Camping La Rivière **

7,5

3 reviews over Camping La Rivière in het Nederlands

Fantastische plek

F.Dijkshoorn, 29-8-2013

Deze Camping heeft slechts 2 sterren maar dat is veel te weinig! Wij zijn er twee nachten geweest om niet te ver van de boot naar Corsica te zijn maar ik had er best langer willen blijven. Vriendelijke mensen, uitstekende accommodatie, lekker rustig, perfect onderhouden en mooie plekken. een fraai zwembad bovendien. Een goede uitvalsbasis voor het ontdekken van de Cote dÁzur . Vanaf de grote weg wat lastig door het stadje te bereiken maar zeer de moeite waard. En niet zo veel Nederlanders God zij dank!! Wij gaan er zeker terug!
Gereisd met partner in juni 2013

Nooit meer!! is geen overnachtingscamping

Petra van Kessel, 30-8-2010

Wij hebben deze camping uit het boekje campingsonderweg.

De camping is slecht bereikbaar je moet eerst door een winkelstraat en later door een heel smal straatje naar boven.

Bij aankomst was er enkel buiten de camping op een parkeerplaats plek.

We zijn de camping op gelopen en hier zijn alleen vaste plaatsen.

Er waren maar vier trekkers plaatsen, wij vinden dat deze camping niet in het boekje campingonserweg thuis hoort.

We hebben wel heerlijk gegeten op het terras van het restaurant. er worden overheerlijke verse pizza's gemaakt in een steenover op het terras.

Gereisd met partner in augustus 2010

van der boom, 11-8-2007

Fijne camping. Beetje moeilijk bereikbaar met grote caravan - je moet door het stadscentrum. Het personeel is heel vriendelijk en de pizza's zijn overheerlijk!!! Worden op het buitenterras/ restaurant, ter plekke gemaakt.
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rivière in Cagnes-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rivière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Rivière scoort een 7.53 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: