Camping Le Napoleon **

Camping Le Napoleon
Le Napoleon
8,3

2 reviews over Camping Le Napoleon in het Nederlands

Heerlijke camping voor gezinnen met jonge kinderen

Karina, 15-8-2016

Sinds zomer 2016 is camping Le Napoleon in handen van nieuwe eigenaren. Wij stoppen hier altijd een nacht als we onderweg zijn naar onze eindbestemming, maar dit jaar zijn we langer gebleven want Jerome en zijn charmante echtgenote maken een feest van je verblijf! Er is enorm geinvesteerd in een prachtig terras met uitzicht op het fijne zwembad, Jerome serveert crepes en galettes, het sanitair is vernieuwd en brandschoon. Voor de kinderen is er een speeltuintje, een trampoline en pingpongtafels. En dan de plekken! Mooie kampeerplaatsen, met zacht gras en voldoende schaduw van de vele bomen. Alleen pubers zullen zich mogelijk na een tijdje gaan vervelen, want in de avond heerst er rust op de camping. Le Napoleon is een echte aanrader, en als je wilt weten wat er allemaal te doen is in de omgeving krijg je persoonlijk advies!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Camping met geweldig uitzicht, niet te evenaren.

Prompers L., 26-7-2013

Sinds 2012 is deze camping opnieuw in gebruik met nieuwe eigenaar.

De ligging van de camping is fantastisch, geweldig uitzicht. Heeft er nu ook een heerlijk zwembad

Rustige camping . Hier kun je tot rust komen. Altijd prachtig weer. S'nachts voldoende afkoeling om geweldig goed te slapen.

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Napoleon in Gap, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Napoleon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Napoleon scoort een 8.31 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: