Hotel Eden Hotel ****

7,5

4 reviews over Hotel Eden Hotel in het Nederlands

Hotel met Franse slag!

Sander, 6-9-2008

Kom elk jaar meerdere malen in Cannes. Was verteld dat Eden eind 2008 een renovatie heeft gehad. Helaas is deze op z'n zachtst uitgedrukt, met de Franse slag uitgevoerd. De kamers zijn zeer gehorig (zowel van binnen als van buiten). De badkamer/ toilet is zeer klein. Gangzones zitten nu al vol met beschadigingen. Het ontbijt stelt niets voor en heeft een zeer matige sortering. Bespaar je de 20,- en neem lekker een koffie met een croissant in een van de gezellige restaurants in de buurt. Het zwembad op het dak is net groot genoeg voor 5 ligbedden, dus verwacht niet dat je hier met volle teugen kunt genieten. Parkeren kan, mits je van tevoren reserveert en niet over een al te grote auto beschikt. Let goed op welke kamer ze je aanbieden, een deel van de kamers heeft geen/ nauwelijks daglicht! De kamers met zeezicht doen meer vermoeden dan geboden kan worden. Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard. Er zijn veel betere alternatieven te vinden in Cannes!
Gereisd familie in juli 2008

Service wordt minder

jwvm, 22-7-2008

Voor het 3e achtereenvolgende jaar dit hotel enkele dagen bezocht. Dit jaar bleek het interieur van de kamer een schilderbeurt te hebben gehad. Verder viel ons op dat de koffie/thee-faciliteiten van de kamer waren verdwenen (een tegenvaller). Daarnaast werd ons op de dag van vertrek €25 in rekening gebracht voor het gebruik van de minibar als koelkast voor onze eigen flessen water. Wel een erg hoog bedrag en ook nieuw, want voorgaande jaren hadden we dat ook gedaan, zonder toeslag. Op zondag had men onze gebruikte handdoeken weggehaald en geen nieuwe achtergelaten. Op kennisgeving werd onmiddellijk gereageerd met nieuwe handdoeken. Ondanks verminderde service blijft het een goed hotel.
Gereisd met partner in juli 2008

Nick, 31-8-2007

Prima hotel op een perfecte lokatie. Parkeren kan onder het hotel (wel reserveren). Strand, haven en het centrum van Cannes liggen vlakbij, hoewel het grootste deel van het strand niet openbaar is (dus betalen voor een ligstoel). De kamers zijn erg netjes, het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Op het dak kun je lekker zonnen en zwemmen, en op de begane grond is ook een zwembad, bubbelbad en sauna.
Gereisd met partner in augustus 2007

jwvm, 1-3-2007

Geweldige ligging aan de winkelstraat van Cannes achter het Carlton en op korte afstand van het strand.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eden Hotel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Hotel in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eden Hotel scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: