Beoordelingen Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane****

RCN Les Collines de Castellane****
266 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane****
Route de Grasse,39, F-04120, Castellane

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane scoort een 7,9 uit 10, op basis van 266 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 167 vakantiefoto's van Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane**** met andere accommodaties in Castellane.
Even geduld a.u.b.

7,6
8,4
8,3
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Sept. 2014
"Heerlijke vakantie gehad!"vertalen
Jan
9,0

23-09-2014 Wat een prachtige omgeving! Ik was nog nooit in dit deel van Frankrijk geweest, maar het is echt een aanrader. Prima faciliteiten en alles was zeer schoon. Vanaf ons terras hadden we een indrukwekkend uitzicht.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Super uitvalsbasis voor actieve vakantie!"vertalen
cathyvandenberg
7,0

25-08-2014 Drie geweldige weken gehad op deze camping! Heerlijke rustige sfeer, ondanks dat er heel veel kinderen zijn(voornamelijk Nederlands)! De ligging is prachtig, maar wel steil. Dit went overigens best snel... Personeel en beheerders doen er alles aan om het naar je zin te maken! Sanitair wordt twee keer per dag uitgebreid schoongemaakt, daarnaast meerdere malen per dag gecheckt! Super goed georganiseerde activiteiten voor jong en oud, en door de camping worden outdoor activiteiten gefaciliteerd. RCN zou er goed aan doen een andere pizza leverancier te nemen, want de pizzas zijn duur en niet lekker :-( Verder lekker gegeten in het restaurant! Kampwinkel heeft prima basisbenodigheden, Casino in Castellane is vreselijk duur. Camping is een prima uitvalsbasis voor actieve mensen. Denk aan wandelen, (race)fietsen, raften, canyoning. Tip: Neem goede dichte schoenen mee voor outdooractiviteiten en klimpark, en lekkere warme kleren voor 's avonds en 's nachts want het koelt er flink af!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Hollandse camping in Frankrijk"vertalen
kim
5,0

24-08-2014 Misschien waren we te naïef toen we een camping in Frankrijk boekten via een Nederlandse organisatie, maar het stikte er van de Nederlanders. Dat doen we dus nooit meer.
De camping zelf heeft pluspunten (animatie voor de kids, boomklimpark, vriendelijke (maar jonge) medewerkers) maar helaas ook minpunten (ver weg van Castellane, steile terrassen camping (gelukkig zaten wij boven aan :-)), klein zwembad met ijskoud water, zeer weinig keus in het restaurant, omdat de helft van de kaart 'op' was.......

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuke , mooie camping"vertalen
Mona
5,0

04-09-2014 De camping is mooi gelegen tussen de bomen. Sanitair is schoon. De staanplaats voor ons , met caravan , was zeer ruim. Eten in restaurant en snackbar is ons tegengevallen.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijke camping in fanttastisch gebied"vertalen
mark
9,0

07-08-2014 net terug na 17 dagen op deze topcamping. Goed onderhouden camping, hadden een ruime plaats bovenin (16). Net sanitair, alleen de mensen maken het vies. Goed brood, lekker gegeten (mosselen). Goede bediening, zeer aardig personeel, Leuk animatie team dat heel veel organiseert. Zwembad is mooi maar te klein, een uitbreiding zou top zijn. Arie en Heleen doen het ontzettend goed en werken ontiegelijk hard... als je wat vraagt gebeurd het meteen.. ... als onze dochter iets ouder is komen we terug om nog meer te doen op outdoor gebied. Voor de mensen die klagen over te kleine plekken, te steile camping en te ver weg van de kust.... bereid je vakantie goed voor, je kan de grote van de plekken zo via de mail opvragen en op de kaart kijken is ook een optie mbt de ligging ten opzichte van de kust

"Mooie maar dure camping"vertalen
Familie
7,0

18-08-2014 Prima terras camping.Sanitair wordt regelmatig schoongemaakt (mannen en vrouwen gemengd). Voldoende douches en wc's (en wc-papier). Voldoende afwasruimte.
Kampeerplekken onderaan de berg weinig schaduw en eind (omhoog) lopen voor winkel, restaurant en zwembad. Kampeerplekken bovenaan weinig zon. Zwembad aan kleine kant voor deze camping. Winkeltje en restaurant heel erg duur!!! 6km verderop is een grote supermarkt (Casino) in Castellane.
Aardig en Nederlands sprekend personeel. Wifi instabiel en per uur verkrijgbaar. 1 dag drinkwater niet te gebruiken door te veel chloor.
Rustige camping, alleen personeel (die in aparte stacaravans zitten) maken wel lawaai tot na middernacht.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima camping op hele steile berg"vertalen
Diane
7,0

11-08-2014 Prima vakantie gehad op deze camping die zich onderscheidt door vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het team. Mooie ligging op 1000m hoogte dus echt koud 's nachts prachtig uitzicht. Als je onderaan staat moet je echt een heel eind erg steil omhoog klimmen naar zwembad en receptie. Veel te beleven (actief) in de omgeving, vergis je echter niet in de reistijd; vanwege bergen doe je over 50 km zomaar een uur. Grote supermarkt in de buurt, maar ook goed gesorteerde kampwinkel. De kwaliteit in het restaurant vonden wij slecht, prijzen zijn niet al te hoog, maar het eten is echt van matige (blik/diepvries) kwaliteit. Het terras is wel gezellig en personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Ik zou camping zeker aanraden, maar als je kleine kinderen hebt, neem dan een plek boven aan!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooie camping, maar niet voor een tweede keer !!!"vertalen
Wilbert
7,0

05-08-2014 Afgelopen maand zijn wij te gast geweest op deze camping.
De camping is toch wel ver buiten het centrum van Castellane gelegen waardoor je iedere keer de zelfde weg moet afleggen met de auto om er te komen. De camping is netjes maar wel een echte terras camping dus niet echt een aanrader als je slecht ter been bent. Wij stonden helemaal onder aan de camping op plek 170 en hadden net genoeg ruimte voor onze vouwwagen. Helaas paste onze auto er niet meer bij op dus die moest elders geparkeerd worden. Als uitval basis ligt de camping toch redelijk ver weg van de bezienswaardigheden zoals St Tropez, Cannes en Monaco. min twee uur rijden naar de kust. Dan nog even wat info over de camping, toiletten worden meerdere keren schoon gemaakt, als het erg druk is is er geen schoonmaken meer aan. Het zwembad is bij drukte aan de kleine kant. Het stuwmeer geeft een goed alternatief. Dan de animatie, deze is eigenlijk voor de aller kleinsten. Voor de tieners onder ons wordt er weinig georganiseerd.

met partner, Juli 2014
"Mooie camping .... Mooi Omgeving"vertalen
Harold
8,0

12-08-2014 Prima camping, bezocht tijdens onze Frankrijk tour!
Vooral gebruikt als uitvalsbasis voor tripjes naar de Cote d'Azur. Allemaal goed te doen, in km is het niet zo veel maar door het gekringel toch nog wel een behoorlijke tijd. Camping is goed, sanitair kan beter. Wij stonden helemaal onderaan in het hoekje. Niet echt een ideale plek want daar je behoorlijk moet klimmen om boven te komen .... Zwembad wel vaak heel druk. Voor € 4,00 komen ze bij vertrek je caravan naar boven brengen.
Wel een super Nederlandse camping met Nederlandse animatie.

"Gezellige camping"vertalen
heleen
8,0

09-08-2014 in juli/augustus 2014 hier geweest. Gezellige camping, met voor ieder wat wils. Veel animatie voor klein tot groot, ook voor de oudere pubers. Goed georganiseerd. Behulpzame beheerder! Grote kampeerplekken, wel stijle helling te beklimmen indien je beneden op de camping staat. Mooie omgeving. Sanitair is oke.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?