Camping Des Oliviers **

Des Oliviers

4 reviews over Camping Des Oliviers in het Nederlands

helaas, camping gesloten

Michel, 29-7-2010

er staan in Biot geen bordjes meer met waar de camping is.

Bij de camping zelf: Ferme

gras staat hoog op de terrassen.

geen activiteit, niemand aanwezig.

erg jammer, zar er mooi uit

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Schitterend zwembad

René Jansen, 2-6-2009

Mooi uitzicht van het zwembad op de Middelandse zee.

We hadden geen electriciteit en het was zeer warm. goede uitvalbasis om de stranden te bezoeken. Staanplaatsen doen lekker rommelig aan. Sommige plekken zijn moeilijk te bereiken met de aanhanger die we bij ons hadden. De ontvangst is sober en veel vertellen ze niet! Maar je hebt er ook geen last van.

Camping was erg rustig maar zodra je buiten de camping kwam werd je overvallen door de drukte. Nice en Monaco en St Tropez zijn aanraders. Rustige stranden kun je hier in de zomer vergeten!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2005

Jomariek, 21-6-2007

De camping bestaat nog, we zijn er in 2006 een week geweest. Geen plannen om deze camping op te heffen. Staanplaatsen zijn dicht op elkaar, maar dit kan wel gezellig zijn:) Zwembad is bovenop de camping en is tussen de middag lange tijd gesloten voor kinderen ( paar uren ). Sanitair is ronduit slecht te noemen ( onderhoud + schoonmaak ).
        Gereisd met partner in juli 2006

David en Jette, 10-9-2005

In de zomer van 2005 hebben we anderhalve week op deze camping gestaan. Het is een prachtige camping, maar ik zal maar direct beginnen met

de mededeling dat hij sluit na dit seizoen. De baas gaat met pensioen heeft hij ons verteld en de grond wordt verkocht aan een particulier die er een grote villa neer gaat zetten. Echt héél erg zonde, ik had er graag nog eens gestaan, maar bespaar je dus d emoeite om er helemaal heen te rijden. Hij is opgeheven...

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Oliviers in Biot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Oliviers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Des Oliviers scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.