Hotel Les Bartavelles ***

Hotel Les Bartavelles
Les Bartavelles
8,1

10 reviews over Hotel Les Bartavelles in het Nederlands

Matig hotel langs drukke weg

Karin, 30-6-2017

buitenkant is mooier dan de binnenkant, we zaten op een klein soort van klein smoezelig "zolderkamertje" met een raam aan de drukke autowegkant. Ontbijt is een buffet en dan kan je lekker met je dienbladje in de tuin gaan zitten, Er is een zwembadje bij en in het bijhorende restaurant kan je lekker eten (niet goedkoop) er zijn ook kamers in zogenaamde 4onder een kap bungalowtjes die in de tuin liggen.
Gereisd met partner in juni 2017

Prima hotel

Annette, 19-8-2014

Leuk hotel met prachtige Spa en leuk buitenzwembad. Klein speeltuintje voor kinderen en pingpongtafel. Gelegen aan drukke weg, maar daar heb je binnen geen last van. Supergoed eten! Ontbijt redelijk goed. Kamer nummer 4 beneden is ruim, netjes en de douche prettig.
Gereisd met partner in augustus 2014

Ok hotel, maar...

michel8william, 13-6-2014

Prima hotel, ligt aan een drukke weg maar daar heb je niet zoveel last van tenzij je je wilt in of uit voegen met de auto bij drukte is het wel opletten.

Ook als je wilt wandelen langs het kanaal moet je een klein stukje over de drukke weg. De Kamers zijn popperig klein, wij zaten boven op "zolder" dus ben je lang kun je hoofd stoten tegen het schuine dak.

Bed is vrij zacht maar kan net ontbijt stelt niets voor.

Restaurant bij dit hotel word goed aangeschreven want het zit altijd redelijk vol, maar gezien de prijs hebben wij afgehaakt. Dan is het gezelliger in Enbrum op een leuk pleintje ergens wat te zoeken.

Gereisd met partner in mei 2014

goed voor enkele dagen

raf buysse, 7-9-2011

het hotel is gelegen aan een zeer drukke weg, kamers zijn slecht geïsoleerd t.o.v. lawaai (blijkbaar is een renovatie voorzien eind 2011), kamers zijn uitgeleefd, bediening bar laat soms zeer lang op zich wachten, men heeft keuze om het avondeten te nemen uit 2 shiften

het avondeten was heel lekker, goede en uitgebreide wijnkaart maar door het feit dat er een 2de shift is voor het avondeten gebeurt de bediening in de 1ste shift zeer snel

Gereisd met partner in augustus 2011

Goed voor een overnachting op doorreis

Eric, 14-9-2010

kamer prima met airco, zwembad goed. Keuze op de eetkaart was minder. Motoren konden in de garage gestalt worden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

nooit meer !!!

R & G, 23-7-2010

De kamers zijn te klein om je koffers op een normale manier neer te zetten.

Het eten is een schande, was er wel een kok of is alles opgewarmd of ontdooit ?!

Als je voor 20 euro een eend met ganzelever rouleau serveert die nog bevroren is op een saai stukje brood dan val je toch erg door de mand en is het DIEFSTAL!

Gereisd met partner in juli 2010

goed

Ramoudt P, 12-4-2009

Tof hotel, vriendelijk en proper.

Avondeten was niet kind gericht.

Maar in het algemeen was het een prettig verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

Nooit meer !!!

Ben Bulté & Elly Goossens, 14-9-2008

Eigenlijk kan ik hier enkele bladen van volschrijven. Het is gewoonweg een smerig kot. Bij aankomst kregen we een kamer waar het beddegoed vol haar lag en er waren smerige urinevlekken in het onderlaken. WC konden we onmiddellijk schoonmaken want deze was ook al niet om aanzien. Na klagen bij de receptie werd er ons beloofd dat ze de kamer gingen schoonmaken. Jetair de touroperator werd door ons verwittigd en zei ons dat we een nieuwe kamer moesten vragen aan de receptie. Die hebben we dan na aandringen gekregen, deze was ook niet bepaald proper, want we konden dadelijk beginnen schoonmaken (stoffig/vuile matten/kasten). Het restaurant daar vallen de spinnenkoppen zo van het plafond en wrijf je het stof zo van de muur. Vuile borden/tafelkleed/spinnenwebben+beestjes in glazen/...) Geinteresseerd?Dan stuur ik wel foto's door van deze smerigheid. Wel een geluk dat we met bemiddelen van de touroperator onze reis na 2 nachten (2 extra nachten dienen we wel te vergoeden) konden annuleren.
Gereisd met partner in september 2008

Chris Meersman, 22-9-2007

We zijn pas terug van 22/09/2007 na een 14 daags verblijf. Dit hotel is zijn 3 sterren en schoorstenen meer dan waard. Alles staat hier in het teken van de klant. Het eten is een lekkernij en een uitstekende wijnkaart. Met het half pension die we gekozen hadden hebben we geen enkele keer tijdens ons verblijf 2 x hetzelfde gekregen zowel voorschotel-hoofdschotel-dessert. Proficiat voor het management, kok(s) en aan het zaal personeel voor de bediening.

Chris & Monique Meersman - Coudyser

Verder nog dank

Gereisd met partner in september 2007

Nico Moreau - Christelle Algoed, 23-8-2007

Hebben een schitterende week vakantie gehad in dit aangenaam hotel (van 30 juli tem 5 aug). Verzorgde kamers met airco.

Heel lekker avondeten met heel uitgebreide wijnkaart. Ontbijt mag er ook zijn. Ook ruime tuin met verzorgd zwembad en voldoende ligzetels en kleine speeltuin voor de kleinsten.

Enig minpuntje is ligging van het hotel langs een drukke baan naar Embrun. Streek rond hotel is echte aanrader met het mooie meer van Serre-Ponçon en de mooie Alpencols. Kortom, de positieve aspecten wegen duidelijk sterker door dan het enige minpuntje.

Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Bartavelles bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Bartavelles in Embrun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Bartavelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Bartavelles scoort een 8.1 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: