Vakantiehuis Filippi

Filippi

1 review over Vakantiehuis Filippi in het Nederlands

heerlijk vakantiehuis.

fam.olofsen, 6-11-2011

Wij hebben hier in september 3 weken een fantastische vakantie gehad, het is een heerlijk huis met heel veel ruimte en rust en een omheinde tuin (3000m2) wat ook heel fijn was voor onze 2 honden en onze kleindochter van 4 jaar. Er is van alles aanwezig van Wifi tot frituurpan en alles daar tussenin. Tevens is er airco. Het zwembad is heerlijk en ook hier is alles aanwezig en het wordt elke dag schoon gemaakt door de heel vriendelijke en behulpzame eigenaar die gelijk voor je klaar staat maar wel je privacy respecteert. Er is tevens linnengoed aanwezig en als je aankomt zijn de bedden opgemaakt en staat er een drankje voor je klaar. De omgeving is geweldig je kunt alle kanten op en het strand is ongeveer 30 minuten rijden b.v. naar Frejus.

Het was een fantastische vakantie en eigenlijk wilden we niet meer weg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Filippi in Draguignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Filippi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Filippi scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: