Camping Le Provencal

Le Provencal

Plaats als eerst een review!

1 review over Camping Le Provencal

mes vacances

ETHAN83, 7-2-2012

Bonjour à tous ,j'ai passer d'agréable vacances l'année dernière au mois aout ,petit camping très familiale ou se trouve surtout beaucoup de propriétaire .Le camping est propre et bien entretenu .j'y suis retourné mi décembre pour aller voir la famille à fréjus et le camping n a pas été trop touché par les inondations ou alors les personnes du camping ont fait de gros effort.

pour résumer ,un camping simple ou il fait bon vivre pour des vacances pas trop chère et bien placer.

Les plages ne sont vraiment pas loin,dommage il faudrait une piscine ,mais bon ........

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Provencal in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Provencal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Provencal scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: