8,9

Uitstekend

49 reviews over Camping Le Clot du Jay in het Nederlands

mooie ruimtelijke camping - omgeving authentiek

koen, 15-8-2017

Mooie grote plaatsen met voldoende schaduw. Zwembad is super, heerlijke temperatuur, uitzicht vanaf de camping is geweldig. Eigenaren erg behulpzaam en aardig. Ze hebben weinig personeel, met name 's avonds op het terras is dat een probleem, waardoor je soms lang moet wachten. Animatie door een Nederlandse jongedame, die enorm haar best doet. Met name gericht op jongere kinderen. De camping wordt met name bezocht met kinderen in de leeftijdsgroep: 3-9. Wij hebben jonge tieners, die zijn eigenlijk al te oud voor deze camping, althans in de week dat wij er stonden. Voetbalveldje was aan de overkant van de weg, waarschijnlijk wordt er daardoor weinig gebruik van gemaakt. Rivier om dammen te bouwen. Omgeving is nog niet zo heel toeristisch, maar zeker niet minder mooi. Op een paar kilometer van de camping de waterval van Reynier, een fabelachtig mooie plek, ook zeker de rivier een stuk afdalen, goede waterschoenen meenemen! De canyoning op de "Tines" was ook erg leuk, kun je boeken via de camping. Gorges de Meouge. Prima vakantie gehad, maar met tieners zou ik hier niet opnieuw naar toe gaan.

Meer dan geweldig!

Ruth, 13-8-2017

Net terug van deze geweldige camping. De eigenaren zijn ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam en werken zich kapot. Sanitair wordt goed schoongemaakt. Ons sanitair was voor de helft nieuw en de helft oud. Verlichting in het sanitair gaat na bepaalde tijd uit niet handig als je onder de douche staat en op de knop moet drukken. Wij stonden op plek 9, alleen in de ochtend schaduw, daarna volle zon. De hoogst gelegen plekken is een serieuze klim naar boven. Prima eten bij de snackbar, niet heel veel keuze. Gezellig terras, met prachtige ligging bij het zwembad. De ligging van de camping is prachtig maar erg geïsoleerd, boodschappen doen is echt een toestand en iets vergeten dan heb je een probleem. Je moet hier naartoe gaan voor de rust, de natuur, de camping zelf, wandelen, klimmen, het zwembad en de Nederlandse animatie. Animatie is voor kinderen tot ongeveer 7 jaar leuk. De rivier bij de camping is prachtig! Een mix van Nederlanders, Fransen en Belgen op de camping.

Hele mooie camping!

Fam. Besten, 12-8-2017

Echt een hele fijne en mooie camping, niets op aan te merken. Aardige en behulpzame eigenaren. Het zwembad, sanitair, keuken, animatie alles was echt op en top! 1 klein dingetje, het voetbalveld en het riviertje lagen aan de andere kant van de weg, de kinderen konden hier niet alleen heen.

Heerlijke camping!

Chris & Yvon, 10-8-2017

Heerlijke camping in een prachtige omgeving! Boodschappen in Sisteron (20 min.) en dichterbij ook geen 'gezellig' dorpje of stadje, je krijgt hier de prachtige omgeving voor terug!

Camping eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk en spreken redelijk goed engels.

Op de camping kun je prima eten (pizza, burger, friet) maar niet restaurant waardig. Stokbrood wordt vers afgebakken.

Prachtige mooie plekken met mooi uitzicht en voldoende schaduw!

Zwembad wordt heel netjes bijgehouden.

Tips:

- Dagje naar het meer (serre de ponton)

- De watervallen in Bayons en Reynier (5 & 10 min.)

- Citadel Sisteron

- Georges de Meouge

- Wandeling die start vanaf de camping naar het kappelletje (berg die je vanuithet zwembad ziet liggen, pittig!) vraag eigenaar naar info!

Enige nadeel (waar camping niks aan kon doen!), vele wespen in augustus 2017

Gereisd familie in augustus 2017

Goed verzorgde en zeer gezellige familiecamping

Bart-Jan, 5-8-2017

Met drie kinderen hier een heerlijke vakantie gehad. Eigenaren zijn zeer vriendelijk. Het zwembad is het schoonste wat ik ooit op een camping heb gezien. Leuke animatie voor de kinderen. 'S avonds ook regelmatig entertainment in de vorm van een klein concert. Ook elke morgen warm stokbrood op de camping. Ook het restaurant heeft lekker eten.
Gereisd familie in juli 2017

Supercamping voor gezinnen met jonge kinderen

Victor, 25-7-2017

Toen we arriveerden viel ons de kampeerplaats erg tegen. De eigenaars hebben toen hun uiterste best gedaan om een geschikte plek te vinden voor ons gezin. Niets dan lof over hen. Gastvrij en zeer bereid om het de gasten naar hun zin te maken.

De kampeerplaatsen zijn over het algemeen ruim en bieden voldoende privacy. Wij stonden op de hoogste plek van de camping. Een erg mooie plek maar niet helemaal vlak.

Voor jongere kinderen was er op de camping veel vertier, het mooie zwembad was soms een beetje vol. Het zwembad en het sanitair werden uitstekend onderhouden. Niets dan lof hierover. Ook de omgeving was prachtig. Wanneer je de plekjes weet is er ook in de nabije omgeving veel te zien. Boodschappen doen was wel een eindje rijden (Sisteron, 25 min.).

Een aanrader is het kleine restaurantje Le Cascade op de weg naar Bayons. Zeer gastvrije mensen en heerlijk eten. Echt een aanrader! Verder zijn een stukje verder weg de Gorges de Méouge en raften in de Ubaye aan te raden.

Geweldig!

Familie B., 25-7-2017

Mooie, rustige camping met grote plaatsen met veel schaduw. Schoon sanitair. In het hoogseizoen dagelijks knutselclub, spel en minidisco. Veel te doen voor kinderen: zwembad met grote glijbaan, trampoline, springkussen, tafeltennistafels, sportveld... Erg vriendelijke eigenaren!
Gereisd familie in juli 2017

Ook een sterke aanrader in het laagseizoen!

Gie en Mie, 23-6-2017

We planden in de maand juni met onze caravan een weekje verblijf op camping le Clot du Jay. Het beviel ons daar zo goed dat we er twee weken gebleven zijn. Hoewel we ons goed kunnen voorstellen dat het aanbod van de gevarieerde recreatiemogelijkheden deze camping zeer aantrekkelijk maakt voor gezinnen tijdens het hoogseizoen, zouden we deze camping ook zeker aan iedereen die in het laagseizoen, mei, juni en september de vakantie in de Haute-Provence doorbrengt willen aanbevelen. Goed uitgeruste camping, gunstige prijs, vriendelijke eigenaars en prachtige natuur. 100% tevreden. Wij komen hier alleszins nog terug.
Gereisd met partner in juni 2017

heerlijke camping

Sandra, 27-2-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 6 en 10 jaar.

we hadden een mooie, ruime plek aan het grasveld, ideaal voor de kinderen om te spelen en te voetbalen. De camping is niet groot, maar er waren genoeg kinderen om mee te spelen en de sport- en spelactiviteiten van Robin waren super. Ze hebben zich top vermaakt! Lekker zwembad met mooie glijbaan en leuk riviertje langs de camping om in te spelen.

Het is een stukje rijden naar de grote supermarkt, maar wel een mooie route.

En genoeg te doen in de omgeving.

Heerlijke rustige camping

Familie S, 16-12-2016

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad hier met dochter van 6 en zoon van 13 en overwegen zelfs voor een tweede maal terug te gaan. Ik had vooral Mn twijfels of de oudste het wel naar zn zin zou krijgen en dat was gelukkig zo. De oudere kinderen die er waren, stuk of 4 maar , zochten elkaar op en hebben zich prima vermaakt. De kleintjes vermaken zich hier heerlijk in het zwembad, rivier en beetje meedoen of kijken bij de leuke animatie.

Om uitjes te maken zijn de afstanden wel aanzienlijk. Supermarkt op zo n 20 minuten.

Wij hadden een 5 persoons chalet wat prima was. Genoeg schaduw ook, was wel nodig.

Zeer aan te raden.

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clot du Jay in Clamensane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clot du Jay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clot du Jay scoort een 8.93 uit 10 op basis van 82 reviews.