Beoordelingen Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane****

RCN Les Collines de Castellane****
251 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane****
Route de Grasse,39, F-04120, Castellane

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane scoort een 7,9 uit 10, op basis van 251 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 120 vakantiefoto's van Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** met andere accommodaties in Castellane.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,4
8,3
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping, optimaal afgestemd op de omgeving"vertalen
Christian
8,0

24-07-2014 Mooie camping in een prachtig natuurgebied. Ruim voldoende mogelijkheden voor activiteiten en bezichtigingen. Zwembad is mooi, niet al te groot, maar voldoende voor een actieve vakantie. Wij zijn een gezin met drie kinderen, één van twee jaar en twee kinderen van 6, die zich op en top hebben vermaakt.
Complimenten voor het hele team. Ondanks de pech, dat onze zoon een dag van te voren waterpokken kreeg en de auto kapot ging, genoten van deze vakantie door de behulpzaamheid, het fantastische animatie team en de persoonlijke aandacht, elke dag weer.Het is een terrassencamping en de hoofdweg is stijl, maar daar wen je aan. Elke dag weer een leuke uitdaging.Onze zoon van twee heeft niet een keer geklaagd over de afstand en wij zaten redelijk onderaan de camping. Enige minpunt was, dat er te weinig Fransen waren, waardoor het vaak net iets gezelliger kan worden.Eerste week redelijk rustig, tweede week een gezellige drukte. Alles wordt erg goed onderhouden.Wij zaten in een touroperatortent.

met partner, Juni 2014
"Geweldige camping met enthousiast Nederlands team"vertalen
henk en mieke ijpel...
8,0

05-07-2014 Op deze mooie terrassen camping hebben we een prima week in een stacaravan doorgebracht. De caravan (met luifel) was super. De camping wordt beheerd door een enthousiast, erg vriendelijk en bijzonder hulpvaardig Nederlands team. Het restaurant is met een kleine kaart op Nederlanders afgestemd. Castellane ligt op ca 6km afstand met vele terrasjes, restaurantjes en winkeltjes.

met jonge kinderen, 2014
"Fantastische camping"vertalen
frans
9,0

08-05-2014 We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Mooie plekken. Een fantastisch animatieteam, Animator Patrick weet de boel goed te animeren, erg leuk. Restaurant en bar zijn heel goed verzorgd, helemaal super thomas !!! zeker een aanrader !!!

met partner, Mei 2014
"Leuke sfeer op deze camping!"vertalen
Annelore
7,0

04-06-2014 Wij hebben hier drie nachten verbleven in een luxe safaritent. Deze is van alles voorzien, inclusief keuken en badkamer en erg sfeervol. In mei was het s'nachts nog wel wat aan de frisse kant. De omgeving is prachtig! Vanaf de camping kijk je al tegen bergen aan. Daarnaast is rijden door de bergen erg leuk (Gorge du Verdon). De beheerders zijn erg behulpzaam en hebben ons nog een route gegeven om te rijden langs de col d'allos en col de la bonette! Erg mooi! Op de camping kun je friet, snacks en pizza afhalen en er is een restaurant en een winkeltje aanwezig. Castellane ligt op zo'n 6 km afstand. Daar vind je een grote supermarkt. Het zwembad ziet er ook keurig uit. Op de camping voornamelijk alleen Nederlanders.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Hoog gelegen kwaliteitscamping"vertalen
Toine
8,0

23-05-2014 Wij hebben een paar dagen in de mei vakantie op deze camping gebivakkeerd. Wat opvalt is de aangename sfeer die mede door het personeel geschapen wordt. Ligt wel ver van het dorp Castellane, echter het uitzicht is mooi, zit voor je gevoel midden in de natuur op drie kwartier rijden van de cote d'azur. Begin mei kan de temperatuur s'nachts nog wel tegen het vriespunt aanlopen, echter als de zon schijnt is het echt lekker op zo'n 1000 m hoogte. Prima verblijf.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Een absolute afrader!"vertalen
Familie Van Lieshou...
5,0
3,0
3,0
2,0

09-05-2014 Douchen was een regelrechte crime! Geen ramen (maar 'kozijnen zonder glas') en geen deuren (maar slechts 'deuropeningen') en evenmin verwarming, moest gelegenheid bieden als sanitairgebouw. Als men nagaat dat het 's ochtends en 's avonds vaak 4-5 graden tot 10 graden was en het van voor-naar-achter flink doorwaaide, kan men eenvoudig bedenken dat dit (vooral met kleine kinderen!) totáál geen optie is?! Het respons van de eigenaresse sloeg totaal nergens op. Zij zouden slechts ingericht zijn op 'hoogzomers weer'. Als dat zo zou zijn, had de camping letterlijk gesloten moeten blijven! Onze overburen hebben deze bij vertrek het chalet open gelaten welke ons gelegenheid gaf de kinderen eenmaal fatsoenlijk te kunnen douchen! Ook hebben wij friet gehaald. Het smaakte totaal niet naar friet en de bodem van één bakje, was totaal te bedekken met ' iets onbestemd' zwart/grijzig van kleur. Ik ben gaan reclameren en heb met 6 euro bijbetaling (totaal E.18,20!) 8 (oude!) ijsjes kunnen meenemen.

met partner, Apr. 2014
"Wandelparadijs in de bergen"vertalen
A.de Jong
7,0

04-06-2014 Vakantiepark RCN Collines de Castellane is een schitterende camping, gelegen op de Zuid-helling van een berg, dus volop zon. Het is een voormalige lavendelkwekerij en op de terrassen zijn ruime kampeerplaatsen aangelegd en mobilhomes en tenten geplaatst. Je krijgt bijna het gevoel op een natuurcamping terechtgekomen te zijn, met alle voorzieningen die een vakantiepark nodig heeft met speciale aandacht voor gezinnen met jonge kinderen.Het sanitair is eenvoudig, maar past helemaal in de omgeving. Het is een geweldige plek om bergwandelingen te maken. Het hoogteverschil is niet al te groot en de moeilijkheidsgraad is niet al te hoog. Ook voor andere bergsporten is volop mogelijkheid oa.raften en canyoning. Neem daarbij de rust die het vakantiepark uitstraalt en als je niet opziet tegen een stevige klim naar boven waar de receptie te vinden is, kan een vakantie bijna niet stuk.

met jonge kinderen, 2013
"Super Vakantie !"vertalen
Ebelina
8,0

05-12-2013 Nu we bezig zijn met het boeken van de vakantie voor volgend jaar, denk ik nog met veel plezier terug aan onze vakantie van afgelopen zomer op Les Collines. Met ons gezin (kids 6, 10, 13) hebben we 3 heerlijke vakantieweken gehad ! De beheerders weten veel dingen te doen in de omgeving en helpen ook graag met het regelen. Zo hebbben we allemaal gecanyoningd, ook de jongste, zogenaamde kidscanyon, heel leuk ! de oudste hebben we bijna niet gezien, deed mee aan activiteiten, hing met vrienden rond bij het zwembad of 's avonds op de hangplek. De jongste twee waren fan van het animatieteam (Stefan bedankt!) en daardoor hebben wij ook genoten van de vakantie. We hadden de mooiste plek van de camping (plek 92), ruim, rustig, schitterend uitzicht, lekker centraal. Dit jaar andere (RCN?) camping, maar we komen zeker nog eens terug, nog lang niet uitgekeken !

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Heerlijke vakantie"vertalen
wiersmakarin
7,0

21-02-2014 Wij hebben een heerlijke vakantie in het naseizoen gehad. We zaten in een huurtent. De omgeving is waanzinnig, veel te zien en te doen. Het is een terrassen camping, moet je je wel op instellen. Prima te doen al moet ik zeggen dat wij vaak de auto pakten om naar boven te gaan. In naseizoen kan dat maar hoogseizoen denk ik niet. Mooi zwembad maar als de camping vol staat denk ik wat klein. Beheerders van huurtenten super behulpzaam en heerlijke tent. In september erg koud als de zon onder gaat dus genoeg truien meenemen! Kortom, super vakantie en de kinderen vonden het heerlijk!

"Aan te bevelen vakantiebestemming"vertalen
De Baerdemaeker
6,0
9,0

16-09-2013 Mooie camping met supervriendelijke beheerders.
Ideale plek om prachtige wandelingen te maken en chantenellen te plukken.
Zeer goed restaurant op de camping.
In de mobilhome die we huurden ontbraken wat dingen en het beddengoed was ook nie al te proper (misschien wegens einde seizoen)
Verder zeker voor herhaling vatbaar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?