Camping Yelloh! Village Luberon Parc ****

Camping Yelloh! Village Luberon Parc
Yelloh! Village Luberon Parc
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Yelloh! Village Luberon Parc bij:

88 reviews over Camping Yelloh! Village Luberon Parc in het Nederlands

Mooie camping, nette stacaravans

Anoniem, 16-10-2017

Mooi zwembad met afwisseling. Fijn binnenzwembad met schuifdak.

Animatie veelal in het Frans, zoals ook de kidsclub. Jammer dat er niet meer korte activiteiten georganiseerd worden bij de kids club, zodat kinderen er niet verplicht 2 of 3 uur moeten verblijven. Mag wat vrijblijvender ,op meerdere campings meegemaakt dat het dan ook leuk is en kinderen gewoon even deelnemen aan activiteiten en ouders er bij mogen zijn, zeker bij die kleintjes.

Mooie omgeving, stadjes en dorpjes leuk om te bezoeken.

Een nette camping met mooie plekken. 1 nacht van afstand muziek gehoord buiten de camping tot s'ochtends, helaas. Verder wordt ermee s avonds gecontroleerd op overlast,

Supermarkten in de buurt.

Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super schone, rustige, nette camping

N., 13-9-2017

Ondanks dat we in de laatst geopende week verbleven viel dit nergens aan te merken. Caravan superschoon, personeel vriendelijk en behulpzaam. Mooi zwembad, leuke glijbanen, een apart buitenzwembad voor kinderen plus een binnenbad. Het zwembad werd iedere ochtend schoongeschrobt. Eten in restaurant meer dan goed.

Even rijden om dingen te bezichtigen maar dan had je wel ook echt wat; Gordes, Lourmarin, Le Sentier des Ocres.

Bij slecht weer is Carriere Lumieres een heel mooie optie!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldige camping met een heel leuke mini club

Lucie, 29-8-2017

De omgeving is zeer gevarieerd, je kunt leuke dorpjes bezoeken (Roussillon, Lourmarin, Aix-en-Provence, Salon-de-Provence), er zijn mooie dingen te zien in de omgeving (Carrieres de Lumieres), er zijn diverse activiteiten mogelijk (klimbos aan de overkant van de straat), je hoeft je dus niet te vervelen!

Het zwembad is heerlijk en zelfs in het hoogseizoen niet te druk.

Het ligt op een uurtje vanaf de luchthaven van Marseille, ideaal dus als je wilt vliegen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super camping. Mooi zwembad. Netjes

Marije, 5-8-2017

Mooie nette camping. Personeel heeft tijd voor je. Alles gied geregeld

Wij hadden sta caravan Provence. Bijna nieuw netjes goede bedden. Gratis lakens en handdoeken (goede kwaliteit). Veranda top.

P11 lag wat verscholen. Er waren ook plekken aan de rand met een fantastisch uitzicht.

Leuke activiteiten. Voorzieningen ok. Klein winkeltje. In mallemort een grote supermarkt. 10 min rijden.

Tegenover ligt een leuk klimbos. Vlakbij een labyrint met leuke speeltuin en attracties (5min). Omgeving genoeg te zien. Moet je dan wel de auto voor in.

Camping is zeker een Aanrader!

heel leuk gehad.

sharon, 4-8-2017

Het ontvangst was heel goed spreken voor franse heel goed engels en zeer vriendelijk. Het huisje waar we in zaten(olivier) was netjes en ruim genoeg.

Leuke animatie en alles rustig naar 23.00 uur. Zwembad was voor ons voldoende en de badmeesters waren niet te streng,soms grepen ze in waar het moest en soms zien ze ook wel eens wat door de vingers. Nadelen: in de buurt is niks te doen om in de¨echte¨provence te zitten is het al snel een uurtje rijden.Maar dan heb je ook schitterende plaatjes zoals lourmarin, gordes, enz. De douche had wel wat kuren van heet naar koud en weer terug dat was vervelend. Een tip voor de leiding: bij het hek van de ping-pong tafels even een rieten mat tot aan de grond vast maken. Het balletje rolt dan niet meer de straat op. verder een heel fijn verblijf gehad. ps het is wel een camping voor kinderen t/m 10 jaar als ze ouder zijn is het vermaak denk ik wel lastiger.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Jammer, het had erg goed kunnen zijn!

Rensss, 4-8-2017

Dit is echt een "net niet" camping: Op zich een lekker zwembad, als je niet uit het beschutte gedeelte wordt gejaagd door de kids club. De speeltuin bevat vooral fitness toestellen, een schommel is er niet, wel veel zand. Het restaurant levert uitstekende maaltijden, dat hebben de wespen ook in de gaten. De stacaravans worden opgeleverd incl. verdachte haren plakkend buiten op de WC pot. Wifi is een drama, gemeld bij de receptie, het zou aan de harde wind liggen (lachen mag!). Daar zit dan ook het grootste probleem: de eigenaaren doen hun best om zo arrogant mogelijk te zijn. Onze caravan voldeed feitelijk niet aan de omschrijving, maar ze vertikten het om ook maar een poging te doen om dat op te lossen en de dame liep gewoon weg toen de smoesjes op waren. Ook Yelloh Village zelf gaf geen gehoor, dus we hebben het (voor €60 bij de bouwmarkt) zelf maar opgelost. Dat totale gebrek aan servicegerichtheid doet ons besluiten om nooit meer een cent aan deze camping of keten uit te geven.

Kleine kindvriendelijke camping

Netty, 29-7-2017

Leuke camping met leuke zwembaden en glijbanen apart wat wij heerlijk vonden want de jongste van 6 kon er alleen af (het eindigt in een ondiep gedeelte vd glijbaan ipv zwembad) zwembaden zijn niet groot maar zeker het kleuterbad is leuk aangekleed. En er is een overkapping voor schaduw .Altijd een stoel of bed beschikbaar. Slippers dienen voor de ingang op een rek te worden gezet. Eten in restaurant is redelijk. Afhaal stelt niets voor . Diepvriespizza en friet met snack. Alleen verpakt ijs. Animatie niet meegemaakt behalve s avonds bij shows. Ze doen het leuk. Speeltuintje stelt niet veel voor maar voldoet evenals springkussens alleen zijn deze bij de ingang vd camping waardoor ik de jongste niet alleen kon laten gaan omdat auto's daar de camping ook opkomen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden plaats la 18 met een lavande cottage. Geweldige cottage wat een ruimte en leuke indeling en een supergroot terras.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische familiale camping op top-locatie

Bart, 28-7-2017

Zeer verzorgde familiale camping met alle nodige facilteiten. Het hele gebeuren wordt gedragen door een groep enthousiaste medewerkers wat zich vertaald in een super sfeer. De shows en events in de avond worden door de monitoren zelf in elkaar gestoken: top! Ook de mini club (met NL moni) werd door de kinderen enthousiast onthaald. Winkeltje is klein, maar heeft alle basisbenodigdheden. Restaurant heeft beperkte kaart maar zeer lekker eten met een fenomenaal zicht: zeker aan te raden! Voldoende groot zwembad dat mooi onderhouden is en voorzien van voldoende ligbedden. Ook klein speeltuintje meer dan voldoende.

Wij zaten in een Lavande huisje: zeer ruim! De kamer van de kids is voorzien van een mini dressing en is heel leuk ingericht. Deze huisjes zijn gloednieuw en al het nodige is aanwezig (er werd zelfs een flesje wijn aangeboden door de camping).

Ligt aan de Luberon en is een goede uitvalsbasis voor het bezoeken van de Provence. Kortom: wij komen zeker terug!

Perfect

Priscilla, 4-3-2017

Een mooie, niet te grote goed verzorgde camping met super aardig personeel.

Nadelen heb ik niet kunnen vinden, misschien zou vers schepijs een mooie aanvulling zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super vakantie gehad!!

Nijenhuis, 31-12-2016

Leuke camping met heerlijk zwembad en genoeg ligstoelen. Top animatieteam! Veel mogelijkheden voor uitstapjes in zeer mooie omgeving (soms wel stukje rijden). Pizza's in het restaurant waren heerlijk (geen diepvries). Prima weer gehad met af en toe veel wind. Wij gaan eigenlijk nooit voor de tweede keer naar dezelfde camping, maar maken volgend jaar een uitzondering want wij zijn hier nog lang niet uitgekeken!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Luberon Parc in Charleval, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Luberon Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Luberon Parc scoort een 8.64 uit 10 op basis van 106 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: