Uitstekend

8 reviews over Hotel Thalassotherapie in het Nederlands

heel mooi en verzorgt hotel

yves, 7-8-2008

Het hotel is heel mooi en goed gelegen,vlak aan de mooie haven en direct aan het strand je hoeft geen weg over!!

De kamer was heel netjes en ruim met een apart wc en goede bedden.

Mooie verzorgde tuin en lekker zwembad.

de service is heel goed en vriendelijk!

Het ontbijtbuffet is uitgebreid en voldoende je kan het ook op je kamer laten brengen op het uur dat jij verkiest, het eten in het restaurant is lekker

De enige minpuntjes,niet veel tv kanalen alleen franse en cnn.De douchekop niet opgehangen kan worden zodat je er onder kan staan je moet hem zelf vast houden of een bad nemen.

Draadloos internet is heel duur en werkt zeer slecht of niet!

Maar dit zijn kleine dingetjes wij hebben het ergleuk gehad en kan iedereen dit hotel aanbevelen. Het is zijn 3* meer dan waard!

Frejus en zeker dit hotel zijn de moeite waard!

Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2008

Zijn drie sterren zeker waard.

Pascale, 30-7-2008

Enige minpunten: 1. gebrek aan parkeerplaats. Garage hotel was volzet en in de buurt was het zeer druk = elke dag rondjes rijden om een plaatsje te vinden.

2. Lawaai aan de straatzijde (leveringen 's ochtends vroeg).

Gereisd met partner in juli 2008

Libens, 17-1-2008

Het eten was lekker maar ook naar mijn mening wat te fel gericht naar "gezondheid" geen overheerlijke roomsausjes
Gereisd anders in januari 2008

veronique en bram, 27-7-2006

zeer verzorgd hotel , is inderdaad zijn drie sterren meer dan waard. perfecte ligging, dichtbij haven en restaurantjes alsook op wandelafstand van st rafael waar het s avond ook leuk vertoeven is. zeker een aanrader. we zouden zeker ook nog terugkomen.
Gereisd anders in juli 2006

Vangeel-Vrancken, 20-6-2006

1 woord: Fantastisch

Als je van de azurenkust houdt, moet je hier eens geweest zijn. Perfecte uitvalsbasis om de hele kust te bezoeken. Mooi hotel, nette kamers, eten is lekker, vriendelijk personeel. Echt top. Ken niet veel Drie-sterrenhotels die voldoen aan deze kwaliteit. 4* waardig

Gereisd anders in juni 2006

fam. Stael, 9-6-2006

We zijn net een weekje terug uit Port-Fréjus en hebben enorm genoten in dit hotel.

De kamer was ruim en heel netjes. Een heel goede service en vriendelijk personeel. Het ontbijt was echt lekker maar het restaurant vonden we niet echt bijzonder. Je kan lekkerder eten in de bistro's langs de haven.

Gereisd met partner in mei 2006

Paul, 11-1-2006

Was eerste keer dat ik 'maar' in een 3 sterren ging en het viel fantastisch mee. Zeker 4 keer ontbijt op kamer = absolute aanrader, ze beantwoorden aan je persoonlijke wensen en wordt geleverd op uur dat je verkiest. Ligging is uitstekend, vlak aan het strand en de haven. Hotel buitenstappen en 20 meter verder liggen de boten of het strand. we hadden kamer met ontbijt genomen en dan altijd aan de haven (veel keuze) of in naburige stadjes gaan eten. Zeer betaalbaar (tss 20-50euro). 2 minpunten: 1. we hadden kamer met zeezicht gevraagd en die was uiteindelijk niet meer beschikbaar. Verschil in prijs is dubbel terug betaald maar de straatkant was onaangenaam. 2. weinig parkeerplaatsen van het hotel. wij konden geen meer verkrijgen maar door onze straatkantzijde konden we de wagen wel in het oog houden want hij stond voor het hotel (tegen een goedkoop dagtarief). Kortom absolute aanrader
Gereisd anders in januari 2006

IVO & CHRISTINE DE BOCK ROOMAN, 11-12-2005

DIT HOTEL IS ZIJN 3 STERREN MEER DAN WAARD.

DE KAMERS ZIJN VERZORGD EN AANGENAAM

VOORAL DIE MET ZICHT OP DE HAVEN ZIJN EEN AANRADER.

DE KEUKEN IS ZEER GOED EN VERZORGD,EEN LUST OM TE TAFELEN.

ER IS EEN MOOI GRATIS ZWEMBAD MET OPPAS

BETAALENDE ONDERGRONDSE PARKING.OOK DE THALASSO VERZORGING IS TOP.

WIJ REISDEN PER TGV VAN BRUSSEL DIRECT NAAR FREJUS.

Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thalassotherapie in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thalassotherapie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thalassotherapie scoort een 9 uit 10 op basis van 8 reviews.