Beoordelingen Camping Du Brec**

Du Brec**
37 beoordelingen
Beoordelingen Camping Du Brec**
Le Brec, 04320, Entrevaux

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Brec** in Entrevaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Brec** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Du Brec scoort een 7,5 uit 10, op basis van 37 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Brec** in Entrevaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Brec**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Du Brec** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 48 vakantiefoto's van Camping Du Brec** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Du Brec** met andere accommodaties in Entrevaux.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,8
6,6
6,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Snel weer vertrokken"vertalen
Aline te Kiefte
6,0

08-08-2014 ver van te voren gereserveerd en onze wensen uitgelegd, bij aankomst bleek de plaats uit te kijken op de vangrail van de weg pal er naast en hingen er electrakabels boven. Verder veel asfalt, autos, drukte, treinrails naast meertje. Totaal niet de natuurlijke setting die we verwacht hadden. Even geluncht wat te duur was en matige kwaliteit, weinig vriendelijke bediening. Op de menukaart staan bitterballen en andere Nl'se snacks. Eigenaar was wel vriendelijk. Ik kan mij voorstellen dat anderen het hier wel naar hun zin hebben,

"Twitter beoordelingen"
24-07-2013 @Anitaatje1972 Camping du Brec in een ontzettend mooi gebied vlakbij Entrevaux. http://t.co/vJNOhUcnoE --- Bron: https://twitter.com/Anitaatje1972/status/360074483257733120
14-07-2013 @Griffioen Laatste nacht op #ASCI camping Le Brec in Entrevaux. Prima plek in pracht omgeving. --- Bron: https://twitter.com/Griffioen/status/356514129445519361
met partner, Mei 2014
"Haut Provence op z'n best"vertalen
Gerard
8,0

18-05-2014 Du Brec is een eenvoudige maar zeer mooi gelegen camping. De eigenaar is ruim bereidwillig om je te adviseren met div. wandelingen, eetgelegenheden, welke op loopafstand, Entrevaux, te vinden zijn. Anderhalve km afstand. Supermarkt 2 km. Ruime plaatsen hond vriendelijk.
Wij hebben hier gestaan in de maand Mei 2014. Nieuw toilet gebouw, goede warme douche. Meertje aan de andere kant van weg, welke niet storend is.Nauwelijks verkeer. Een camping met zeer veel mogelijkheden om te wandelen, maar ook watersport raften of met kajak de rivier op.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Prima prijs-kwaliteitverhouding"vertalen
Joke
7,0

20-08-2013 We zijn 3 weken in juli op deze camping geweest. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de kano's en de kajakken. En wij hebben prachtige wandeltochten in de omgeving gemaakt. De eigenaars zijn zeer bereidwillig om je te helpen. Het sanitair wordt minstens 2x per dag schoon gemaakt. Wel is het aantal wc's en douches minimaal. Wel hebben we altijd warm water gehad, zowel bij de douches als bij de afwas.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Heerlijk rustig en centraal gelegen echte camping"vertalen
Gerrit
5,0
7,0

08-05-2014 Camping biedt veel voor als je rust zoekt, niet van georganiseerd vermaak houdt en wel van echt kamperen. S' ochtend zo vanuit je tent of caravan het meertje in om wakker te worden. Eigenaren nemen echt moeite om het naar de zin te maken. Bovendien zit je in de natuur en kun je prachtige tochten maken te voet, fiets of auto. Een uur rijden naar Nice , Grasse of Monaco, 1,5 uur naar Gorges du Verdon.

met jonge kinderen, 2012
"Super vakantie"vertalen
fam.sieljes
7,0

31-08-2012 Wij zijn dit jaar voor het eerst op camping du Brec geweest.Geweldig kan niet anders zeggen. Wij zijn er 3 weken geweest, het waren prachtige weken.Mooi zwemmeer met gratis kano´s, surfplanken waar onze kinderen veel gebruik van hebben gemaakt.De omgeving is ook erg mooi, en op 2 min.rijden een zeer grote supermarkt waar ze van alles verkopen.De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

met jonge kinderen, 2012
"Leuke camping op mooie plek"vertalen
Fam. Dijk
3,0

28-08-2012 De plek is leuk, aan een mooi schoon meer met kano's die je vrij mag gebruiken. De plaatsen verschillen erg in omvang. Het personeel is erg aardig. De omgeving is ook erg mooi, veel te zien. Maar het sanitair kan echt beter. Ik heb in 10 dagen geen schoonmaker gezien. De waterdruk is slecht, als iemand de wc doortrekt is je douchestraal weg! Afwassen met lauw water en ook een ministraaltje. De vloeren zijn erg vies en de putjes spoelen niet door. Er is een septictank die af en toe een vieze rioolgeur verspreidt. Ddodzonde van zo'n leuk terrein, want om die reden zijn we toch 10 dagen gebleven. ,

met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuke camping"vertalen
Willem Rutten
5,0

21-08-2012 In de vakantie zijn wij ongeveer 3 weken naar Du Brec geweest. Een leuke camping, met een fantastisch meertje erbij. Je kan gratis met kano's of surfplanken varen. Het sanitair is duidelijk voor ons het grootste minpunt. Het water kwam vaak slecht uit de douche. Soms kreeg je zelfs helemaal geen water!!!! Het dorpje Entrevaux ligt op loopafstand en is zeker een aanrader. Om de zoveel dagen stond er een pizzabus en de pizza's zijn heerlijk! In de omgeving kan je veel hele mooie wandelingen maken. De eigenaars geven veel informatie over de omgeving. Wij vonden het een onwijs leuke camping en misschien komen we nog een keer terug.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Fantastische plek"vertalen
Fam Hoen
8,0

29-07-2012 Wij waren 2,5 week op camping Du Brec. Wij vonden het helemaal top! De ligging van de camping ten opzichte van de bergen en de middelandse zee, het meer, de hulpvaardigheid van Claire en Eric, de rustige maar gezellige sfeer op de camping. Onze kinderen van 5 en 11 jaar maakten snel vriendjes en gingen samen zwemmen, ping pongen of badmintonnen. De prijs/ kwaliteitsverhouding is bijzonder goed. In de omgeving was er heel veel te doen en te zien: ijsje halen in Entrevaux (via het voetpad), mooie wandelingen in Annot, uitstapje naar Nice met de trein, canyoning of rafting, uitstapje naar Valberg (de Alpen!).

met partner, 2012
"Super klantvriendelijk"vertalen
C.Doodeman
8,0

17-07-2012 De Engelssprekende eigenaren staan echt voor je klaar. Ze gaan erg ver in het helpen bij het oplossen van problemen. In dit geval een falende laptop waarmee we geen verbinding konden maken met het wifi-netwerk. De camping ligt bovendien op loopafstand (mooie wandeling) van het schitterende plaatsje Entrevaux. Zeker een bezoek waard.

met oudere kinderen, 2011
"Gezellige camping, zeer gastvrij,"vertalen
Marius Wollerich

02-08-2011 geweldige camping aan het water
zeer vriendelijke camping eigenaars ( Clair en Erik )
Als er iets defect is word het meteen gemaakt
gratis gebruik van attributen in het water ( kano's, surfplank enz. )
Clair en Erik bedankt voor jullie gastvrijheid.

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?