Beoordelingen Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane****

RCN Les Collines de Castellane****
242 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane****
Route de Grasse,39, F-04120, Castellane

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane scoort een 7,9 uit 10, op basis van 242 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 113 vakantiefoto's van Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** met andere accommodaties in Castellane.
Even geduld a.u.b.

8,4
8,4
7,4
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2013
"Super Vakantie !"vertalen
Ebelina
9,0

5-12-2013 Nu we bezig zijn met het boeken van de vakantie voor volgend jaar, denk ik nog met veel plezier terug aan onze vakantie van afgelopen zomer op Les Collines. Met ons gezin (kids 6, 10, 13) hebben we 3 heerlijke vakantieweken gehad ! De beheerders weten veel dingen te doen in de omgeving en helpen ook graag met het regelen. Zo hebbben we allemaal gecanyoningd, ook de jongste, zogenaamde kidscanyon, heel leuk ! de oudste hebben we bijna niet gezien, deed mee aan activiteiten, hing met vrienden rond bij het zwembad of 's avonds op de hangplek. De jongste twee waren fan van het animatieteam (Stefan bedankt!) en daardoor hebben wij ook genoten van de vakantie. We hadden de mooiste plek van de camping (plek 92), ruim, rustig, schitterend uitzicht, lekker centraal. Dit jaar andere (RCN?) camping, maar we komen zeker nog eens terug, nog lang niet uitgekeken !

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Heerlijke vakantie"vertalen
wiersmakarin
8,0

21-2-2014 Wij hebben een heerlijke vakantie in het naseizoen gehad. We zaten in een huurtent. De omgeving is waanzinnig, veel te zien en te doen. Het is een terrassen camping, moet je je wel op instellen. Prima te doen al moet ik zeggen dat wij vaak de auto pakten om naar boven te gaan. In naseizoen kan dat maar hoogseizoen denk ik niet. Mooi zwembad maar als de camping vol staat denk ik wat klein. Beheerders van huurtenten super behulpzaam en heerlijke tent. In september erg koud als de zon onder gaat dus genoeg truien meenemen! Kortom, super vakantie en de kinderen vonden het heerlijk!

"Aan te bevelen vakantiebestemming"vertalen
De Baerdemaeker
9,0

16-9-2013 Mooie camping met supervriendelijke beheerders.
Ideale plek om prachtige wandelingen te maken en chantenellen te plukken.
Zeer goed restaurant op de camping.
In de mobilhome die we huurden ontbraken wat dingen en het beddengoed was ook nie al te proper (misschien wegens einde seizoen)
Verder zeker voor herhaling vatbaar.

met jonge kinderen, 2013
"Sanitair erg vies, terassencamping"vertalen
RMFB
5,0
7,0

28-8-2013 Het is echt een terassencamping, 6 km van Castellane, wat erg toeristisch is. Op de camping is het flink klimmen. De plekken zijn beschut en groot, het sanitair was erg vies en stonk gewoon.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Hele drukke camping"vertalen
Riske
4,0
7,0

11-9-2013 Als je houdt van lekke dicht op elkaar staan en tussen alleen maar nederlanders te verblijven moet je op deze camping zijn. Wij hadden een grote plek maar als ik andere plekken zag vind ik de prijs schandalig! Camping ligt wat verder van castellane af. Omgeving is prachtig. WE hebben veel tochten gemaakt op racefiets, geweldig. Campingbeheerder is leuke vent. De wijnproeverij op de camping was zeer goed verzorgd. Onze kinderen vonden lastig aansluiting omdat het vrij massaal allemaal is. Wij kiezen de volgende keer voor een kleinere camping. Sanitair was goed schoon.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Mooie camping midden in de natuur"vertalen
t.bruggeman
7,0

10-9-2013 Leuke camping als je het niet erg vindt om te klimmen want het is een terassencamping met een vrij steile helling naar het centrum. De camping heeft een leuk aangelegd zwembad met glijbaantjes. Voor de jeugd is er een uitgebreid animatieprogramma. Het sanitair is redelijk netjes, maar wij waren de laatste jaren Oostenrijk gewend en daar kan geen enkele camping in Frankrijk (en Nederland!) aan tippen qua hygiene. Het personeel op de camping is behulpzaam en erg vriendelijk. Tegen een vergoeding van 3 euro wordt de caravan naar boven gereden bij vertrek. De omgeving is adembenemend mooi en de wandelaar en watersporter komt ruimschoots aan zijn trekken. Raften/Canyoning kan op de camping geboekt worden. De rit naar de camping via de route Napoleon was erg zwaar en de laatste 200km duurden veel langer dan verwacht. Aan te raden is om via het zuiden te gaan. Het restaurant is eenvoudig, maar ja verwacht ook geen sterrenrestaurant op een camping. Wij hebben 3 heerlijke weken gehad!!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Fantastische camping met kinderen"vertalen
Jules
8,0

4-9-2013 Camping ligt prachtig, midden in de natuur. Het is wat steil maar dat went snel. Vriendelijke en zeer behulpzame beheerders en personeel, uitgebreid animatieprogramma ook aan het einde van het kampeerseizoen. Klimparcour op de camping is fantastisch voor de kleinere kinderen!
Sanitair wordt meerdere malen per dag gereinigd en is doorgaans schoon.
Veel leuke dingen te doen in de omgeving, via de receptie is goed advies te krijgen en ook e.e.a. te boeken.
Wij gaan zeker terug!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Heerlijke camping"vertalen
fam. van Diepen
8,0

26-8-2013 We hebben 3 heerlijke weken op deze camping gehad. Onze dochters van 16 werden door het animatieteam gevraagd om mee te helpen met de spooktocht zo kwamen ze gelijk met meer 16/17 jarigen in contact waarmee ze 's avonds gezellig boven konden zitten. Prima geregeld voor deze leeftijd. Het animatie team was heel enthousiast, complimenten. Ook bij het restaurant/receptie/winkel was iedereen heel vriendelijk, jong, maar heel enthousiast en hulpvaardig. De schoonmaakploeg van de ochtend was heel slecht, begonnen heel laat en deden weinig. Tussen de middag kwam een oudere mevr. schoonmaken en dan was het super schoon. Of het schoon is hangt ook van de mensen af die er gebruik van maken, thuis zorg je toch ook dat het schoon is, op vakantie dan ook lijkt mij, maar helaas was dat niet altijd zo. Kleine kinderen zouden onder begeleiding van een ouder moeten gaan. Omgeving is prachtig, martelpad een aanrader voor gevorderen. Lac de castillion heerlijk. Om 11 uur echt rustig op de camping.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke camping, zeker een aanrader"vertalen
Blom
8,0

18-8-2013 Wij zijn hier geweest van zondag 27 juli tot en met 11 augustus 2013. We stonden op plaats 23 ( bovenin ) en dit was voor de caravan een perfecte plaats in verband met steile helling. Zwembad is wel iets aan de kleine kant en wij hebben een badmeester/juf gemist...Sanitair was voldoende. Veel Nederlanders, maar dat hoort bij een RCN camping. Beheerders zeer vriendelijk en behulpzaam. Camping is echt een aanrader.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Prachtige omgeving"vertalen
elders
7,0

13-8-2013 Onze vakantie van 2 weken was Top in Castellane. Hoewel het steeds een heel stuk rijden is om ál het moois te zien in de omgeving maakt de natuur om je heen héel veel goed. De eigenaars zijn ook super vriendelijk en behulpzaam. Je kunt met al je vragen bij hen terecht. Animatie was leuk. Zwembad is idd klein maar volop zwemgelegenheid in de meren rondom Castellane. Onze Stacaravan was ook erg mooi en schoon. En de klim van beneden naar boven? .... Ach er zijn ergere dingen. Kortom een absolute aanrader . Vr. Gr Arrabelle en Arrabelle

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?