Beoordelingen Camping Les Pins Parasols****

Les Pins Parasols****
81 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Pins Parasols****
3360 Rue des Combattants d'Afrique du Nord , F-83600, Fréjus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pins Parasols**** in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pins Parasols**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Pins Parasols scoort een 7,1 uit 10, op basis van 81 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pins Parasols**** in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pins Parasols****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Pins Parasols**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 21 vakantiefoto's van Camping Les Pins Parasols**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Les Pins Parasols**** met andere accommodaties in Fréjus.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,3
6,9
9,5
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Mei 2014
"Gewoon een goede camping"vertalen
J. van Capelleveen
10,0

31-05-2014 We komen al een aantal jaren op deze camping. Indien wij met Eigen caravan komen, proberen we altijd een plaats met Eigen sanitair te bespreken, hetgeen tot nu toe altijd is gelukt.. Het Eigen sanitair is inderdaad geen ruime badkamer, doch als je enkel komt om te douc hen, te urineren of af te wassen is deze groot genoeg.
De medewerkers van eigenaar tot aan de mensen die in het park alles netjes houden zijn heel erg vriendelijk. Als je probeert Frans te praten met deze medewerkers, merk je dat zij dat enorm waarderen.\
Gewoon een aanrader of daar te mogen vertoeven.
Naar het strand zijn ook nog andere weggetjes dan de meest gebruikelijke. Dan is het nog geen 10 minuten.

met partner, Mei 2014
"Zeer goede vriendelijke camping."vertalen
Frans Laurijssens
9,0

08-07-2014 Wij komen hier nu voor het derde jaar. Elke keer worden we weer zeer vriendelijk welkom geheten door de eigenaren en het personeel.
Het sanitair is goed en wordt zeer regelmatig schoon gehouden.
Prima verwarmd zwembad.
Leuk restaurant met een simpele menukaart en een heel vriendelijke uitbater.
Vragen of opmerkingen worden altijd serieus genomen en wordt zonodig direct actie ondernomen. De camping accepteert Acsi camping card. De prijskwaliteitsverhouding is daarmee in orde.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Heerlijke vakantie achter de rug!"vertalen
Ellen_vanesch
8,0

29-07-2013 Fijne en gezellige camping! Plek met eigen sanitair gehad, klein maar fijn. Mieren beperk je door je tent en omgeving schoon te houden. Zwembad erg fijn, vooral het avond zwemmen is erg bijzonder voor de kinderen. Restaurant prima, geen hoogstaande keuken maar fijne bediening en simpel eten. Eigenaar is vriendelijk, op afstand en hanteert de regels. Kinderen hebben elke avond hun vrienden opgezocht en een zalige tijd gehad. Wij gaan graag weer terug!!!

"Leuke camping"vertalen
Erica
7,0

20-08-2013 Leuke camping, prima restaurantje. Brood kun je ook halen daar. Zwembad is anders dan op foto's. Beter, kinderbadje is aangepakt met glijbaantje en waterfonteintjes. Vooral Nederlanders hier, 90%. Strand op 15 min rijden, met parkeerkoste. Maar mooi strand. Plaatjes Frejus is ook de moeite waard!
Wij komen graag ng eens terug maar dan wel op een plaats aan een vlakke straat. Mijn kinderen zijn nog wel eens gevallen en dat was met een schuine straat niet handig spelen.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Veel lawaai op laag gedeelte camping"vertalen
Hrry
5,0
5,0
7,0

19-08-2013 Via een touroperator11 nachten op de camping verbleven met partner en vier kids (25-16-16 en 11 jaar). Vooraf via zoover verschillende recensies gelezen die we nu beter begrijpen.De camping is globaal onder te verdelen in een laag gedeelte, dat tegen de doorgaande D weg aan ligt en een gedeelte dat hoger ligt en meer aan de achterzijde van het terrein. Zelf wonen we op 100 meter van de A28 en zijn wel een beetje geluid gewend. Maar de D weg die langs de camping loopt produceert echt heel veel lawaai, wat zeker s'nachts vervelend is. Met name het zware vervoer, en de motoren spannen de kroon. Overigens hoor je hier op het hoge gedeelte nagenoeg niets van. De touroperator heeft verspreid over de camping tenten staan die tegen hetzelfde tarief gehuurd kunnen worden.

"Goede prijs kwaliteit verhouding"vertalen
Robert
8,0

11-09-2013 We hebben hier 2 weken op de camping gestaan.
De camping was lekker rustig en netjes schoon.

"Leuke, rustige camping!"vertalen
Martin de Gries
7,0

17-07-2013 Camping Les Pins Parasols is een leuke terrassencamping. Prima ligging t.o.v. Fréjus en andere plaatsen in de omgeving. Les Pins Parasols is met z'n 189 plaatsen een relatief kleine, leuke en rustige camping. De mobile homes zijn allemaal keurig netjes. Voor de kinderen is er een leuk zwembad met aardig personeel. Het kleine winkeltje heeft iedere ochtend verse broodjes. Wat ons betreft volgend jaar weer!

"Prima camping!"vertalen
Mamo
7,0

08-08-2013 Tent gehuurd via TO. Prima camping, dochter van 7 heeft zich prima vermaakt! Winkel heeft de hele dag door verse baguettes. Sanitair is meestal schoon. Jammer dat gasten de boel soms vies achter laten, dat doe je thuis toch ook niet? Het zou wellicht handig zijn als camping eigenaar wc borstels in de ruimtes zou plaatsen.Onze tent lag vlak naast de doorgaande weg. 1e nacht last van gehad, daarna niet echt meer. Zwembad was prima, goed onderhouden en schoon. Geen gladde vloer rondom het zwembad. Geen enkel parkeerprobleem gehad bij het strand, elke keer zonder problemen kunnen parkeren bij base nature. 2,50 voor de ochtend of middag, 4,00 voor hele dag. Erg goedkoop,vergeleken met prijzen parkeren in NL! Veel te doen/zien in de omgeving. Lidl vlakbij, in Frejus Geant.

"Weer heerlijk"vertalen
straver

02-08-2013 Voor derde keer les pins parasols,en weer erg genoten,
Gezellige,schone,mooie kleine camping.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie Camping prijs kwaliteit is super."vertalen
Katja
10,0
8,0

23-08-2013 Super camping. Sanitair wordt goed bijgehouden. Wel wat verouderd maar dat maakte ons niet uit. Het is wel heel druk aan de weg. Dus als je iets gaat doen met je wel rekening houden met de file's. Maar als je op een ander tijdstip gaat bijvoorbeeld 13.00 uur dan kan je zo overal doorrijden.
Heerlijk dicht bij de zee! Wij zijn dit jaar voor de 2e keer geweest en de kans is groot dat we volgend jaar weer gaan.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe laat jij je huis achter als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?