Hotel All Suites ****

All Suites
8,2

5 reviews over Hotel All Suites in het Nederlands

Net hotel op centrale lokatie

Nicole, 19-10-2010

Het All suites hotel is een net hotel, nette kamers, dagelijkse schoonmaak, vriendelijk personeel, leuk zwembad om ff in af te koelen. Ontbijt is goed, wel elke dag hetzelfde.

Als je het hotel naar rechts uitloopt, ben je zo op de boulevard (vlakbij het openbare strandje) en naar de andere kant ben je na 3 zijstraatjes op de Rue d'Antibes, ideaal, je hebt in Cannes zelf geen auto nodig. Deze hadden wij in de bijbehorende parking geparkeerd, wel ff zweten om in- en uit te rijden, het is er behoorlijk smal.

Weinig te beleven voor kinderen, je zag er wel veel zakenlieden.

Wij hadden een kamer aan de zwembadzijde met balkon. We hadden het keukentje erbij genomen, goed genoeg voor het bereiden van een simpele maaltijd.

Al met al een goed hotel met een perfecte ligging !

Gereisd met partner in september 2010

Prima hotel op goede lokatie in het luxe Cannes.

Dennis, 5-8-2010

We zijn hier met plezier een week geweest. Met twee minuten lopen ben je op de prachtige boulevard, waar je je ogen uitkijkt naar al het fraais wat er rond rijdt en loopt. Kamers zijn ruim en netjes ingericht maar dat mag ook wel voor 150 euro per nacht, al is dat voor Cannes niet eens echt duur. Je krijgt er ook veel voor terug. Ontbijt is prima verzorgd en ook al kom je om 10.00 uur, er is altijd ruim voldoende eten.

Het zwembad is gezelliger als het in eerste instantie lijkt. Bedjes natuurlijk gratis. Parkeergarage is een must in Cannes, dus neem die erbij voor 15 euro per nacht. Kamers aan straatzijde beetje rumoerig, ook als je de schuifpui dicht doet. De isolatie daarvan kan een stuk beter. Kamers aan binnenzijde/zwembadzijde rustig en voorzien van groot balkon. Schoonmaak is tijdig en netjes, ruim voldoende handdoeken. Hotel heeft een bar maar daar zit nooit iemand, zo lijkt het. Algemene indruk doet luxe en verzorgd aan.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Supergoede service!Netjes...

anna, 16-5-2010

Wij zijn vorige week teruggekomen,hadden slecht weer,kwam bijna niet voor in Mei,vertelden het personeel.Wij hadden de supergolven,is op het nieuws geweest,noodweer on the beach.Ook hadden wij een kamer boven de ontbijtruimte,dat is geen succes,je hoort s'morgens de stoelen schuiven 3 uur lang,ik kon een andere kamer krijgen,maar mijn man,dochter,schoonzoon wilden niet meer verhuizen,dus ja....service is geweldig,ontbijt op bed,heerlijk,en heel lieve ober!Kamers heel schoon,wij hadden een dubbele kamer met tussendeur,wel fijn voor met z'n 4-en,50 zenders op tv,maar geen Nederlands,erg jammer als het regent....maar ja,dan gingen we internetten 10 euro voor 24 uur.Zeer dichtbij de winkelstraat en de Spar zit hierachter.Centrum Cannes erg leuk,leuke shops,ga naar L en B fashion,lekker cheap!Nice dichtbij,maar vond ik niet bijzonder,Monaco heel mooi,hebben op FM 1 ronde gereden,vond mijn man geweldig!Kortom,All Suites zeer goed!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Prima verblijf !

Jean-Pierre, 8-10-2009

Vriendelijk onthaal. Kamer geboekt aan de zijde van het zwembad: comfortabel en rustig. Mooi zwembad met aangenaam terras met ligstoelen en parasols. Verzorgd ontbijtbuffet (bij mooi weer ook buiten). Op korte wandelafstand van de croisette en de rue d' Antibes (winkelstraat). Kom hier zeker terug.
Gereisd met partner in september 2009

Vandewalle, 20-11-2007

eerste indruk van het hotel heel goed. Kleine doch verzorgde receptie.

Hadden mooie functionele kamer met zicht op zwembad, tevens aangenaam balkon, doch hadden jammer genoeg veel (nachtelijk) lawaai van buren vanuit een blijkbaar communicerende kamer !

Hoewel we er verbleven tijdens hoog seizoen, was het er zeer rustig !

Het ontbijt is wel eerder karig.

De afgesloten gereserveerde ondergrondse parkeerplaats is een troef, een absolute noodzaak in Cannes.

Toch vier sterren waard.....

Gereisd familie in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel All Suites in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel All Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel All Suites scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: