Camping La Beaume ***

La Beaume
7,5

23 reviews over Camping La Beaume in het Nederlands

prima camping maar geen uitblinker

Tessa, 24-8-2017

De camping ligt in een mooi gebied, nabij leuk dorpje en prachtig meer. Voor een grotere supermarkt of tanken ben je wel een poosje onderweg naar de bewoonde wereld en wat haarspeldbochten verder.

De camping zelf is wat donker, doet een beetje aan de Ardennen denken, terrasplekken langs een beekje. Bij heet weer wel lekker koel.

Toiletten en douches matig comfortabel/schoon.

Het zwembadje vonden wij echt een misser. Is zo goed als overdekt en erg klein. Bepaald geen plek om lekker af te koelen.

Eigenaren gepast vriendelijk maar behoorlijk zakelijk.

Restaurantje op de camping charmant en prima pizza's!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zeer gastvrije ontvangst op relaxte camping!

Yvonne, 14-8-2017

Relaxte, kleinschalige camping in de de prachtige omgeving van de Haute Provence met prima Safaritent (met eigen sanitair en prima bedden) gezellig restaurant, smakelijk eten, gastvrij team en alle benodigde faciliteiten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Wij vonden het echt TOP!

Marcel Kolb, 24-8-2016

Ik heb deze camping gewoon via Google gevonden. Op basis van de site geboekt voor ruim een week en pas later ben ik reviews gaan lezen. Daar schrok ik nogal van. Ik had al van te voren spijt na het lezen van het commentaar. Maar ik ben HEEL erg blij dat ik toch gegaan ben.

Wij hadden met 2 tenten een hele ruime plek in de schaduw, bij een beekje. De plekken waren ruim genoeg om ook een lekkere zitplek te maken en een hangmat op te hangen. De kampeerders om ons heen waren heel rustig (voornamelijk Fransen die ook voor hun rust kwamen).

Wij ervoeren het personeel juist als uiterst vriendelijk en hartelijk.

Daarnaast vonden wij het kleine restaurantje ook erg aantrekkelijk, waar pizza's in een steenoven worden gebakken. het restaurant is levendig en gezellig, wat een fijne tegenhanger is van de rust op de kampeerplek.

In de omgeving ligt het prachtige meer van Esparron. ook een aanrader.

En er zijn met enig geduld vele vallende sterren te zien.

Ik zou deze camping aanraden. was top!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

gelukkig hadden we niet geboekt!

m. jansen, 21-8-2016

we hadden deze camping gevonden via het anwb camping boek van 2013., het leek ons een mooie camping om eens te bezoeken. Wij camperen met onze caravan maar bespreken nooit. We namen de weg naar de camping en schrokken ons wezenloos, wat een steile smalle toegangsweg. En tja als je daar een keer met je caravan rijd kun je niet meer terug. Onze auto geparkeerd op (voor de camping) een kleine rotsachtig terreintje want verderop stond een bord met een caravan en een kruis erdoor.We hebben de camping snel bekeken ,er waren alleen plaatsen of in de palle zon of volledig schaduw in een donker bos. We zijn hier niet wezen camperen. we willen andere campeerders waarschuwen en zeker met een caravan om deze camping niet op te zoeken. Het was een behoorlijke uitdaging om de steile toegangsweg weer terug te nemen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer!

R.Schipper, 2-7-2016

Vreselijke ervaring. Onvriendelijk personeel, ligt pal aan de snelweg, je ligt in de nachtelijke uren wakker van het voorbijrazende verkeer. Het sanitair erbarmelijk veel kapot en drie dagen koud water, je meld dit maar word niets aan gedaan. De auto's oo de camping razen voorbij in een tempo, niet te doen. Het zwembad is het enige pluspunt, wil je een ligbed, sta om 10 uur aan de poort, deponeer je handdoek op een ligbed en kom terug wanneer je zin hebt! Gelukkig maar 3 dagen hier geweest, het was dat het prachtig weer was anders had ik na een dag de koffers gepakt!
Gereisd met partner in juni 2016

Letterlijk en figuurlijk dieptepunt

Marinus, 9-5-2016

Wij zijn hier in meivakantie geweest. Van alle campings tot nu toe, was dit wel een dieptepunt, en we zijn snel weer verder getrokken. Positief zijn we over de zeer rustige ligging en we konden zeer goed slapen, Voor de rest waren we eigenlijk niet tevreden:

- Met caravan is niet hele camping goed bereikbaar want steile helling naar receptie eindigt in bochtje met grindbed en is een redelijke uitdaging

- Licht in toiletgebouw werkte slechts half, en je moest in donker naar toilet en douche. Die waren dan ook heel vies.

- Douches functioneerden niet goed (bv knop indrukken en dan 1 sec water).

- Warm water was niet echt warm

- Drinkwater kraan alleen bij toilet gebouw en niet op veld

- Staat van onderhoud van sanitair was zeer slecht.

- Dichtsbijzijnde normale supermarkt helemaal in Manosque op 25 km afstand.

- Zwembad was aardig, maar klein en redelijk chlorig en koud.

- Last but not least moesten we een prijs betalen die veel hoger is dan alle andere campings deze reis.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Eerlijke beoordeling

Marije, 3-9-2015

Deze camping is veel groter dan in de gidsen staat beschreven. Veel plekken zijn erg klein. De stroomvoorzieningen zijn beperkt en amateuristisch. Zo hadden we geen Franse stekker nodig maar een gewoon verlengsnoer.

Er is tegenwoordig een overdekt zwembad. Het jongere personeel is zoals eerder beschreven voornamelijk met zichzelf bezig en is ongeïnteresseerd.

Er zijn twee toilet gebouwen. Die op het veld is veel te klein voor het aantal kampeerders. Die bij de receptie is groter. Geen wc brillen, geen wc papier, drukknoppen inde douches. Warm water matig, hoeveelheid water waardeloos. Het is er erg vies. Het is ook gemengd sanitair.

In t hoogseizoen zijn er verschillende activiteiten zoals disco avond. Dit gaat tot vrij laat door.

Verder zou er een wandelroute zijn naar de boten verhuur van de camping op ca 20 min lopen. Deze route staat nergens aangegeven. Het is ca een uur wandelen naar de boten verhuur locatie.

Geen charme camping! Wij komen hier niet meer terug.

Gereisd met partner in augustus 2015

Slecht, druk en vies

Hans, 24-8-2015

Camping geboekt via een touroperator, het zou rustig, groen en ruim zijn. Het was druk, dor en erg op elkaar. Sanitair was niet berekend op de bezoekers en werd slecht schoongemaakt. Eens en nooit weer, geldt ook voor deze touroperator trouwens.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Matige camping, vies en onvriendelijk

EV, 13-8-2015

Twee weken een tent gehuurd via Nederlandse operator. De camping zou groen en rustig zijn met ruime plaatsen. Maar het was kaal, druk en de buren staan met hun haringen tussen je scheerlijnen. De weg over de camping is een racebaan, het sanitair is vies,wordt nauwelijks gereinigd en de jonge vakantie medewerkers zijn ronduit minachtend naar toeristen.

De rest van de camping is wel oké, maar het is te druk voor de beperkte voorzieningen. Niet weer dus. Er zijn betere campings in de directe omgeving.

Deze camping nooit meer

Bertil, 10-8-2015

Tent geboekt via een touroperator omdat het een groene, rustige gezinscamping zou zijn met betrekkelijk weinig plaatsen.

Helaas, wat een teleurstelling. De ligging is oké en daar houdt het positieve deel wel op. Veel te weinig en erg smerig sanitair, puberale medewerkers die hun minachting voor toeristen niet onder stoelen of banken steken, een maximum snelheid op het terrein die helaas alleen in theorie bestaat.

De beperkte hoeveelheid plaatsen slaat waarschijnlijk alleen op vrije kampeerplaatsen, de vaste huisjes, huurtenten en stacaravans verdubbelen het aantal plaatsen. En dat met 2 toilet gebouwen...

Wij zijn niet veeleisend, maar deze camping zou verboden moeten worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Beaume in Esparron-de-Verdon , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Beaume zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Beaume scoort een 7.46 uit 10 op basis van 48 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: