8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh! Village Luberon Parc**** bij :

85 reviews over Camping Yelloh! Village Luberon Parc in het Nederlands

Super camping. Mooi zwembad. Netjes

Marije, 5-8-2017

Mooie nette camping. Personeel heeft tijd voor je. Alles gied geregeld

Wij hadden sta caravan Provence. Bijna nieuw netjes goede bedden. Gratis lakens en handdoeken (goede kwaliteit). Veranda top.

P11 lag wat verscholen. Er waren ook plekken aan de rand met een fantastisch uitzicht.

Leuke activiteiten. Voorzieningen ok. Klein winkeltje. In mallemort een grote supermarkt. 10 min rijden.

Tegenover ligt een leuk klimbos. Vlakbij een labyrint met leuke speeltuin en attracties (5min). Omgeving genoeg te zien. Moet je dan wel de auto voor in.

Camping is zeker een Aanrader!

heel leuk gehad.

sharon, 4-8-2017

Het ontvangst was heel goed spreken voor franse heel goed engels en zeer vriendelijk. Het huisje waar we in zaten(olivier) was netjes en ruim genoeg.

Leuke animatie en alles rustig naar 23.00 uur. Zwembad was voor ons voldoende en de badmeesters waren niet te streng,soms grepen ze in waar het moest en soms zien ze ook wel eens wat door de vingers. Nadelen: in de buurt is niks te doen om in de¨echte¨provence te zitten is het al snel een uurtje rijden.Maar dan heb je ook schitterende plaatjes zoals lourmarin, gordes, enz. De douche had wel wat kuren van heet naar koud en weer terug dat was vervelend. Een tip voor de leiding: bij het hek van de ping-pong tafels even een rieten mat tot aan de grond vast maken. Het balletje rolt dan niet meer de straat op. verder een heel fijn verblijf gehad. ps het is wel een camping voor kinderen t/m 10 jaar als ze ouder zijn is het vermaak denk ik wel lastiger.

Gereisd familie in juli 2017

Jammer, het had erg goed kunnen zijn!

Rensss, 4-8-2017

Dit is echt een "net niet" camping: Op zich een lekker zwembad, als je niet uit het beschutte gedeelte wordt gejaagd door de kids club. De speeltuin bevat vooral fitness toestellen, een schommel is er niet, wel veel zand. Het restaurant levert uitstekende maaltijden, dat hebben de wespen ook in de gaten. De stacaravans worden opgeleverd incl. verdachte haren plakkend buiten op de WC pot. Wifi is een drama, gemeld bij de receptie, het zou aan de harde wind liggen (lachen mag!). Daar zit dan ook het grootste probleem: de eigenaaren doen hun best om zo arrogant mogelijk te zijn. Onze caravan voldeed feitelijk niet aan de omschrijving, maar ze vertikten het om ook maar een poging te doen om dat op te lossen en de dame liep gewoon weg toen de smoesjes op waren. Ook Yelloh Village zelf gaf geen gehoor, dus we hebben het (voor €60 bij de bouwmarkt) zelf maar opgelost. Dat totale gebrek aan servicegerichtheid doet ons besluiten om nooit meer een cent aan deze camping of keten uit te geven.

Kleine kindvriendelijke camping

Netty, 29-7-2017

Leuke camping met leuke zwembaden en glijbanen apart wat wij heerlijk vonden want de jongste van 6 kon er alleen af (het eindigt in een ondiep gedeelte vd glijbaan ipv zwembad) zwembaden zijn niet groot maar zeker het kleuterbad is leuk aangekleed. En er is een overkapping voor schaduw .Altijd een stoel of bed beschikbaar. Slippers dienen voor de ingang op een rek te worden gezet. Eten in restaurant is redelijk. Afhaal stelt niets voor . Diepvriespizza en friet met snack. Alleen verpakt ijs. Animatie niet meegemaakt behalve s avonds bij shows. Ze doen het leuk. Speeltuintje stelt niet veel voor maar voldoet evenals springkussens alleen zijn deze bij de ingang vd camping waardoor ik de jongste niet alleen kon laten gaan omdat auto's daar de camping ook opkomen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden plaats la 18 met een lavande cottage. Geweldige cottage wat een ruimte en leuke indeling en een supergroot terras.
      Gereisd familie in juli 2017

Fantastische familiale camping op top-locatie

Bart, 28-7-2017

Zeer verzorgde familiale camping met alle nodige facilteiten. Het hele gebeuren wordt gedragen door een groep enthousiaste medewerkers wat zich vertaald in een super sfeer. De shows en events in de avond worden door de monitoren zelf in elkaar gestoken: top! Ook de mini club (met NL moni) werd door de kinderen enthousiast onthaald. Winkeltje is klein, maar heeft alle basisbenodigdheden. Restaurant heeft beperkte kaart maar zeer lekker eten met een fenomenaal zicht: zeker aan te raden! Voldoende groot zwembad dat mooi onderhouden is en voorzien van voldoende ligbedden. Ook klein speeltuintje meer dan voldoende.

Wij zaten in een Lavande huisje: zeer ruim! De kamer van de kids is voorzien van een mini dressing en is heel leuk ingericht. Deze huisjes zijn gloednieuw en al het nodige is aanwezig (er werd zelfs een flesje wijn aangeboden door de camping).

Ligt aan de Luberon en is een goede uitvalsbasis voor het bezoeken van de Provence. Kortom: wij komen zeker terug!

Perfect

Priscilla, 4-3-2017

Een mooie, niet te grote goed verzorgde camping met super aardig personeel.

Nadelen heb ik niet kunnen vinden, misschien zou vers schepijs een mooie aanvulling zijn.

Super vakantie gehad!!

Nijenhuis, 31-12-2016

Leuke camping met heerlijk zwembad en genoeg ligstoelen. Top animatieteam! Veel mogelijkheden voor uitstapjes in zeer mooie omgeving (soms wel stukje rijden). Pizza's in het restaurant waren heerlijk (geen diepvries). Prima weer gehad met af en toe veel wind. Wij gaan eigenlijk nooit voor de tweede keer naar dezelfde camping, maar maken volgend jaar een uitzondering want wij zijn hier nog lang niet uitgekeken!
      Gereisd familie in augustus 2016

Nette camping, maar saai.

Tina, 29-8-2016

Om positief te starten; het is een schoon park, mooi zwemcomplex en we hadden een mooie caravan met alles er op en er aan (lakens, handdoeken, vaatwasser en ruimte).

Wij gaan echter niet terug. Er zijn veel gezinnen met kleinere kinderen en dit levert, omdat wij ingecirkeld zaten door veranda`s, veel geluidsoverlast op.

Wij hadden plek P11, een soort tussengeplaatste caravan, zonder pad er naar toe met uitzicht op de achterzijdes van de andere caravans. Het was hierdoor een beetje een kampement. Er is verder weinig te doen, wij hebben twee jongens van 12 en 13 jaar en zij vonden het jammer dat de `sporttoernooien` weinig voorstellen. Het voetbalveld ligt daarbij de hele dag in de brandende zon en is `s avonds niet verlicht.

Verder waren wij niet gecharmeerd van de parkregels; het dragen van een polsbandje (waarom?) en pas kunnen uitchecken vanaf 07.00 uur (terwijl je 1.200 km moet rijden), waarbij de inspectie bij ons niet op het tijdstip kwam opdagen!Hiervoor ontvingen wij later een excuusmail. Denk wat meer met je klanten mee, laat ze zelf vertrekken, er is nl ook nog een borg van € 300,- afgegeven.

In het restaurant hebben we lekker gegeten, behalve de pizza`s. Dit zijn gewone diepvriespizza`s die ze flauw en zacht opwarmen.

In de directe omgeving is verder niet veel te doen.

Kortom: voor ons niet weer.

Gereisd familie in augustus 2016

mooi zwembad, veel geluidsoverlast gehad

Geesje, 28-8-2016

Mooi zwembad met fijne glijbanen. Peuterbad heel mooi maar koud en de antislip laag werkt zo goed als schuurpapier zodat kruipen en van de glijbaan gaan onprettig is. We hadden een slecht plaats. Plaats langs de weg, waar vroeg en erg hard gereden wordt, last van harde muziek van de animatie tot na 12 uur s nachts. Daarna geluidsoverlast van kletsend personeel tot 1.30.

ook mensen gesproken die wel heel enthousiast waren en al voor de 3de keer kwamen

Supercamping met kleine kinderen

Lucie, 16-8-2016

Het is een zeer leuke camping en heel geschikt voor met kleine kinderen, tot een jaar of 9/10. Er is een heel leuke Miniclub die 's ochtends en 's middags 2 uur open is, je hoeft je niet van tevoren aan te melden, de kids (vanaf 5 jaar) gaan gewoon als ze zin hebben, en zelfs mijn superverlegen kinderen stonden elke dag te trappelen. Op vrijdag oefenen ze zelfs een dansje voor de avondvoorstelling.

Verder is het zwembad net dit jaar uitgebreid met een groot pierenbad, en er is ook een verwarmd binnengedeelte, waarvan het dak met mooi weer opengeschoven wordt.

In de omgeving is zeer veel te doen en te zien, daarom hebben wij besloten volgend jaar voor de derde keer op rij terug te gaan.

Het enige minpunt is wellicht het restaurant, een heel uitgebreide keuken is er niet, maar wel heel lekkere afhaalpizza's voor de "luie" avonden.

Het eerste jaar zaten we in een Provence huisje, dit jaar in een Cigale. Ze zijn even groot, maar in de Cigale heb je 3 slaapkamers ipv 2. Dat betekent dat je een beetje op leefruimte inlevert voor die extra kamer, maar als het goed is ben je natuurlijk alleen maar buiten. De buitenrand van de camping is het mooist, daar kijk je uit op het Luberon gebergte.

Voordeel is ook dat het geen tienercamping is, dus om 23 uur gaat de muziek op het podium uit en is het op de camping doodstil. Wel zo fijn als je kleintjes moeten slapen.

Eigenaresse Aurelie staat samen met haar ouders klaar voor tips, hulp of wat je dan ook nodig hebt, een absolute aanrader dus, deze camping!!

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Luberon Parc in Charleval, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Luberon Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Luberon Parc scoort een 8.64 uit 10 op basis van 103 reviews.