Camping Lou Comtadou ***

Lou Comtadou

18 reviews over Camping Lou Comtadou in het Nederlands

Prima stadscamping

Janneke, 20-8-2017

Goed schoon sanitair. Ook goed MiVa sanitair. Enorm zwembad, binnendoor bereikbaar. 2 x per week live muziek.
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige stadscamping met vriendelijk personeel

Janine, 9-8-2014

Eind juli begin augustus 5 nachten op deze voormalige municipaal (nu Flower Camping) gestaan. Zeer vriendelijk personeel. Veel schaduwrijke plaatsen.

Onze plek was onder een bladerdak van de platanen (wat in deze regio heel fijn is). Goed restaurant op de camping; bar/terras, broodservice, entertainment (op z'n Frans) voor de kinderen en je mag gebruik maken van het enorme gemeentebad naast de camping. Camping ligt op loopafstand van het centrum van Carpentras, een levendige Provencaalse stad aan de zuidkant van de Mont Ventoux. Vanuit Carpentras kun je vele uitstapjes maken. Bijvoorbeeld de okers van Roussillon, de lavendelvelden bij Sault (ook nog eind juli!!!!),Mont Ventoux, Gorges de la Nesque, Avignon, Orange, en Gordes, het mooiste dorp van de Provence.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

redelijke camping, geweldig zwembad ernaast

roland robinson, 22-1-2013

mobil-home: staat van bv de keukenlade wat krakkemikkig en de uitrusting qua glazen, kopjes e.d wat matig. voldeed verder wel naar verwachting, het was schoon. ook een mooi overdekt terras met schaduw en zon.

camping zelf is avonds wat rumoerig wegens aangrenzende jeugdherberg maar echt last hadden we er echter niet van.

Groot Pluspunt het gratis direct naast de camping gelegen gemeentelijke zwembad met 50m bad voor baantjes en nog twee andere baden, een met glijbaan/duikplanken.

Een nadeel vonden wij, vergeleken met ervaringen elders, een weinig vriendelijke benadering door het receptie-personeel. ze leken een beetje ongeinteresseerd.

bij de verkoop van brood aan de bar waren ze wel vriendelijk.

er is muziek e.d. voor de liefhebbers en een vrij grote bar en ontspanningsruimte en terras/restaurant, maar daar hebben wij zelf geen gebruik van gemaakt.

Als je de minpunten in acht neemt, hebben we toch een goed verblijf gehad en is deze camping wel aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2012

Potentiele blamage

kramermm, 8-10-2012

De buurt zou een gevoel van onveiligheid kunnen oproepen. De gemeente heeft geïnvesteerd in o.a. hoge hekwerken. Het faciliteiten bord is misleidend Na inschrijving en betaling van ruim 20 euro (1 nacht met camper) bleek dat het zwembad reeds was gesloten. Dat was een domper zonder water! Later ontdekten we dat de camping helemaal geen zwembad heeft, maar dat gasten gebruik kunnen maken van het gemeentelijk zwembad. De staanplaatsen waren redelijk. Er was voor sommige gasten blijkbaar weinig te beleven, want vrijwel iedereen hield elkaar door de heggen heen nauwlettend in de gaten. De gasten hadden zich rondom het sanitair gevestigd en menigeen werd in de loop daarheen aangesproken. de volgende ochtend ervoeren wij dit aan levende lijve, toen wij een douche wilden nemen. Het sanitair is slecht onderhouden, maar wel schoon. Wij douchten pas om 10 uur en de schoonmaakster was net bezig. Zelfs voor een nachtje op doorreis wat ons betreft geen aanrader.
    Gereisd met partner in september 2012

Dit nooit meer

P van de Looi, 3-9-2012

Camping lou comtadou bi Carpentras

Is ons zeer slecht bevallen ik wil iedereen hiervoor waarschuwen.

wij hadden een stacaravan gehuurd met 3 enkele bedden en1 dubbel bed groote van de bedden op de website 1 meter 90 bij 85 cm

in werkelijkhied kregen we een stacaravan met 2 enkele bedden en 1 dubbel bed de enkele bedden waren 1 meter 80 bij 75 cm

aangezien wij alle ca 1 meter 85 zijn snap je de problemen wel

in eerst instantie wilde de eigenaar niets doen alleen sorry

en met een smoesje het derde eenpersoonsbed was volgens hem een kinderbed (maar er was helemaal geen derde bed) en volgens de website hadden we 3 enkele bedden 1,9 meter x 75 cm

uiteindelijk met veel vijfen en zessen zou hij het prijsverschil

van een 4 en 5 persoons stacaravan terug betalen

dat was 22 juli maar inmiddels is het 3 september en we hebben nog steeds niets ondvangen naar diverse mails en telefoontjes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

het vieze sanitair verpestte alles

Tom en coby, 9-10-2011

De locatie van de camping is perfect , 1 km van het stads centrum

grote plaatsen met er omheen hoge oleander struiken, maar er wordt al erg lang niet goed schoongemaakt, douche rooster ligt los, water loopt alle kanten op, ook naar de toiletten, wasbakken zijn afgetapt met vuilniszakken, urinoirs zijn ook afgeplakt met vuilniszakken en rode afzet linten, in de wc zaten poep sporen op de wanden, en ook in de douche poep op de wand, erg smerig, verder zat er erg veel kalk aanslag op de wanden in de douche ,we vonden het te vies en zijn na een nacht weg gegaan !!!

Gereisd met partner in september 2011

niet aan te bevelen

bok, 18-9-2011

Het valt mij op dat de beoordeling in 2011 wat betreft sanitair erg laag is. Dit klopt !Ook gedurende 3 dagen aanwezigheid is er niets schoongemaakt. Mensen gingen klagend weg. Zelfs de hygene bakjes in de damestoiletten werden niet leeggemaakt.
          Gereisd met partner in september 2011

slecht sanitair

annemarieke, 15-8-2011

Het terrein is mooi om te zien, veel struiken.Wel veel verschil inde grootte van de plekken.Wij stonden totaal in de schaduw. Veel mensen gingen in de speeltuin zitten voor de zon. Het sanitair is vreselijk. De douche naast de wc wat nogal eens stinkt als je staat te douchen.Water loopt je over de voeten en die van een ander, ook op de wc. Ook tegels die stuk zijn. Je kon je niet aankleden in de douche zo nat.Ook niet erg schoon,veel smeer die er een paar dagen nog zit. het zwembad is groot maar erg verouderd.Ze zijn er wel heel streng.Trouwens soms mocht ik wel mijn kleren meenemen en dan weer niet. inderdaad veel badmeesters, wel veilig maar doe je schoenen niet voor het streepje aan want dan breekt er oorlog uit.Wat ook stoort is dat het hele bad vol ligt met grindtegels die je zeer doen aan je voeten maar wel vol met spleten en dat mag dan weer wel.Glijbaan is beperkt open. Toch een leuke vakantie gehad doordat wij toch ons eigen ding doen en onze eigen wc in de caravan.
          Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

nooit meer

Nico, 3-6-2011

Nooit meer naar deze camping

Voor ons (en ik neem ook aan voor anderen) is hygiënisch sanitair erg belangrijk.

Van mij komt het cijfer niet boven de 4 uit.

Waarom?

In de herentoiletten;

- de urinoirs zijn met plastic zakken afgedekt,

- loopt van een toilet een deel van de afvoer via de douche,

- is de verlichting slecht (als het bijna donker is gaat de verlichting aan en het scheren 's morgens gebeurt in het halfduister).

Ook kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat tijdens ons verblijf het sanitair niet is schoongemaakt.

Ook mag n.m.m. niet onvermeld blijven dat naast camping Lou Comtadou een jeugdherberg ligt wat nogal wat lawaaioverlast geeft.

Wij zijn enkel op deze camping blijven staan omdat we nogal wat uitstapjes in deze omgeving wilden maken. Maar we komen hier nooit meer terug

Gereisd met partner in april 2011

nooit meer!

Boelhouwer, 4-9-2010

8 nachten hier geweest en gebleven voor het mooie weer en het fietsen van de Mont Ventoux. Camping is netjes en personeel heel aardig. Voor kinderen is hier niets te doen behalve een speeltuintje voor de kleintjes. Het gratis voor gasten, naast gelegen sportpark van de gemeente, lijkt fantastisch, maar is een drama. Behalve zwemmen, mag er niets! Niet met een bal, tussen 10 en 2 uur en tussen half 6 en 8 uur niet alleen zwemmen onder de 18 jaar, pa of moe moet mee (een afgang voor onze zoon van 15), geen badpak aan waar een rokje aan vast zit, geen slippers aan na het voetenbadje, als je kind dit per ongeluk een keer vergeet dan krijgt hij een reprimande en de ouders ook. als je een ander dan je eigen kind mee neemt, moet je een verklaring ondertekenen, dat het niet jouw kind is, maar er wel de verantwoording voor neemt. Zo was er echt iedere! keer wat en kregen er uiteindelijk een zwembad toegangsverbod. 6 badmeesters en bijna geen zwemmers, ik begrijp wel waarom! Beoordeling zwemb: 0
          Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lou Comtadou in Carpentras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lou Comtadou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lou Comtadou scoort een 7 uit 10 op basis van 21 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: