Vakantiehuis Gérard

1 review over Vakantiehuis Gérard in het Nederlands

Denk goed na

Kees, 3-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het huis was zeer sober. IKEA inrichting. Op zich niks mis mee maar de bedden kraakten verschrikkelijk. Dus echt goed geslapen hebben we niet. Het geheel deed wat armoedig aan. Behang los van de muur. Stoelen provisorisch gerepareerd. Alles zeker gedateerd. . Heel gehorig pand. En wat echt stoorde was dat we het huis heel vies aantroffen. We zijn met het hele gezin aan de slag gegaan om het schoon te maken. De keuken was heel vet en stonk. De vuilnisbak was niet leeggemaakt. De beschermhoezen van de bank en de stoelen waren echt super smerig. Die van de stoelen hebben wij in de wasmachine gedaan. Die van de bank was te groot. De afzuigkap was heel vet als ook de muur en de kastjes rond de afzuigkap. Dit was onze grootste domper. En je betaald 95 euro schoonmaakkosten en er zou heel streng gecontroleerd worden. Not dus. . Maar naar dat huisje gaan we niet terug. En ook boeken we in de toekomst zeker niet gelijk meer bij touroperator. Toch elders rondkijken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gérard in Briancon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gérard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gérard scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.