8,1

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** bij :

354 reviews over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane in het Nederlands

Leuke camping in prachtige omgeving

Henk, 17-8-2017
  • Activiteiten8

Collines de Castellane is een mooie camping in een prachtige omgeving. De camping is netjes onderhouden en het sanitair is schoon, al vonden sommige bezoekers het wel lastig om dit zo te houden.

Het personeel is vriendelijk en voornamelijk Nederlands. Het zwembad is leuk, alleen is het aantal ligbedden beperkt voor drukke tijden. Daarbij komt dat er bij een aantal bezoekers een "handdoekje leggen" mentaliteit heerst.

De omgeving is prachtig en er is veel te doen, maar je moet er wel even voor rijden. Het sfeervolle Castellane ligt op een aantal minuten rijden en heeft een grote supermarkt.

Het restaurant is voor campingbegrippen ook prima. Kortom een prima camping. Het enige nadeel is dat er begin juli een ware wespenplaag op de camping was.

Gereisd met partner in juli 2017

weer een geweldige vakantie gehad

G vd schaaf, 15-8-2017
  • Onderkomen9

Alles is goed verzorgt mooie chalet en goed restaurant personeel erg gastvrij
Gereisd met partner in juni 2017

9+ klantbeleving in een prachtige omgeving.

Michèle, 15-8-2017
  • Activiteiten8

Goed: Een geweldig en gastvrij team op deze mooie (steile) terrascamping. Sanitair is netjes en goed onderhouden. Restaurant is prima. De camping heeft voorzieningen voor rolstoelgebruikers (toilet, douche). Deze aangepaste sanitaire voorzieningen zijn wat aan de kleine kant, dus afhankelijk van je wensen is het prima of redelijk. Het is een terrascamping, dus voor (hand)rolstoelgebruikers is het een aanrader om op het niveau van het sanitair gebouw te staan.

De camping ligt in een mooie omgeving/streek. Het plaatsje Castellane (op enkele kilometers) is een aanrader alsook de Gorges du Verdon, Entrevaux en Moustiers Sainte-Marie en het rode gebergte langs de Var.

Minder goed: bij aankomst vanuit de richting Castellane is de bewegwijzering naar de camping zeer beperkt. Je krijgt al snel de indruk dat je verkeerd zit..maar doorrijden op de D4085 brengt de camping uiteindelijk in zicht.

Samengevat, de camping maar zeker ook het team heeft een zeer goede indruk op ons achtergelaten. 9+

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping, Fantastisch team

Henk Velthuizen, 15-8-2017

Heen moeten ze kunnen dalen en terug uteraard klimmmen...Pittig !!

maar het verblijf vergoed alles

Gereisd familie in april 2017

Geen tweede keer

Gezin met 3 kinderen uit Belgie, 10-8-2017
  • Onderkomen1

Pluspunten: heel mooie omgeving, verkoeling in lac de castillon en in de gorges du verdon, mooi en leuk zwembad voor de kinderen, proper en voldoende sanitair.

Minpunten: onze plaats was een kleine plaats onderaan de camping, waar geen schaduw was (en erg veel zon), enorm steile klim naar de campingwinkel, prijzige winkel, veel te kleine kampeerplaatsen (je zit bijna op je buren, geen privacy, op onze vorige campings hadden we minstens een dubbel kampeeroppervlak), camping is een nederlandse kolonie, andere nationaliteiten zijn zeldzaam. Prijs/kwaliteit erg dure camping.

Wat qua prijs de beste camping had moeten zijn van onze vakantie was een echte ontgoocheling. Gelukkig maakten het gezelschap en de omgeving het goed.

Een afrader voor kampeerders die rust, schaduw en een beetje privacy zoeken.

Gereisd familie in augustus 2017

Bijzonder geslaagd.

Maurice, 10-8-2017
  • Activiteiten9

Vriendelijk personeel, fantastische plaats (173) beneden aan de camping, mooie uitzichten, prima sanitair, prima wandelmogelijkheden voor ervaren wandelaars., Castellane is erg leuk. Eigenlijk geen minpunten op de camping als je de wandeling naar boven aankunt, je moet wel door de bergen om andere plaatsen te bezoeken. Langere reistijd.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke camping voor ouders met 1 kind

Fam. Kolleman, 8-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Stonden op plek 38, ideale plek: mooi uitzicht, voldoende groot, rustig maar toch dicht bij de faciliteiten van de camping. Gemengd sanitair, schoon en nooit hoeven wachten (wel voor de afwas). Compleet NLse camping, voor onze zoon van 12 ideaal. Binnen no-time vriendjes. Leuke en afwisselende animatie, van spooktocht en levend stratego tot bingo-avond.

Aandachtspunten zijn het toezicht bij het zwembad; in het hoogseizoen heb je een badmeester nodig, nu gebeurde het te vaak dat groepjes jongeren het diepe gedeelte zich onbewust toe eigenden met een balspel o.i.d. Daarnaast het toezicht op de camping; overdag kan iedereen de camping op en af en 's nachts heb ik geen toezicht gezien. Omgeving is prachtig, houdt rekening met reistijden. Via de camping canyoning geboekt (in Saint Auban), prima geregeld en een mooie ervaring. Overige (misschien) relevante/handige weetjes:

- ook de supermarkt in Castellane is prijzig

- 's avonds kan het echt fris zijn (zeker als je de hele dag in de zon hebt gezeten)

- route naar de camping is (zeker het laatste stuk, Grenoble - Castellane is mooi maar kost veel tijd)

Ps: Mensen die nu nog verrast zijn door het kleine zwembad en het op en af lopen moeten zich m.i. simpelweg beter voorbereiden.

Gereisd familie in juli 2017

Prima camping,niet voor herhaling vatbaar

Robin, 6-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Zwembad leuk en prima, alleen te klein voor hoogseizoen. Verder voor kleine kinderen (5 en 7) erg weinig speelgelegenheden op de camping zelf. Een simpel klimtoestel en dat is het dan ook wel. Als je onder aan de camping staat waar de meeste plaatsen zijn, heb je een mooie gelegenheid om aan je conditie te werken, erg steile klim.

De prijsverhouding is uit balans, camping is prijzig voor hetgeen je geboden krijgt.

Omgeving Verdon is erg mooi, in directe omgeving verder geen uitstapjes mogelijk, hiervoor moet je al snel 1 tot 2 uur slingeren door de bergen

Restaurant en bar zijn goed en ook prijzen zeer acceptabel.

Gereisd familie in juli 2017

Camping voldeed, maar geen tweede keer voor ons

Beekum, 4-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Voor ons viel de camping tegen. Is een terrassencamping maar dat was te doen. Wij stonden ergens in het midden. Zwembad is inderdaad kleiner dan verwacht was ook het eerste wat de kinderen vertelde. Sanitair was in het begin goed schoon maar doen het drukker werd, werd dat minder maar ligt ook aan de mensen zelf natuurlijk.

De animatie daar heeft onze jongste (8) wel van genoten toch vonden wij het een erg jong team en denk ik dat er wel wat verbetering in kan. Programma wat ze doen is niet veel als ik kijk naar andere campings van RCN. Ook zijn de activiteiten 's avonds vaak buiten de camping waardoor ze de weg overgaan boven aan de camping. Echter kwam onze dochter (8) een avond alleen terug lopen en is dus zelf die weg over gegaan zonder de leiding. Dit is ook door ons met het team besproken want vonden dit echt niet kunnen. De andere keren is ook netjes aan de kinderen aangegeven niet alleen de weg over.

Uitstapjes zijn stukje rijden. Je bent zo een uur onderweg door de bergen.

Redelijke camping

Manouk, 3-8-2017
  • Onderkomen5

Nadat we een plek met schaduw hadden gereserveerd kregen we een plek in de volle zon... er was iets fout gegaan in het boekingssysteem maar we kregen een gelijkwaardige plek. Niet dus... zwembad is druk. Geen toezicht dus niemand houdt zich aan de regels. Restaurant is prima. Saté met frietje of schnitzel was oke. We stonden helemaal beneden aan de camping en alle voorzieningen zijn bovenaan de camping. Washokken zijn prima.
Gereisd familie in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane scoort een 8.07 uit 10 op basis van 371 reviews.