehouden van 20 augustus tot 3 september. En we hebben nog nooit zo'n heerlijke vakantie gehad. Heerlijk rustig (wij houden namelijk niet van massaal toerisme). Echt frans, heerlijk in de ochtend broodjes halen in het dorp (op loopafstand) en een lekker zwembad voor de warme dagen. De omgeving is prachtig en het klimaat is heerlijk! Daarnaast een heerlijk gerenoveerd huisje met keramische kookplaat, grote oven, magnetron en vaatwasser. Ook goede bedden en een lekkere douche. Ook veel privacy op ons eigen terras. Kortom, wij hebben genoten en gaan volgend jaar weer!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Comfortabel (gerenoveerd) huisje

Familie Hendriks, 15-8-2011

Een week in huisje nr. 29 gezeten. Prima accomodatie met 2 slaapkamers, badkamer, wc en complete keuken. Buiten een ruim terras met tafel en stoelen. Wij hadden bewust voor een gerenoveerd huisje gekozen. Fijn zwembad.

Rustig gelegen en op loopafstand van het leuke dorpje Gordes.

Een prima uitvalsbasis voor de mooie omgeving (o.a. Gordes, Roussillon, Avignon, Mont Ventoux en de abdij van Senanque).

Vriendelijke en servicegerichte receptie. Auto's staan op een aparte parkeerplaats. Park is afgesloten.

Wij hebben er een heerlijke week gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

waardeloos

Sonja en Bart, 31-7-2011

erg slecht, nooit weer. Armoedig huisje, geen enkele luxe. Slapen onder wollen dekens, geen televisie. Erg bedompt. In Gordes is 's avonds niets te beleven. Het is er zeer stil.

Nooit weer

Gereisd met partner in juli 2011

nooit meer

eric en diane, 23-7-2011

Het appartement was muf en niet goed schoon. Geen tv, bedde met dekens, een een heel klein keukenblok waar niet echt goed te koken is. We keken tegen de achterkant van een ander huisje aan. Niet een mooi uitzicht dus.

Het is inderdaad zeer rustig er is niets te beleven. Gordes is een leuke plaats maar vanaf 18:00 uur is het uitgestorven, 's avonds niet leuk om door te wandelen. Het viel ons dus zeer tegen.

Gereisd met partner in juli 2011

Fantastisch!!!!!!!!

Carla, 18-6-2011

Een meer dan mooie omgeving, heel rustig op het park (wel volgeboekt).

Wij hadden een benedenhuis met alles erop en eraan ,het is ook erg ruim wij waren met twee personen ,maar met zes personen heb je ook meer dan voldoende ruimte.

De receptie gebeld bij aankomst (wij waren iets te vroeg)de recepcionist zei dat hij er in een half uur zou zijn ,na 20 minuten was hij er al en als je moeite heb met frans hij spreekt ook engels.

Alleen moeilijk te vinden het bord langs de weg staat zodanig dat je er langs rijd.

Tip ,ga naar de parkeerplaats van Gordes dan is het rechts af en gelijk links is het park (2 minuten)

Ga in de omgeving beslist naar Rousselon(10 kilometer)De aarde is daar prachtig rood en oker gekleurd,Arles ,St Remy de provence ,aanraders!

Verder vonden wij dat de plaatselijke bevolking erg vriendelijk en behulpzaam is.

Kortom een plaats om terug te komen!

Gereisd met partner in juni 2011

Erg goed!!

Martin & Monique, 27-8-2010

Wij zaten in een appartement op de begane grond met een terras met 6 stoelen. We konden de buren wel horen, maar niet zien. Dus goed afgeschermd. De huisjes waren erg netjes en compleet, met oven, koelkast met diepvriesvakje en afwasmachine (dus paar afwasmachineblokjes meenemen is wel handig). In de oven bakten we 's morgens broodjes. Het zwembad was nog geen 40 meter lopen. Zwembad was kinderveilig: op de toegangsdeurtjes zat kinderbeveiliging. Er was geen apart kindergedeelte in het zwembad. Grote supermarkt in Coustellet, 5 km verderop. 5 minuten lopen naar Gordes, erg goed te doen! Schoonmaakkosten 56 Euro, dus kun je beter zelf doen. Op het park is het mogelijk om gebruik te maken van een wasmachine. Vooral voor gezinnen erg aan te raden. Kleine minpuntjes: zwembad was redelijk schoon, maar werd niet schoongemaakt. En de bedden waren klein (voor ons in ieder geval). Verder erg leuke accommodatie!!
Gereisd met partner in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Domaine Les Bastidons bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domaine Les Bastidons in Gordes (Vaucluse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domaine Les Bastidons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Domaine Les Bastidons scoort een 8.03 uit 10 op basis van 30 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: