Camping L'Art de Vivre ***

6,9

19 reviews over Camping L'Art de Vivre in het Nederlands

Een fijne plek

Marion, 7-8-2017

- Weet dat er veel muggen zijn.

- Restaurant niet geweldig.

- Water zwembad te warm in juni.

- Werklui die op de camping verblijven, rijden vaak te hard over de camping.

+ Leuke ruime kampeerplaatsen.

+ Voldoende sanitair.

+ Geweldig bos rond de camping.

+ Geweldige visstek.

+ Aardige eigenaren.

+ Grote variatie nationaliteiten.

Gereisd met partner in juni 2017

Let op! Muggen!!!

Rene Hamelinck, 18-7-2017

Heel veel muggen. Vroeger mochten ze tegen de muggen spuiten maar dat was te chemisch. Je hebt nu dus heel veel last van muggen. Vanaf 20.00 uur zit je in je tent omdat je volledig wordt lekgeprikt. We hadden 3 nachten geboekt en zijn na 2 vertrokken. Het was niet te doen. Denk niet ach ik word niet geprikt valt wel mee. Helaas ik word ook nooit geprikt en zat helemaal onder. Mijn vrouw was een soort van muggenbultjes geworden.

Verder een prima camping met goede faciliteiten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Schitterende camping op mooie plek!

A. Dijkstra, 29-7-2016

Ruime plekken in bosgebied, grenzend aan de vele wijngaarden van Chateauneuf du Pape.Gezellig terras, goed sanitair. Je hoort alleen de vele vogels. Centraal gelegen om de Provence te ontdekken.Aanrader!
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk rustig en beschut kamperen in een bos

Eddy en Marijke, 26-6-2016

Mooie ruime plaatsen die zowel zon als schaduw bieden. Heel vriendelijk beheerders echtpaar. Toen het restaurant open ging hebben we er heerlijk gegeten. Heel goede prijs kwaliteit verhouding. Een camping waar we beslist nog eens heen gaan. We waren van plan er maar een paar nachten te blijven. Het werden er acht. In de omgeving kun je heel mooie fietstochten maken.
Gereisd met partner in mei 2016

gewoon fijn

bronckers marion, 10-5-2016

Veel muggen helaas. Sanitair kan beter gepoetst worden. Je moet eigenlijk het terrein kennen om een goede plek te reserveren. Je kan er geweldig vissen.
        Gereisd met partner in juni 2015

Prima camping

wim, 22-4-2015

Ik ben in de afgelopen jaren twee keer op deze camping geweest en dat is me prima bevallen. Sanitair (waaraan dit jaar veel verbeterd is) is ok, er is een leuke bar en een prima restaurant. Gezelligheid is het grootste pluspunt van deze camping, de eigenaren zijn bijzonder sympathiek, spreken hun talen en als er een probleem is wordt het gewoon geregeld. Er is gewerkt aan de overlast van muggen (eiland) met overal opgehangen elektrische muggenverdelgers en dat helpt! Afgelopen jaar heb ik nauwelijks last gehad. Een ander pluspunt is de ligging in een bos, daardoor heb je geen last van de mistral. Dus...ook gezien de prachtige omgeving en het leuke plaatsje een aanrader!
        Gereisd alleenreizend in september 2014

Niet voor herhaling vatbaar.

cplugge, 20-9-2013

De openingstijden uit camping boekjes (oa in acsi-gids) zijn onjuist, alles open vanaf 1 juni 2013 maar de bar en resaurant waren nog gesloten toen we er op 14 juni aankwamen dus niks geen gezelligheid of lekker eten..!

De toiletten stonden blank en sommige konden niet gebruikt worden door de gasten, het stonk ook behoorlijk. Bij de plaatsen werd geen onkruid weg gehaald stond erg hoog en er zaten scherpe takken tussen, jammer.

Gereisd met partner in juni 2013

Muggen en krekels

Walter, 2-8-2013

Het rommelige karakter van de camping, geen paden en vast omlijnde plekken doet leuk aan. Het sanitair is netjes maar zeer beperkt voor het aantal plaatsen. Een echt probleem op de camping zijn echter, afgezien van het kabaal dat de krekels maken, de muggen die vanaf de schemering komen opzetten en buiten zitten praktisch onmogelijk maken. Bij reservering van de ze camping dien je je verblijf vooraf in zijn geheel te betalen. Indien je besluit om eerder te vertrekken krijg je geen geld terug. Daarnaast vonden wij het personeel ook niet echt klantvriendelijk.
        Gereisd met partner in juli 2013

Teveel herrie van de krekels, en te weinig douches

Martijn, 2-8-2013

Het positieve: veel schaduw en een prima bar/restaurant/lounge met draadloos internet (eerste halfuur gratis elke dag).

Waarom ik het afraad: het geluid dat de krekels maken is hard, maar dan ook echt hard, keihard. Er zijn op ruim 80 plekken slechts 2 douches voor de heren en 2 voor de dames. Op de wc-potten ligt geen wc-bril. Het licht in de sanitaire ruimte gaat om 22.30 uur uit, dus tandenpoetsen met een zaklamp. De prijs is voor deze magere faciliteiten behoorlijk hoog. Ik was 45 euro per nacht kwijt voor twee kleine tentjes, auto en stroom. Het zwembad is nogal klein voor iedereen die erin wil.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Relaxed, authentic campsite with friendly owners

Richard Brame, 29-6-2013

We stayed for a week in mid May. The site was quiet, we had a mobile home and the owners are clearly still investing in the site - they were upgrading the pool area. The site is in the woods, plenty of shade, plenty of room around the pitches which are more or less at random on the site (not in straight lines). No idea what it's like in high season, but in May it was great. Good location for visiting Avignon, Nimes and so on. Chateauneuf du Pape is 10 minutes by bike (up a steep hill) and there's plenty of wine-tasting in the region.

A good, friendly, French site. We liked it,

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Art de Vivre in Chateauneuf Du Pape, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Art de Vivre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Art de Vivre scoort een 6.93 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: