3 reviews over Appartement L'Amarilla in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Adrie, 14-9-2008

Voor de tweede maal hebben wij dit appartement gehuurd, beiden in het hoogseizoen. De ruimte en de complete en smaakvolle inrichting maken het een fijn appartement. Met het zwembad voor de deur een ware luxe. De lokatie ligt gunstig om verschillende uitstapjes te maken (Nice, Cannes, Sainte Tropez etc.). Het strand is goed bereikbaar per auto of met de aanwezige fietsen.
Gereisd anders in september 2008

Andrea, 16-1-2008

Wij hebben hier onze vakantie van 3 weken doorgebracht in september 2007 en het bijzonder naar ons zin gehad en onze twee kinderen van 3 en 2 ook! Inrichting mag dan van IKEA zijn, het was wel allemaal aanwezig en in keurige staat. Ligging is inderdaad niet aan de kust maar dat kun je weten als huurder. De ligging is heel rustig en je kunt makkelijk uitstapjes maken van daaruit. Enige minpunt was dat het niet echt schoon was maar daar heeft de verhuurder keurig op gereageerd dmv terugstorting schoonmaakkosten.
Gereisd anders in september 2007

marianne, 27-7-2007

Appartement ziet er netjes uit, wel hoog "ikea"-gehalte".het park ligt aan de achterzijde wel aan een drukke weg, dus veel last van geraas van auto's als je ligt te slapen. Toen wij de eigenaar hierop aanspraken, werd gezegd, dat we dan maar de ramen moesten dichthouden s'nachts!Afstand naar strand is ruim 4 kilometer, dwars door drukke stad heen.
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement L'Amarilla in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement L'Amarilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement L'Amarilla scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.