Camping Du Brec **

8,3

47 reviews over Camping Du Brec in het Nederlands

Gewoon goed!!! Heerlijke plek

Kj, 18-8-2017

De vakantie begint bij Grenoble en dan 4 uur door de bergen rijden en dan kom je bij een oase van rust.

Heerlijk zwemwater en vrij gebruik van cano en surfplank. De kids genieten hier volop! Geen gedoe met disco etc. Back to basic. Gedateerd sanitair maar wel schoon! Twee keer per dag schoongemaakt en om de dag de hoge druk erdoor. Vriendelijke en behulpzame eigenaren die meedenkend zijn.

Een plek om naar terug te keren

Gereisd familie in juli 2017

Fantastische ervaring

Joey en sharona, 11-6-2017

Voor een 2 sterren camping is het leuk om te zijn komen er al 10 jaar en altijd genieten alles is prima en de eigenaren altijd vriendelijk genoeg te doen.

Het is een back to basic camping maar zo hoort een camping te zijn luxe is niet nodig daarvoor heb je hotels voor kamperen is kamperen dit jaar weer

Gereisd anders in januari 2017

Fantastische ligging in mooi gebied

Joost en Ank, 11-10-2016

Rustig gelegen camping vlak bij het historische stadje Entrevaux (op loopafstand). Supermarkt op 5 autominuten.

Sanitair voldoende en schoon. Zeer behulpzame en goed Engels sprekende eigenaren. Niets was hen te veel. Dat hebben we ondervonden toen één van ons accuut naar het ziekenhuis in Nice moest.

Gereisd met partner in september 2016

Fantastische camping

Carienne Ponne, 15-9-2016

Mooie gelegen camping. Vlakbij historisch dorpje Entrevaux. Heerlijk meer op camping met gratis gebruik van kanoes, surfplank. Vooral veel jeugd tussen 10 en 16 jaar die s avonds bij de rivier kampvuur mogen maken.
Gereisd familie in augustus 2016

Eenmalig

Anoniem, 9-9-2016

Helaas zijn onze ervaringen wat minder positief over deze camping.

Bij aankomst werden wij na een reis van 14 uur niet heel hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Haar eigen kleine kinderen waren blijkbaar net aangekomen, waar ze eerst behoorlijk wat tijd aan moest schenken. Na het wachten werd alles snel afgeraffeld en kon er geen prettig verblijf vanaf.

Sanitair was wat ons betreft alles behalve schoon. Een twee sterren camping hoeft geen luxe sanitair te hebben, maar schoon is wel de basis. Het werd 1 keer daags schoongemaakt, wat niet voldoende was. Aantal keer de ontlasting van andere naast de wc zien liggen. Ook het water was regelmatig te koud of te heet. Ook werkte niet alles naar behoren, veel lekkage.

Verder gingen de lichten in het sanitair automatisch (na 5-10 min) automatisch uit. Ik snap het idee van energiebesparing, maar dit ging telkens zo snel dat je savonds tijdens het douchen in het pikkedonker eindigde.

Omgeving is mooi,wel van de snelweg lange rit (4 uur) voordat je op de camping bent. Verder rustig, mooi meertje en supermarkt op 5 min afstand. De plekken zijn ruim, met redelijk genoeg bomen voor wat schaduw.

Wij hadden voor 4 nachten geboekt, dat was voor ons ook lang genoeg.

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige plek!

Debby Pit, 28-8-2016

Camping du Brec heeft zeer goede ligging tussen de bergen, gedateerd maar zeer schoon sanitair.zeer vriendelijke ontvangst en personeel spreekt vloeiend Engels ( en Frans) . Prachtig meer met vrij gebruik van surfplanken en cano's. Brede rivierbedding en rivier. Goede uitvalsbasis voor bergtochten of pracht en praal.

Het liefst gaan we hier ieder jaar naartoe. Relaxte sfeer, zeer behulpzaam. Wederom een super vakantie gehad! Gezin met kinderen 9 en 13 jaar oud.

Gereisd familie in juli 2016

Eenvoudig kampeerterrein in een prachtige omgeving

webwinkelen, 29-4-2016

Geen toeters-en-bellen-camping. Het biedt datgene wat je minimaal nodig hebt: Een plek van redelijke grootte, schoon sanitair, een klein winkeltje en een schoon meertje om in te zwemmen. Eind juni was het zeer rustig (ca. 20% bezet) en hadden we het meertje soms voor ons alleen.

De plaatsen hebben een ondergrond van grond/gras/grind en zijn onderling van elkaar gescheiden door middel van keien, een stukje heg of een struik.

Gereisd met partner in juni 2015

Fijne camping, aardige en hulpvaardige eigenaren.

matthijs_10, 26-8-2015

Het is een eenvoudige camping met prima schoon sanitair. Het privé meer van de camping is schoon en fris. De aanwezigheid van de gratis te gebruiken kano's, kajaks en surfplanken zorgden ervoor dat wij onze kinderen soms uren op de dag niet zagen. Het meer is afgesloten, waardoor we onze kinderen ook rustig alleen naar het meer konden laten gaan (7 en 10).

De omgeving is erg mooi. Mooie wandeltochten te doen. Ook de kust (Nice en Monaco) zijn zeer goed te bereizen.

De kampeerplekken zijn ruim en veel hebben voldoende schaduw. Vooraf gereserveerd en we werden zeer goed geadviseerd over de plekken met schaduw en zonder schaduw.

Het brood dat op de camping te bestellen is is goed. Restaurantje/snackbar is prima, maar verwacht geen hoogstaande gerechten. Koffie is top!

Je kunt je boodschappen doen in een supermarkt met ruime keuze op 2 minuten rijden van de camping. Al met al top!

Gereisd familie in juli 2015

Heerlijk relaxed

Peters, 9-8-2015

Wat een heerlijk relaxte camping.

De camping ligt heerlijk rustig aan een mooi meertje met daar achter nog de rivier de Var. Deze is niet diep.

De sfeer op de camping is erg fijn. Onze kinderen van 12, 14 en 16 hebben zich prima vermaakt met leeftijdsgenoten. Ze ontmoeten elkaar bij de pingpong tafel of bij het barretje.

's avonds mag er in de rivierbedding een vuur gemaakt worden maar vaak bleven ze ook in het barretje. Dit was om 8 uur dicht maar de jeugd kon daar wel lekker afspreken.

Bij het meertje liggen kano's en surfplanken die vrij gebruikt mogen worden.

de camping ligt in een mooie omgeving. Entrevaux is een mooi middeleeuws dorpje. Je loopt er in 1,5 km naar toe over een wandelpad. Verder voldoende leuke uitstapjes te maken. Nice en Monaco op 1 tot 1,5 uur rijden. Mooie kloven, wandelen en raften. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd familie in juli 2015

Bijzonder prettig gekampeerd

Wendy, 28-6-2015

Wij zijn net twee dagen terug van een kampeervakantie op deze kleine, vriendelijke camping. De sfeer is er gezellig, er zijn een aantal gasten die hier al jaren staan en elkaar goed kennen, maar ook nieuwkomers prima opnemen in de groep.

De plaatsen zijn ruim, gemengd klei/gras en grind. Voldoende bomen voor schaduw. Electriciteit is aanwezig, let op de verloopstekker, die kun je lenen tegen 20 euro borg bij de receptie.

Campingbeheerders zijn erg vriendelijk, spreken ook goed engels (eigenaresse is engels). In het voorseizoen is het snackbarretje nog niet heel uitgebreid qua keuzes, maar er is een Intermarche op 2,5 km afstand. Verder een prachtig looppad van zo'n 2km naar Entrevaux, prachtig middeleeuws plaatsje.

Daarnaast is er een prive meertje met gratis gebruik van kajaks en bootjes, en een kiezelstrand. Wij hebben het hier heerlijk gehad. Geen animatie of zwembad, maar dat zochten wij ook niet. Voor natuurliefhebbers een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Brec in Entrevaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Brec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Du Brec scoort een 8.31 uit 10 op basis van 54 reviews.