Hotel Grand Mercure Croisette Beach ****

Hotel Grand Mercure Croisette Beach
Grand Mercure Croisette Beach
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Mercure Croisette Beach bij:

5 reviews over Hotel Grand Mercure Croisette Beach in het Nederlands

Korte trip naar Cannes - Hotel NAJA.

., 1-9-2013

Op basis van tot nu toe gegeven hotelwaarderingen hebben we het hotel geboekt. Achteraf werd aan de meestal positief bestempelde waarderingen niet voldaan. We kunnen het hotel niet aanbevelen vanwege de lange wachttijd om de kamer te betrekken, de wisseling van kamers vanwege sterke rooklucht en de matige algemene indruk. Het personeel is over het algemeen het vriendelijkste gedeelte van het hotel. Verder positief is de parkeerservice (20,- € per dag). Hotelstrand is tegen betaling maar oké. De gerechten op het strand zijn lekker. Wifi (gratis) is beschikbaar, maar je moest je steeds weer opnieuw aanmelden, erg onhandig.
Gereisd anders in september 2013

Graag weer terug.

., 5-7-2013

Het hotel kan ik aanbevelen, maar het zwembad niet! Op het hotelstrand is er een supergoede service en het ligt echt in de buurt.
Gereisd anders in juli 2013

Een goed hotel heeft zijn prijs in Cannes.

., 21-6-2013

Schoon, goed hotel met super ligging, aardig personeel, maar weinig parkeerplaatsen, te diepe garage, extra kosten voor de sauna, een schaduwrijk zwembad.
Gereisd anders in juni 2013

Perfecte ligging.

., 8-4-2013

Perfecte ligging, dicht bij alles. De kamers waren schoon en mooi, hadden wel wat groter mogen zijn, we hadden namelijk een hogere categorie geboekt, met balkon, wat aangenaam was. Het internet werkte prima. Zeer competente Duitse receptioniste.
Gereisd anders in april 2013

Pas op voor lawaai/renovatiewerken in het hotel!

., 23-3-2013

Goed hotel, mooie kamers, goed internet, uitstekende ligging. Helaas werden op de derde verdieping de badkamers gerenoveerd en het lawaai/getimmer hoorde je tot op de zesde verdieping (in een geüpgradede kamer), van 's morgens tot in de late namiddag. Herhaalfactor: nul. Daarom hebben we onze tweede nacht geannuleerd en zijn we naar een ander hotel gegaan. Vergeet het zwembad (erg klein).
Gereisd anders in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Mercure Croisette Beach in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Mercure Croisette Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Mercure Croisette Beach scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: