Hotel Interhotel Cassitel **

Interhotel Cassitel

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Interhotel Cassitel bij:

1 review over Hotel Interhotel Cassitel in het Nederlands

Vrijdagnacht is DISCO nacht!

Amber, 30-7-2010

Het hotel zag er prima uit, hoewel we een beetje een ongeïnteresseerd ontvangst kregen. De kamer bleek ook prima te zijn, schoon, fris, alles werkte. Kortom: het was allemaal OK, totdat we begonnen aan onze nachtrust.

Vanaf ongeveer 23.30u begon het feestje in de discotheek schuin onder het hotel. Tot ongeveer 05.00u hoor je een constante bassdrum BOEM BOEM BOEM en dat wordt er niet bijverteld voordat je boekt!

Dit probleem schijnt echter alleen voor te komen op vrijdag en zaterdag, dus ontwijk op deze dagen het hotel als je een goede nachtrust wilt.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Interhotel Cassitel in Cassis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Interhotel Cassitel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Interhotel Cassitel scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: