Vakantiehuis Les Lavandes

Vakantiehuis Les Lavandes
Les Lavandes

Matig

1 review over Vakantiehuis Les Lavandes in het Nederlands

Aankomst in een smerige woning

Jessie, 14-8-2017

Op zaterdag 8 juli 2017 namen we voor 2 weken onze intrek in villa les lavandes. Bij aankomst bleek dat het huis niet proper was en dat vooral in de living, keuken en buitenkeuken (foto's beschikbaar indien gewenst).

- Frigo in de keuken was niet uitgewassen (vb. roostertje boven aan grijs - beginnende schimmel)

- Frigo aan de cabanon (nota bena vermeld als nieuwe frigo) is beschimmeld

- Rotte sla in de slazwierder

- Schimmel op schaar

- Dode vliegen in de schuiframen

- Stof in de schuiframen

- Vuil onder de mat

- Vuile vuilnisbakken

- Dikke stoflaag aan de tv en elders

- Koffiepot met dikke laag aangekoekt koffiedik

- Dode vliegen op de verduistering

- Vuile afstandsbedieningen van tv

- Grote spinnenwebben in de living, binnenkeuken en buitenkeuken

- Vuil keukengerei: o.a. vuile weegschaal, schimmel op keukenmes, schimmel op vergiet

- enz.

Na contactname met de verhuurders werd de poetshulp opnieuw gestuurd. Wij hebben samen met haar het huis opnieuw gepoetst.We hebben in het eerste weekend zaterdag en zondag verloren aan zelf kuisen of meekuisen. Zelf heb ik die koffiepot nadien nog proper gemaakt wat me ook heel wat tijd heeft gekost (het koffiedik is er volledig uit). Elke dag nadien hebben we extra spullen afgewassen, ontsmet. Misschien allemaal niet noodzakelijk maar door de negatieve start, bleven we met het gevoel zitten dat alles niet proper was en dus extra afgewassen of gekuist moest worden. We hebben extra kosten gemaakt vb. voor een staafmixer, een pureestamper omdat de aanwezige materialen niet proper waren.

Na 14 dagen hebben we het huis gekuist en properder achtergelaten dan we het hebben gekregen.

Gezien de negatieve impact en de verloren twee dagen aan poetswerk in het begin van de vakantie, namen we contact op met een verhuurder betreffende een compensatie. Deze vraag werd negatief onthaald.

In de 5 jaren dat we naar Zuid Frankrijk trekken, hebben we dit nog nooit meegemaakt... Hoewel het zwembad prima in orde was, de badkamers wel proper waren en de kamers ook oké waren. Zouden we een verblijf in Villa Les Lavandes niet aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Lavandes in Draguignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Lavandes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Les Lavandes scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: