Hotel Safari ***

Hotel Safari ***
7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Safari*** bij :

3 reviews over Hotel Safari in het Nederlands

Goed hotel voor zijn prijs

Stefan, 16-7-2017

Onze groep bestond uit z'n 23 personen uit verschillende landen. Het hotel gaf een verzorgde indruk. Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd, het avondeten kon iets beter. Op drukke momenten was het personeel gestresseerd en kwam daarom soms onvriendelijk over bij sommige hotelgasten van onze groep. Zelf had ik hier iets minder problemen mee, want alles wat ik vroeg kwam in orde. We bleven onverwacht ook op een middag eten en het eten werd snel opgediend. Helaas was er een 1 ongebakken stuk vlees bij. Er is een fietsstalling, maar is wat klein als er veel gasten zijn. Op wandelafstand van het historische centrum van Carpentras, maar daar is is 's avonds niets te beleven in juni.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima hotel voor onderweg.

jannekebeers, 5-1-2012

Een zeer ruime kamer, luxe en smaakvol ingericht (wij verbleven in een familie suite). De ligging is prima als je op doorreis bent via de route du soleil. Fijne tuin met zwembad en ligbedden. Een mooi en gezellig terras. Airco op de kamer! Helaas ontbrak er het een en ander op de kamer. Er waren te weinig handdoeken (2 stuks voor 4 personen), geen afstandsbediening aanwezig voor de TV, lege verpakkingen van toiletartikelen, diverse lampen stuk op de kamer, een bad wat leegloopt (de stop sloot de afvoer niet af) en het gratis internet werkte niet (er zou een storing zijn). Het is een vrij duur hotel dus mogen we verwachten dat dit soort zaken wel in orde zijn. Ook was het ontbijt niet inbegrepen bij de toch al wat dure kamer. Jammer dat de aandacht voor deze details ontbrak. Dan was het verblijf qua prijs meer in verhouding geweest.
Gereisd familie in augustus 2011

Uitstekend hotel met top restaurant

Base, 5-7-2011

Hotel ligt niet op een heel mooie plek in Carpentras maar zodra je binnen bent is het verassend mooi en zeer de moeite waard. Prachige tuin met mooi zwembad, heel gezellig terras met uitstekend restaurant. Zeker een aanrader voor een overnachting onderweg naar de cote azur.
Gereisd familie in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Safari*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Safari in Carpentras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Safari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Safari scoort een 7.22 uit 10 op basis van 3 reviews.