Beoordelingen Camping Les Pins Parasols****

Les Pins Parasols****
89 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Pins Parasols****
3360 Rue des Combattants d'Afrique du Nord , F-83600, Fréjus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pins Parasols**** in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pins Parasols**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Pins Parasols scoort een 7,3 uit 10, op basis van 89 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pins Parasols**** in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pins Parasols****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Pins Parasols**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 21 vakantiefoto's van Camping Les Pins Parasols**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Les Pins Parasols**** met andere accommodaties in Fréjus.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,4
6,7
8,6
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke kleinschalige camping aan de Cote d'azur"vertalen
Renate
8,0

15-08-2014 Wij hebben via touroperator een tent gehuurd en deze is ons prima bevallen. Staan tussen overige kampeerders dus geen straatjes. Kleinschalige camping 200 plaatsen. Klein overzichtelijk zwembad met glijbaan en peuteraar met klein glijbaantje en slang die water spuit. Veel verschillende nationaliteiten op de camping. Erg druk naar de kust staat dagelijks wel even in de file in augustus tenminste.
Onze kinderen vermaakte zich heel goed bij de tafeltennisballen wat volgens mij echt de ontmoetingsplek is voor alle kinderen die aanwezig zijn. Klein winkeltje wat 's ochtends open is. Supermarkt in de buurt. Leuk om een keer langs de kuststrook van Cannes naar Frejus te rijden, erg mooie omgeving. Ook frejus centre zelf is leuk (oud dorpje). Wil je een dag wat anders rijdt trek er dan een dag op uit naar Catellane (gorges du Verdon) ook heel erg mooi.
Prima camping!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Fijne plek"vertalen
freek.selma
8,0

04-09-2014 fijne camping. eigenaar is soms een beetje humeurig. ander personeel heel vriendelijk. soms wat overlast van de andere campings. plek met eigen sanitair is super.

van het restaurant niet teveel voorstellen. Zwembad is kleinschalig maar prima. Al mag er niet zoveel. geen opblaas beesren en banden en verplivht een strakke zwembroek. Vooral de plekken achter op de camping hebben meer/veel rust.

Prijs is redelijk hoog, maar dat is op veel camping in het hoogseizoen. En pinnen kan niet. Dus als je langer staat moet je genoeg contant bij je hebben.

Bakker bij de eerste rotonde is perfect!

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Rustige familiecamping"vertalen
Tom
4,0
7,0

18-08-2014 Afgelopen juli/augustus 3 weken op deze camping gestaan. Heerlijk rustige camping. Sanitair over het algemeen keurig schoon en altijd warm / heet water. Voor gezinnen met jonge kinderen is dit een geschikte camping. voor oudere kinderen (vanaf een jaar of 15/16) is hier niet veel te beleven.
De camping aan de overkant en de weg langs de camping kunnen wat overlast geven, wij vonden dit te verwaarlozen.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooie eenvoudige camping"vertalen
eric
8,0

10-08-2014 2 weken verbleven in een tent van veneu holidays. Deze staan verspreid tussen de normale kampeer plekken. Ruime plaatsen. Rustige, kleine, eenvoudige camping. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Kleine winkel aanwezig (waar je 's morgen de telegraaf kan halen). Mooie omgeving. Voor het strand kun je naar natural Base gaan, daar kun je makkelijk bij het strand parkeren op de zeer grote parkeerplaats. Geen of nauwelijks animatie. De oudere jeugd moet zich zelf bezig houden. Het bezoeken van Monaco en St Tropez is een aanrader. Vlak bij de camping een grote lidl met een grote verse brood afdeling. Je betaald daar 1/3 van de prijs als op de camping voor het stokbrood, croissants e.d. en een betere kwaliteit. Goed uitval basis om deze mooie omgeving te bezichtigen. Fijne vakantie nog wel eens terug komen.gehad. Zouden hier nog wel een terug komen.

Met vrienden, Mei 2014
"Gewoon een goede camping"vertalen
J. van Capelleveen
10,0

31-05-2014 We komen al een aantal jaren op deze camping. Indien wij met Eigen caravan komen, proberen we altijd een plaats met Eigen sanitair te bespreken, hetgeen tot nu toe altijd is gelukt.. Het Eigen sanitair is inderdaad geen ruime badkamer, doch als je enkel komt om te douc hen, te urineren of af te wassen is deze groot genoeg.
De medewerkers van eigenaar tot aan de mensen die in het park alles netjes houden zijn heel erg vriendelijk. Als je probeert Frans te praten met deze medewerkers, merk je dat zij dat enorm waarderen.\
Gewoon een aanrader of daar te mogen vertoeven.
Naar het strand zijn ook nog andere weggetjes dan de meest gebruikelijke. Dan is het nog geen 10 minuten.

Met partner, Mei 2014
"Prima camping"vertalen
Somers
10,0

13-08-2014 Deze camping is een prima camping waar je zeer vriendelijk wordt geholpen met allerlei zaken.
Wij komen al een aantal jaren aan de de kust van Zuid Frankrijk dus we hebben al heel wat gezien, het is voor ons goed vertoeven op deze camping en komen hier graag terug.
De camping ligt buiten het drukke Fréjus.
Deze eigenaar accepteert een ACSI kaart zodat de prijs ook nog acceptabel blijft, ook wanneer je langer blijft.
Er is een beperkt restaurant maar de kwaliteit van het eten is echt prima.
Voor kinderen is er beperkte speelgelegenheid maar het zwembad is uitermate geschikt voor kinderen en uiteraard ook zeer geschikt voor ouderen daar het zwembad verwarmt is in het voorseizoen.

Met partner, Mei 2014
"Zeer goede vriendelijke camping."vertalen
Frans Laurijssens
9,0

08-07-2014 Wij komen hier nu voor het derde jaar. Elke keer worden we weer zeer vriendelijk welkom geheten door de eigenaren en het personeel.
Het sanitair is goed en wordt zeer regelmatig schoon gehouden.
Prima verwarmd zwembad.
Leuk restaurant met een simpele menukaart en een heel vriendelijke uitbater.
Vragen of opmerkingen worden altijd serieus genomen en wordt zonodig direct actie ondernomen. De camping accepteert Acsi camping card. De prijskwaliteitsverhouding is daarmee in orde.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Heerlijke vakantie achter de rug!"vertalen
Ellen_vanesch
8,0

29-07-2013 Fijne en gezellige camping! Plek met eigen sanitair gehad, klein maar fijn. Mieren beperk je door je tent en omgeving schoon te houden. Zwembad erg fijn, vooral het avond zwemmen is erg bijzonder voor de kinderen. Restaurant prima, geen hoogstaande keuken maar fijne bediening en simpel eten. Eigenaar is vriendelijk, op afstand en hanteert de regels. Kinderen hebben elke avond hun vrienden opgezocht en een zalige tijd gehad. Wij gaan graag weer terug!!!

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke camping"vertalen
Erica
7,0

20-08-2013 Leuke camping, prima restaurantje. Brood kun je ook halen daar. Zwembad is anders dan op foto's. Beter, kinderbadje is aangepakt met glijbaantje en waterfonteintjes. Vooral Nederlanders hier, 90%. Strand op 15 min rijden, met parkeerkoste. Maar mooi strand. Plaatjes Frejus is ook de moeite waard!
Wij komen graag ng eens terug maar dan wel op een plaats aan een vlakke straat. Mijn kinderen zijn nog wel eens gevallen en dat was met een schuine straat niet handig spelen.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Veel lawaai op laag gedeelte camping"vertalen
Hrry
7,0

19-08-2013 Via een touroperator11 nachten op de camping verbleven met partner en vier kids (25-16-16 en 11 jaar). Vooraf via zoover verschillende recensies gelezen die we nu beter begrijpen.De camping is globaal onder te verdelen in een laag gedeelte, dat tegen de doorgaande D weg aan ligt en een gedeelte dat hoger ligt en meer aan de achterzijde van het terrein. Zelf wonen we op 100 meter van de A28 en zijn wel een beetje geluid gewend. Maar de D weg die langs de camping loopt produceert echt heel veel lawaai, wat zeker s'nachts vervelend is. Met name het zware vervoer, en de motoren spannen de kroon. Overigens hoor je hier op het hoge gedeelte nagenoeg niets van. De touroperator heeft verspreid over de camping tenten staan die tegen hetzelfde tarief gehuurd kunnen worden.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?