Camping Le Moulin à Vent **

Le Moulin à Vent

28 reviews over Camping Le Moulin à Vent in het Nederlands

Prima camping

Fam. Kolenbrander, 30-7-2017

Waar vind je dat nog? Een camping in het zuiden van Frankrijk met hele grote plekken, met op elke plek zon en schaduw voor een zeer betaalbare prijs? Het sanitair is recent vernieuwd en alles functioneert prima. Bij het afwassen warm water en bij het douchen ook, ongeacht hoeveel mensen er afwassen en/of douchen. De camping ligt vlak bij het leuke dorpje Cucuron. De eigenaren zijn heel hulpvaardig. Hebben voor ons vanwege gebitsproblemen een afspraak gemaakt bij een tandarts en hebben geholpen bij het aanschaffen van een nieuwe kraan in de keuken van de caravan. Bij een misverstand bij bestellen van brood, is de eigenaar naar de boulangerie van het dorp gegaan en binnen 20 minuten werd er brood bij de caravan afgeleverd! Kortom: een pareltje van een camping in een prachtige omgeving waar je ook nog prima kunt fietsen.
Gereisd met partner in juli 2017

Wat een top spot!

Jessy Lagrange, 29-7-2017

Wow, wat een camping. Een droom omgeving, puur genieten van de rust en de natuur. De uitbaters zijn super vriendelijk en geven een goeie eerste indruk. De sanitair is top in orde, modern en super proper. Een must visit camping als u echte rust wenst tussen de krekels, en vooral goed van prijs
Gereisd met partner in juli 2017

Rustige kleinschalige topcamping

Wim, 28-7-2017

Een oase van rust met heel ruime staanplaatsen.

Ideale uitvalsbasis om tal van mooie dorpjes in de Luberon te ontdekken.

Heel vriendelijke en gemoedelijke uitbaters.

Opvallend hoe net het sanitair steeds weer was. Voor ons de properste sanitaire voorzieningen tot nu toe.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gemoedelijke camping

EVeldman, 21-9-2015

Wij hebben zeer genoten van ons verblijf op deze camping. Rustig, gemoedelijk, in een woord genieten. Wij vonden de fietsmogelijkheden wat minder en ook de afstand tot een fatsoenlijke supermarche bedraagt minimaal 12 km. De camping heeft momenteel 2 sterren, wij vonden dat hij minimaal 3 sterren verdiend, mede door de staat van het sanitair, super.
Gereisd met partner in september 2015

Fantastische camping!

Saris, 7-9-2015

Voor herhaling vatbaar. Aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2015

Rust en ruimte

Anouk69, 23-9-2014

Meer voor de wat oudere reiziger, niet geschikt voor jongeren. Hele fijne eigenaren. Fantastische omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2014

Geweldige camping, bij toeval ontdekt!

Hans en Trudy, 10-8-2014

Bij toeval zagen we deze camping in een campinggids. De streek Luberon hadden we al wel uitgekozen. Vanwege de goede fietsmogelijkheden met veel (redelijke) vlakke paden. Uiteraard ook vanwege de goede wijnen die hier vandaan komen. Neem bijv. eens deel aan een proeverij in de winkel nvan de naastliggende wijncooperatie in Cucuron.

De camping is geweldig voor liefhebbers van rust en ruimte, natuur en cultuur. Niet geschikt voor oudere kinderen want daar is niets voor. De sfeer vonden wij heel goed, niet in de laatste plaats door de hartelijke en behulpzame Jocelyne en Pascal. Ook na jarenlange kampeerervaring hebben wij nog nooit zulke mooie en goed onderhouden toiletten en douches gezien! Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juli 2014

Een aanrader

MusiCampeur, 14-9-2013

Le Moulin à vent is niet alleen een mooi gelegen camping (even buiten het rustige plaatsje Cucuron), maar alles is er goed geregeld: veel luxe (je kunt een koelkast huren), de toiletten en douches zijn brandschoon (dat maak je zelden mee), de plekken zijn ruim en redelijk vlak, de eigenaars zijn heel vriendelijk en de sfeer is prima. Lage prijs voor zoveel kwaliteit! Wij komen hier graag terug.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

sfeervolle, rustige, verzorgde camping

Ina, 30-7-2013

Camping Moulin a vent ligt op 2,5 km lopen of fietsen van het lieflijke dorp Cucuron, waar je aan de vijver heerlijk koffie of een drankje kunt drinken. Enkele keren is er overdag of s avonds een kleurrijke markt. Er is een Spar en een bakker. Op de camping kun je brood bestellen. Leuke dorpjes zoals Ansouis of Vaugines zijn op enkele kilometers afstand, en iets verder weg Lourmarin met mooie markt. De camping biedt toiletpapier, zeep, fohn en is erg netjes. Ook wekelijks NL zaterdagkrant ter inzage, en dagelijks nieuws over weer. Prachtig mooi weer, wees met tent wel voorbereid op af en toe heftige plensbui. De campingbaas is vriendelijk, zorgzaam en alert. Absolute rust na 22 uur. Wij vonden dat heerlijk.
Gereisd met partner in juli 2013

niet voor tent, niet voor stilte

Alice en Bertold, 25-6-2013

Dicht opeen gepakte plaatsen, niet geschikt voor tent (weinig tot geen gras). Aangrenzende landbouwzone werd 's nachts meermaals bespoten met insecticides, tot op enkele meters van de campingplaatsen; om 3:00 werden we telkens gewekt door een turbineverstuiver (lawaai als een landende jet). Uitleg van de uitbater: wordt nachtelijk gedaan wegens weinig wind. Ironie is dat die nachten uitgerekend de mistral blies...
Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulin à Vent in Cucuron , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulin à Vent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Moulin à Vent scoort een 8.97 uit 10 op basis van 31 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: