Camping Parc Bellevue ***

7,6

57 reviews over Camping Parc Bellevue in het Nederlands

gemoedelijke camping 2e helft september erg rustig

sylvia, 8-10-2017

vriendelijk personeel, rustige camping in de buitenwijk van Cannes, op loopafstand (half uurtje) van het strand en boulevard, ongeveer een uur wandelen naar het centrum van Cannes of naar Mandelieu de la Napoule
Gereisd met partner in september 2017

Al voor de 22e keer geweldig

Thea Droste, 16-9-2017

Dat je niet naar een hele luxe camping gaat,maar wel de gezelligste met een prachtig mooi zwembad en alles is super schoon.Kan niets noemen wat ik er niet goed vind.Wij genieten er al 22 jaar volop van en hebben niets te klagen,hooguit dat de tijd dat je er zit veel te snel voorbij is.Je zit overal dichtbij en bent met de bus voor 1,50 euro zo in het centrum van Cannes.De plekken op de camping zijn zeer ruim met zon en schaduw,het personeel is altijd vriendelijk en zeer behulpzaam als je een probleem hebt.Kan er wel een boek over schrijven hoe onze ervaringen zijn allemaal even positief en wij hopen dat we nog een paar jaar kunnen en mogen genieten op ons plekje in de zon
Gereisd met partner in juni 2017

Prima

MWJ, 1-7-2017

Gemoedelijke en kleine camping
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parc Bellevue bij:

Daar waar je thuis komt.

Johan, 6-6-2016

Eenmaal daar op vakantie geweest wil je nergens anders meer naartoe. Rust, ligging en vooral de sfeer is op en top. Wij hebben steeds een stacaravan gehuurd en dat is ook steeds uitstekend verzorgd.
    Gereisd met partner in mei 2016

Al jaren prima

Verkerk, 9-1-2016

Het zwembad is heel mooi geworden.

Elk jaar zien wij weer veel bekende mensen .

Je krijgt het gevoel dat je thuis komt

Gereisd met partner in september 2015

Leuke Camping

Marco, 22-12-2015

Mooie camping met die faciliteiten die je nodig hebt voor een prettig verblijf.

Wij zijn nu 3x geweest en het is een prima prijs/kwaliteit camping.

Caravan is schoon,goed uitgerust en voorzien van terras.

Gereisd met partner in juli 2015

Goede ligging, camping iets minder

Zijlstra1994, 3-9-2015

Wij zijn op deze camping geweest met een tent. De plaats die we hadden toegewezen was erg groot. We stonden helaas wel dicht bij de snelweg en daar hebben we wel last van gehad. Overdag niet echt maar in de avond veel overlast van vrachtwagens en motoren. De plekken hebben niet veel privacy, wat wel jammer was. Wij hadden handdoeken opgehangen om het af te schermen. Verder is er een prima zwembad op de camping. Het restaurant viel ons tegen. Patat wordt in frituurvet gebakken van weken oud hadden wij het idee. Alleen bij de receptie kunnen ze een beetje Duits of Engels. Het is een prima camping als je er komt voor de omgeving, maar niet als je er komt voor de faciliteiten en rust. De toiletten en douches waren wel goed. Het allergrootste nadeel van de camping vond ik de weg die je van je campingplek naar het restaurant en zwembad moet lopen. Een erg zware trap, waarbij je onderweg zeker wel eens een tussenstopje maakt. Het is zeker NIET geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.
    Gereisd met partner in augustus 2015

Leuke, nette camping voor een heerlijke vakantie

Erica, 4-8-2015

Mooie camping op een bijzondere plek, zodra je de camping oprijdt, bevind je je in een groene omgeving. Veel bomen en mooie plaatsen voor de kampeerder. De camping bevindt zich naast de snelweg, wij hebben daar geen last van gehad. We hadden een plek met veel schaduw, vanwege het warme weer was dat heerlijk.

Sanitair was prima, schoon en centraal gelegen. Leuk zwembad en vriendelijke mensen.

De camping is een perfecte uitvalsbasis voor leuke uitjes, Monaco, Cannes, Nice en mooie meren en de zee zijn allemaal op rijafstand.

Kortom een leuke camping voor een prima prijs, wij hebben het heerlijk gehad!

De speeltuin is wat aan de kleine kant, deze zou voor kinderen wel wat uitgebreider kunnen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Leuke camping

Margo Veltman, 1-8-2015

Camping Parc Bellevue in Cannes la Bocca ligt op een ietwat bijzondere plek, namelijk dichtbij de snelweg en bij een soort industrieterrein. Winkels zijn dichtbij maar het strand is niet echt op loopafstand. la Bocca is een buitenwijk van Cannes dus je moet wel met de auto naar Cannes.

De camping heeft een terras met restaurant waar ook 's avonds evenementen worden gehouden voor zowel de jeugd als de volwassenen. Er is wifi alleen op dit terras tot 's avonds ongeveer 19.00 uur. Het personeel is vriendelijk. Wij sliepen in een stacaravan (Phoenix) en deze was redelijk schoon. Toen er mieren bij ons werden aangetroffen werd er snel actie ondernomen om dit te verhelpen.

De camping is leuk voor alle leeftijden, er zijn gezinnen met kleine kinderen, maar er zijn ook veel pubers, en ook oudere mensen kwamen we tegen. In de weken dat wij er waren was het publiek overwegend Frans, en ook de activiteiten waren allen in het Frans. Het zwembad is vrij klein, maar er zijn wel altijd bedjes over

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Wat een A8 kabaal!

Ad en Cora, 30-8-2014

Voor uitstapjes in de omgeving is het een perfect gelegen camping, echter deze ligging wordt teniet gedaan door het kabaal van de op 50 meter afstand gelegen autoweg A8. Dag en nacht raast het verkeer langs de camping, ongeschikt voor kampeerders die rust zoeken. De faciliteiten zijn gewoon goed te noemen maar het ontbreekt deze camping aan een enorm geluidsscherm langs de A8.
    Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parc Bellevue bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc Bellevue in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Parc Bellevue scoort een 7.64 uit 10 op basis van 96 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: