Uitstekend

46 reviews over Camping L'Amandier in het Nederlands

Heerlijk relaxte camping in prachtige omgeving

Hilda Douma, 16-8-2017

We hebben hier twee heerlijke weken gehad! De camping ligt op een prachtig plekje in de bergen.

De eigenaar is heel relaxed; alles kan, zo hoef je bijv. tussendoor niets te betalen (zoals brood, ijsjes, pizza) en mag je je stoeltjes overal neerzetten en zijn er geen strenge regels voor het zwembad. Er liggen jeu-de-boules ballen die je mag gebruiken, wat speelmateriaal bij het zwembad, Fifa17 op groot scherm, trampoline etc... De kinderen vonden het geweldig. Je hebt snel contact met andere campinggasten vanwege de kleinschaligheid. Plekken zijn wisselend in grootte, hier kan de eigenaar je in adviseren.

We hebben genoten van de prachtige omgeving en bij vertrek hadden we het gevoel dat we nog steeds niet genoeg gezien hadden. Bootje gehuurd bij het Lac de Serre Poncon, stoeltjeslift bij Monclar genomen en gewandeld op grote hoogte, gekanood in de Durance, klimpark bij Gap, geshopt in Gap, gezwommen bij prachtige waterval op afgelegen plekje. Etc. etc.

Gereisd familie in augustus 2017

Prima camping, mooie omgeving. Leuke eigenaar!

Leendert Stam, 15-8-2017

Camping zelf is prima, een aantal ruime plekken om het speelveldje heen en wat krappere plekken langs het pad erachter. Geen animatie aanwezig, dat vonden wij wel lekker rustig. Wel wat leuke dingen voor de kinderen zoals een speeltoestel en trampoline, tafelvoetbal, pingpong tafel en ook mochten de kinderen op de playstation.

Ook het zwembad was goed met voldoende ligbedden. Eigenaar David is echt een super aardige man, spreekt alleen frans. Hij is niet moeilijk en rent letterlijk voor je om alles voor je te doen.

Omgeving is ook heel mooi. Je kan er mooi wandelen en het watervalletje bij Reynier is echt een aanrader.

Huur ook eens een ezeltje, 10 minuten bij de camping vandaan. Dat is erg leuk en je kan dan een wandeling met een ezeltje maken in de omgeving van de camping.

Sanitair is niet heel geweldig, maar niet heel slecht. Toen het wat rustiger werd op de camping werd het wel wat beter schoongemaakt, maar bv. geen toiletbril. 's avond niet altijd warm water te krijgen. Wel genoeg douches en toiletten aanwezig.

Er hangt een leuke franse sfeer verder op de camping. Het eten in het restaurant is erg lekker en niet duur. Je mag er niet op kolen bbq-en

Over het algemeen een erg leuke en gezellige camping waar je zeker eens heen kan gaan.

Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijke camping, ook voor de kinderen!

Gerben, 14-8-2017

Erg leuke camping, eigenaar bijzonder vriendelijk en behulpzaam!
Gereisd familie in januari 2017

Vriendelijke, gastvrije camping met Franse inslag.

Familie Lem, 14-8-2017

Rustige camping in een natuurrijke omgeving. Prachtige wandeltochten die je vanaf de camping kunt maken. Voor cultuur moet je wat verder reizen. Camping is over het algemeen rustig en stil. Op vrijdagavond organiseert de campingeigenaar friet/mosselen eten en op zondagavond is er een borrel. Ondanks dat er veel Nederlanders op de camping zijn, heerst er een Franse sfeer. Eigenaar is bijzonder vriendelijk, enthousiast en staat altijd klaar om je te helpen. Evenals zijn 70 jarige moeder die er het hele seizoen was om hem te helpen. Verse, biologische groenten te verkrijgen bij de buren. Een plek om nog eens naar terug te keren.
Gereisd familie in juli 2017

Fijne camping met vriendelijke gastvrije eigenaar.

fam de Graaf, 13-8-2017

Grote plaatsen met voldoende schaduw, veel ruimte voor kinderen en toch overzichtelijk. Genoeg te doen in de buurt. Restaurant met eenvoudige kaart, gezellig terras. Erg gastvrij. Korte auto afstand tot Lac de Serre Poncon. Precies op de grens tussen de Alpen en de Provence. Beide sferen kun je dus makkelijk opzoeken.
Gereisd met partner in augustus 2017

Lieflijke fijne camping met geweldige gastheer

Van der Vorst, 8-8-2017

Wij hebben twee heerlijke weken op camping l'amandier gehad! De ongeveer 30 plekken zijn groot en het is er groen en verzorgd. De eigenaar David is zeer sympathiek en probeert het iedereen naar de sin te maken. Onze twee kinderen van 6 en 7 vermaakten zich met de andere kinderen op het voetbalveld, de trampoline of in het zwembad. In de omgeving kun je prachtig wandelen en wielrennen of watersporten op het Lac serre poncon.
Gereisd familie in juli 2017

Unieke en fantastische camping!

Alfred slomp, 5-8-2017

Deze camping was voor ons echt uniek. De camping ligt mooi gelegen in een prachtig gebied (de grens tussen de alpen en de haute provence). Lieflijke valleien, hoge bergen en een groot meer in de buurt. Voor fietsers en wandelaars het paradijs (de tip voor fietsers: mont colombis). Super aardige eigenaar, heerlijk zwembad, mooie ruime plekken, speelveld, gemoedelijke sfeer.

Iedere dag brood op de camping, op doordeweekse dagen is de kidsclub open. Tour de france op groot scherm (waar de kinderen ook play station op mogen spelen), gezellig restaurant, riviertje op de camping

Een unieke camping voor ons, de kinderen willen volgend jaar terug!

Gereisd familie in juli 2017

kindvriendelijke, gemoedelijke en rustige camping

van Leeuwen, 3-8-2017

Voor de 2e keer naar deze camping gestaan. Volgens mij een prima camping voor gezinnen met kinderen tot ongeveer 15 jaar. De sfeer is ontspannen en gemoedelijk. Als je van animatie, disco en vertier houdt, moet je hier niet naar toe gaan. Hou je van basic en rust en vindt je het belangrijk dat kinderen zich zelf moeten kunnen vermaken, dan is deze camping IDEAAL. De campingplekken zijn groot en hebben genoeg schaduwplekken. Het zwembad is ideaal. Niet groot, maar groot genoeg voor het aantal gasten.De eigenaar (David) praat alleen Frans. Hij weet dat dat zijn beperking is en probeert dat goed te maken door erg vriendelijk en behulpzaam te zijn. Zo mochten wij de laatste avond voor ons vertrek gratis in een huurtent slapen!! Dit is een camping waar je gezien wordt en je je thuis kan voelen.

Als ik toch een verbeter puntje moet noemen dan is het het schoonmaken van het sanitair. Ik ben van mening dat deze (soms) met de Franse slag gedaan wordt.

Rustige gezellige (familie)camping

fam. Amting, 2-8-2017

Mooie omgeving, vooral het meer. Eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekend

Familie-met-twee-kinderen, 27-7-2017

Prachtige omgeving, lekker aan een riviertje. Erg gezellige camping. De eigenaar doet erg zn best om het voor iedereen prettig te maken. Elke vrijdag module frites met alle campinggasten die dat willen. Wij waren er met de tour de france, die er direct langs kwam. Kindvriendelijk want overzichtelijk en volop speelmogelijkheden (riviertje, zwembadje, trampoline, tafeltennis, tafelvoetbal etc).
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Amandier in Gigors, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Amandier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Amandier scoort een 8.97 uit 10 op basis van 75 reviews.