Aparthotel Nemea ( Residence Greenside )

Biot
Aparthotel Nemea ( Residence Greenside )
Nemea ( Residence Greenside )
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nemea ( Residence Greenside ) bij:

2 reviews over Aparthotel Nemea ( Residence Greenside ) in het Nederlands

Dennis Hagen & Cynthia Joziasse, 24-9-2007

Mijn vriendin en ik zijn in de week van 17 sept. 2007 in dit hotel geweest. Dit hotel is echt een aanrader als je met de auto zuid frankrijk wil ontdekken. Je zit ongeveer 8 kilometer van cannes, 15 kilometer van nice, 65 km van monaco en st tropez. De foto`s op internet waren exact hetzelde als de kamer die wij hadden. wij hadden ook het ontbijt erbij geboekt, dit was simpel maar wel redelijk, de formule van dit hotel is dat de prijs laag is maar er wordt niet schoongemaakt dus eigenlijk is het meer een appartement met wat hotel faciliteiten, geen last gehad van geluid!! zeker een aanrader. De prijs was ongeveer 250 euro voor 2 personen voor 6 nachten inclusief ontbijt!! dus 21 euro pppn inc ontbijt. Ook heb je onder het hotel een prive parkeerplaats die afgesloten is!! Gewoon een goed hotel voor een zeer goede prijs!!! geboekt bij een touroperator
Gereisd met partner in september 2007

Stefan, 5-9-2007

Onverzorgde boel. Studenten die zich misdragen. Kleine kamer. Slaapbank! Fotoos beloven veel maar de werkelijkheid is anders. Eéns maar niet nog een keer.
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Nemea ( Residence Greenside ) in Biot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Nemea ( Residence Greenside ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Nemea ( Residence Greenside ) scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: