Vakantiehuis Forêt

Forêt

1 review over Vakantiehuis Forêt in het Nederlands

Loes, 26-9-2007

Wij hebben hier met onze kinderen een heerlijke week gehad. Figanieres is een klein en schilderachtige dorp waar alles wat je nodig hebt aanwezig is. Omdat het tussen de kust en de Gorges du Verdon inligt, kun je vele kanten uit, maar dan moet je het niet erg vinden om driekwartier in de auto te zitten. Het is misschien een nadeel, dat het wel even rijden is naar het strand, maar omdat de kust vaak erg druk is, is het ook weer heerlijk om terug te keren naar de rust. Wij vonden het erg jammer dat we weer naar huis moesten en komen misschien hier wel terug.
Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Forêt in Figanieres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Forêt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Forêt scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.