Hotel Avangani Resort ***

Avangani Resort

4 reviews over Hotel Avangani Resort in het Nederlands

Voor een paar dagen ok

RemcoL, 30-6-2010

Vanwege het filmfestival en de formule1 vier dagen in dit hotel gezeten.

Als je niet fulltime in je kamer gaat zitten is het hier uitstekend te doen.

Veel kwamen we dan ook niet binnen (vooral slapen) maar wat we tegen kwamen kwam netjes op ons over. De bar in het hotel is wel duur.

Tegenvaller was dat we geen minibar of koelkast in de kamer hadden.

Gereisd met vrienden in januari 2003

mooi luxe resort.

Fred Romijn, 21-9-2009

heel mooi resort hotel, smaakvol aangekleed en uitstekend zon/zee/zwembad hotel. Centrum van Cannes op ca. 10 autominuten. Weinig negatiefs, behalve misschien dat alles vrij klein is uitgevoerd. Een kleine kale lift, kleine wc, krappe parkeergarage en voor het 4 sterren een relatief kleine kamer. Allemaal wel overkomenlijk, want wel veel luxe. Er is ook een prachtig aangelegde tuin met groot zwembad. (wij waren er eind september, met wel koud water. Eigen looppad/verbinding naar zee, ook prima. Enige minpunt vond ik prijs van ontbijt (euro 19,50) bjna alles wat je zou willen vinden, vindt je er, maar de prijs is wel erg hoog.
Gereisd met partner in september 2009

alles echt perfect

Vermeulen, 27-7-2009

elk jaar terug voor een week minimaal... paradijs....

echt alles perfect

schoon, nieuw, lekker eten...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Jos, 21-7-2007

minpunten: Je kunt beter niet eten in het hotel, want zowel eten als drinken is er belachelijk duur. Gelukkig zijn er genoeg restaurants in de buurt.

Op de kamer ontbreekt een minibar en een kluisje. Internet kost je 22 euro per dag.

pluspunten: Erg mooi hotel met SUPER vriendelijk personeel. Omgeving is adembenemend.

conclusie: ondanks de minpunten een echte aanrader!

tip: wel even de factuur controleren voor je afrekent.

Gereisd alleenreizend in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Avangani Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avangani Resort in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avangani Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Avangani Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: