Camping Les Cinq Vallees ***

Camping Les Cinq Vallees
Les Cinq Vallees
8,2

4 reviews over Camping Les Cinq Vallees in het Nederlands

Gemoedelijke camping met grote plekken.

Arienne, 18-8-2016

Rustige camping waar je zelf (geholpen door eigenaar) een plekje uit kon zoeken. Wij hadden een zeer ruime plek. Vanaf de camping gaat er een bus naar Briancon die gratis is voor campinggasten. Veel wandel mogelijkheden in de buurt.
Gereisd met partner in juli 2016

Prima camping, prima plek

Tim, 10-9-2012

In augustus voor het eerste op deze camping geweest. De mobile home die we gehuurd hadden was zo goed als nieuw dus daar was niks op aan te merken. Voldoende ruimte erom heen. Min puntje zou kunnen zijn dat als het regent je binnen zit, een veranda met een dakje er boven zou dan uitkomst bieden.

Verder is alles goed geregeld op deze camping met een klein winkeltje voor de eerste boodschappen. Vlakbij is een grote supermarkt. Internet is gratis en van elke plek van de camping is er voldoende bereik.

Gereisd met partner in augustus 2012

Groene camping, mooie plekken, prachtige omgeving

Sabina Schel, 11-2-2011

Wij hebben met onze dochtertjes in 2009 deze camping bezocht. In onze mobile home hebben we twee weken lang een fantastische vakantie beleefd: prachtig weer (Briancon heeft de meeste zonuren van Europa), mooie omgeving, leuk zwembad en niet druk. Op de camping staan m.n. Fransen en Italianen, niet zo veel Nederlanders (maar dat vinden wij geen probleem). Campingwinkeltje is ok, en iedere avond kun je heerlijk eten halen (pizza's, salades, friet). Voor kleine kindjes is er een oud, maar prima speeltuintje. Vanuit het zwembad kijk je uit op 5 gigantische bergen, zo mooi! Wielrenners kunnen hier hun hart ophalen dus! Inderdaad wel koud 's avonds en 's nachts. En de rit over twee grote bergpassen is even doorbijten...
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Nergens zo koud gehad als op deze camping

Monique, 3-3-2010

Ik weet het, de campinghouder kan er ook niets aan doen: het is juli 2000. We kamperen in een mini tentje in de buurt van Briancon. De temperatuur daalt in no time als we 's avonds de tent opzetten. Warm worden we niet meer. Het kwik zou dalen tot -4 graden onder nul. Heel erg koud dus. De volgende nacht is al niet veel beter. Briancon is het hoogst gelegen dorpje in de Alpen en dat hebben we geweten. Het sanitair was prima en er waren gelukkig heeeeel warme douches.
Gereisd met vrienden in juli 2000

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cinq Vallees in Briancon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cinq Vallees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Cinq Vallees scoort een 8.19 uit 10 op basis van 7 reviews.