Camping Les Trois Rivieres ***

Les Trois Rivieres
7,9

8 tips over Les Trois Rivieres

H. van Otterdijk-Daniëls, 28-1-2014
Reserveer per 1januari en wie weet krijg je een superplek!
peter, 30-11-2013

- waterschoentjes mee ivm de ondergrond vd rivier.

- rotsharingen zijn wenselijk ivm de ondergrond.

- De Mont Ventoux ligt op ca 10 km. Een prima uitvalsbasis voor de racefietser dus.

Joske, 26-9-2013
Restaurant www.lafleurbleue.fr

Familie, 14-8-2013

Vraag goed na welke plekken bij slecht weer onder water kunnen lopen! Gemiddeld 1x per week hangt men uit voorzorg een evacuatieplan op, maar evacueren is in 3 weken tijd 1x voorgekomen. Vergeet je hangmat niet (genoeg bomen).

Mooie omgeving, genoeg te doen.

Bart, 27-7-2013
Ventoux, restaurant en Vaison la Romaine
Karel, 25-8-2012
Ga niet via Malaucene. Je komt dan voor een smalle Romeinse brug vast te zitten. Alle andere routes zijn goed: Via Entrechaux of net voor Nollans linksaf de weg af en dan via een binnenweg naar de camping. Steeds maar rechtdoor en je komt vanzelf op de camping. Er is bij de camping een tunneltje. Dit is voor geen enkele camper of caravan een probleem. Ruimte zat. Zie ook het filmpje op de site van de camping.

pjjanssen, 19-7-2012

Het sanitair was zeer schoon!!! Voorzien van WC brillen! Niets mis mee. Gelezen tijdschriften/kranten werden op een muurtje gelegd, zodat andere hier ook gebruik van konden maken. Het terras was gezellig, personeel vriendelijk, eten goed, er zaten altijd mensen.

Ook heeft Barbara ons geholpen met onze auto-problemen, zodat de kosten voordeliger uitvielen. Het gebied bljift mooi. We hebben nog steeds niet alles gezien, dus we komen zeker terug. Ook is het weer hier altijd goed!!!!!

gea_dekker, 6-7-2012
Bij het toeristenbureau hebben ze zeer gedetailleerde fietsroute's (ook in het Nederlands) in verschillende categorieen, van licht tot zwaar.

Onze bezoekers bekeken ook: