Vakantiehuis La Boussarelle *****

9,7

11 reviews over Vakantiehuis La Boussarelle in het Nederlands

Fantastisch uitzicht, prima huis

gemma, 2-10-2016

Je zit een eindje van het dorp, je kunt dus niet 's ochtends vroeg "even" je croissantje halen. Anderzijds: je hebt een fantastisch rustige plek en met de auto ben je in 5 minuten in Cotignac.

Het uitzicht is verpletterend mooi, de keukenuitrusting compleet (zelfs een oestermes en een notenkraker), de buitenstoelen zijn ongekend comfortabel. Ik zou werkelijk geen kritiekpunt kunnen bedenken. Fijn zwembad, goede bedden, maar wat ons betreft zijn de uitzicht en de rust het unique selling point. Buiten het hoogseizoen wonen de eigenaren in de Bergerie en de tuin is zo aangelegd dat iedereen voldoende privacy heeft. De weg is erheen is een smal pad met veel stenen en hier en daar kuilen. Zorg daarom voor een niet te grote auto, die bij voorkeur niet te laag op de weg ligt.

Gereisd met partner in september 2016

Zeer fijne vakantie met vrienden

Cardinaels, 13-6-2016

Wat vond ik goed . Alles

Wat vond ik niet goed . de weg was niet geschikt voor onze auto . Maar is detail

Gereisd met vrienden in juni 2016

Wat een paradijsje daar in de prachtige Provence!

Rose Maria Schermer Voest, 30-3-2016

Alles was perfect verzorgd, beeldig & stijlvol ingericht en allerhartelijkste eigenaren!
Gereisd alleenreizend in maart 2016

Droomplek in de Provence

Lucienne & Erik van der Geest-Wissenburg, 25-3-2016

Prachtige ligging, heerlijke gite, warme gastvrouw/gastheer.

Dit was ons 3e verblijf op deze magische plek. Wij reizen over de hele wereld en dit is een van onze droomplekken!

Chapeau voor Kooka en Edzard!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Fantastische plek!

Hilde Schouten, 28-9-2015

In de afgelopen 2 weken hebben wij 2 weken vertoefd in 'La Boussarelle'.

Ons verblijf op deze unieke plek voldeed voor 100% aan onze verwachtingen. Iedere dag genoten we van de prachtige ligging, het unieke uitzicht, de lieve en warme eigenaren en ook zeker van het smaakvolle en sfeervol ingerichte huis. De ideale plek om volledig tot rust te komen!

Het enige kleine minpuntje wat we konden bedenken was (wat niets met het huis of de eigenaren te maken heeft in dit geval), dat we in de eerste week (na regen en onweer) overal op het terras kleine zwarte rupsjes hadden zitten. Dit waren vieze beestjes en m.n. voor ons zoontje van 2 jaar was dit vervelend. Hij pakte ze nog wel eens op en dan stonken zijn handjes enorm. In de 2e week (met alleen maar zon) hebben we hier gelukkig niets geen last meer van gehad.

We hopen bij het zien van de vele gemaakte foto's, nog lang na te kunnen genieten..!!

Gereisd met partner in september 2015

Het loont de moeite !

Harco, 22-9-2013

Men zou het niet verwachten, maar na een kleine klimtocht per auto bereik je zowaar een klein paradijs op aarde, rust, prachtig vergezicht, mooi comfortabel huis, met smaak ingericht, prima bedden, compleet sanitair, schitterend zwembad met zonneterras en tevens prachtig uitzicht over de omgeving ! Zeer lieve eigenaars die ten alle tijden klaar staan als je een vraag hebt. Het echte énigste puntje (als je er werkelijk 1 wilt aanhalen) is het gemis van een haard of kachel in het gastenhuis tijdens het voor- en naseizoen. De keuken is praktisch en voorzien van alle comfort inclusief Nespresso ! Binnen eten is een beetje aan de krappe kant, maar bij het mooie weer is het genieten om buiten te eten op het terras, een handige BBQ is tevens aanwezig.
Gereisd anders in september 2013

Paradijs

Susanne Berendsen-Bierens, 29-5-2013

Prachtig gelegen, uniek uitzicht, ontzettend lieve eigenaren, charmant en smaakvol ingericht huis.
Gereisd met oudere kinderen in april 2013

een fantastische plekje in een prachtige omgeving

Monique schilders, 10-4-2013

Inmiddels zijn we al diverse keren naar dit pareltje in de Provence geweest en hopelijk niet voor de laatste maal. Een magnifiek uitzicht vanuit een heerlijk vakantiehuis.Bijzonder smaakvol ingericht en zo compleet, er ontbreekt werkelijk niets. Het zwembad is verwarmd en het uizicht adembenemend. Vanuit het huis zijn er mooie wandelingen te maken en het prachtige dorp Cotignac is per auto binnen 10 minuten bereikbaar, maar ook na een stevige wandeling bereikbaar om vervolgens op een van de terrassen in dit smaakvolle dorp even uit te puffen. De gastvrouw en heer zorgen voor een warm welkom en zijn ten alle tijde bereid tot het verstrekken van tips voor een leuk dagje uit.

Kortom een echte aanrader!!!!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

Volop genieten van dit pareltje in de Provence

Carina Wiegman, 4-11-2011

Begin oktober hebben wij het prachtige gastenverblijf gehuurd. We hebben elke dag weer genoten van het mooie uitzicht. De nevel dat over het dal hangt, de vogeltjes....een heerlijke plek om volop te genieten van de goede dingen van het leven. Door het mooie weer hebben we lekker kunnen zwemmen. Ook een dagtripje naar Saint Tropez was bijzonder mooi. Aan de warme gastvrijheid van Kooka en Edzard en de mooie week in La Boussarelle denk ik vaak terug.
Gereisd met partner in oktober 2011

Thuis komen

monique, 4-7-2011

La Bousesarelle wij zijn er nu voor de 2de keer geweest en het voelt als thuis komen , we genieten van de prachtige locatie, het huis de honden de gast Vrouw en Heer. Het huisje is en heeft alles wat je je kunt wensen je kunt het zo gek bedenken of het is er en ik heb dit keer echt me best gedaan om iets te vinden wat er niet is:-) maar heb niet gevonden. Wij komen hier werkelijk compleet tot rust de kinderen (pubers dus niet de makkelijkste leeftijd) genieten net als wij met volle teugen en wat thuis nog wel is moeilijk is hier wandelen ze wat af . Wij gaan nooit ergens voor een 2de keer naar toe maar we weten nu al dat we hier vele jaren terug willen en zullen komen. Voor hun die genieten van het echte Frankrijk die zullen hier alles vinden. En een ieder die er eenmaal is geweest begrijpt dat Kooka en Edzard hier hun hart hebben verloren je zal voor minder al je hart verliezen:-). We zien mekaar weer in april we kijken er nu al weer naar uit.
Gereisd met oudere kinderen in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Boussarelle in Cotignac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Boussarelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Boussarelle scoort een 9.73 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: