Appartement Luxe appartement

9,3

4 reviews over Appartement Luxe appartement in het Nederlands

Een aanrader.

paul verspeelt, 28-4-2009

Voor de 3e maal boeken wij ons appartement bij Agence du Centre in Golfe Juan,waar we steeds deskundig en vriendelijk geholpen worden door de uiterst charmante mevrouw Caroline Faure,verantwoordelijke voor de vakantieverhuringen.De appartementen zijn steeds tiptop in orde voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Gereisd met vrienden in juni 2008

Linda, 12-4-2007

Vorig jaar vergeten een bericht te plaatsen, want we waren heel enthousiast. Alles was tot in de puntjes toe verzorgd. prima telefonisch contact met eigenaar. Mooi appartement, luxe ingericht en van alle gemakken voorzien. Via voetgangerstunnel zo op het strand. We hebben hier een geweldige week gehad.
    Gereisd anders in april 2007

joke jaspers-lancee, 7-3-2006

een prachtig en luxe appartement met 3 slaapkamers, een living van 50 m en een gedeeltelijk overdekt teras ook van 50m

Alles is luxe vanaf het bestek tot en met de miele wasmacine met droogtrommel!

Gereisd met partner in maart 2006

T. van der graaf, 4-11-2005

Wij logeerden in een appartement dat we via internet (www.37367.gites.nl) vonden in Golfe Juan. Met een eigen tuintje, luxe ingericht, zwembad, fietsen en vlakbij het strand. Wat wil een mens nog meer! Geen koopje, maar wel stukken goedkoper in de reisbrochure
      Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Luxe appartement in Golfe Juan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Luxe appartement zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Luxe appartement scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.