Camping La Chevrerie

7,9

4 reviews over Camping La Chevrerie in het Nederlands

mooie plaats

Leusink Oldebroek, 15-8-2012

wij zijn deze zomer twee weken hier geweest lekker rustig we hadden mooie plaats s'morgens je broodjes halen bij de beheerste die je dag daar voor moest bestellen geen probleem ze was heel aardig en behulpzaam. op 3 km van het strand dus dat is goed te doen met fiets of auto vaak genog parkeer gelegenheid bij de stranden.

wij hebben het goed naar ons zin gehad hier, sanitair liet een beetje te wensen over maar oke daar is de prijs ook na.

Gereisd met partner in juli 2012

Erg basic, maar heel prettig en echt kamperen

BART, 31-7-2012

De camping ligt 3km van het dichts bijzijnde strand, maar in de omg. zijn vele mooiere en rustigere stranden te vinden.

Camping is heel basic, schaduwrijke maar niet al te grote plaatsen (75-100m2).

Met zo'n 50 plaatsen, waarvan goed 30 bezet eind juli 2012 een verademing ten opzichte van de megastallen aan de kust.

Hier geen zwembaden, animatie enz. enz., gewoon rust en s'avonds na 2200 uur kan je een spled horen vallen.

Helaas voor de kinderen niets te beleven op 2 wipkippen en een tafeltennistafels na.

Stokbrood en croissants zijn op de camping te bestellen.

Sanitair is niet mooi, ruw gestorte betonnen vloeren, maar de douches zijn heet en de wc's schoon (De sociale controle doet zijn werk).

Prijzen tov de aan de kust gelegen megastallen heel acceptabel.

Voor 4 pers auto, electr, standplaats (2 tenten) € 28,- p/n is goedkoop te noemen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

hele leuke rustige kleinschalige camping

jan brugman, 27-2-2012

Heel erg prettige en kleinschalige camping in een boerderij met boomgaard. Met heel aardige eigenaresse.

Wij hebben 2 keer in het voorseizoen genoten van de mooie ligging, de omgeving, het schitterende dorp Bormes en de wandelingen boven het dorp in het Massif des Maures en de stranden vooral Plage de Cabasson

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

heerlijk rustig met ruimte

Govert Hellemans, 23-8-2009

Een rustige eenvoudige camping 10 min fietsen van de zee en de stad. Voor caracans, campers en tenten. En een lieve eigenares.
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chevrerie in Bormes les Mimosas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chevrerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Chevrerie scoort een 7.9 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: