Camping Les Tomasses

Les Tomasses
7,3

11 reviews over Camping Les Tomasses in het Nederlands

Een week genieten van het Franse leven

Koen, 25-8-2017

Camping in het voorjaar van 207 door huidige eigenaren gekocht en dan verwacht je niet teveel, maar het alles overtrof onze verwachtingen. Eigenaren super aardig, dien alles om het ons en alle andere gasten baar de zin te maken. Camping is netjes en overzichtelijk, niet groot en mooi plaatsen waar je de tent of caravan neer kan zetten. Alle plaatsen zijn omheint met struiken, zodat je voldoende privacy hebt. Sanitair is verouderd, maar schoon!!! En dit wordt na dit seizoen allemaal verbetert zo is ons vertelt door de eigenaren. Zelfs onze zoon (14 jaar) heeft zich op deze camping prima vermaakt MET zwemmen, voetballen en uiteraard bij de WiFi (die gratis is!!!)

Wij gaan zeker terug naar Camping Les Tomasses!!!

Ania et Olivier merci pour votre hospitalité et a l'année prochaine!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne gezellige camping

Stephanie, 20-8-2017

Hele mooie afgebakerde plekken. Camping is erg gemoedelijk en gezellig. Je voelt je er gelijk thuis. Sanitair was een erge tegenvaller maar dit gaat vernieuwd worden.

Eigenaren doen erg hun best voor je.

Voor uitstapjes zoals toulon en marseille is de camping goed gelegen. Ook Frejus is nog te doen.

Veel Fransen maar ook genoeg nederlanders.

Wij hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

fantastische camping!!!

Fam Borne, 7-8-2017

Het is een sfeervolle rustige camping, met veel schaduwrijke en grote staanplaatsen. De eigenaren zijn uiterst vriendelijk, heel betrokken en doen echt hun best. Het sanitair is verouderd, maar ze hebben de camping pas twee maanden en zijn van plan om dit in het najaar aan te pakken. De kinderen hebben overigens genoten van het zwembad! Qua locatie is het een prima uitvalsbasis voor veel bezienswaardigheden en stranden. We zouden deze camping zeker aanraden aan gezinnen met jonge kinderen ( tot 12 jaar).
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Verrassend mooie en leuke camping

Ilja Sjaardema, 6-8-2017

Wij waren hier bijna 3 weken. De camping heeft mooie grote plekken zowel schaduw als zon en qua ligging ook leuk, niet allemaal recht toe recht aan maar een beetje speels met prachtige bomen. Sanitair is wel verouderd maar zoals reeds eerder genoemd wordt dit na het seizoen aangepakt. Nieuwe eigenaren zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. Zo hielpen ze ons met bellen voor het reserveren van verschillende activiteiten. Zwembad was ook prima. Onze kinderen van 10 en 12 hebben zich hier prima vermaakt en wij ook! Mooie afstand van de kust om net buiten de drukte hiervan te zitten maar op prima afstand om er heen te rijden. Ook genoeg winkels in de buurt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke, gezellige gezinscamping

Marco, 6-8-2017

Erg mooi gelegen in nabijheid van "grote" plaatsen zoals Toulon en Hyeres. Veel strandjes in de buurt, bijv La Londe.

Mooie ruime plaatsen. Mix van Nederlanders en Fransen. Erg symphatieke eigenaren met veel wil om hier iets moois van te maken. Onruststokers werden direct "verwijderd"

Tip voor de eigenaren is stop om 22:30 uur met al het entertainment, schept duidelijkheid.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Optimaal genieten!

René Bakx, 23-7-2017

De camping is zeer rustig en voorzien van schaduwrijke plekken met veel bebossing. Zeer vriendelijke Franse eigenaren die er voor meer dan 100% voor gaan, tevens ook zeer goed Engels sprekend. Het is het eerste seizoen voor deze eigenaren, wanneer eenmaal het sanitair gebouw vervangen is weet je zeker dat je een top verblijf zult hebben op deze camping. Wat opvalt is dat de camping aan de ene zijde met name wordt gevuld met Franse gezinnen en de andere zijde met andere nationaliteiten. Wat we tevens waardeerden was dat ze gratis buitenspeelgoed uitlenen. Kortom, een fijne camping! Ook in geval op doorreis naar Corsica met de ferry vanuit Toulon is het een goede overbrugging.
Gereisd met partner in juli 2017

Gedateerd, schoon, enthousiaste eigenaren, rustig.

Hans Egas, 18-7-2017

Het was wat lastig te vinden, ja, je moet echt linksaf bij het bord waar "rechtdoor rechts" staat met 200 M erbij, dus wel links schuin omhoog het smalle weggetje op. Doorrijden en dan echt het smalle hellinkje af bij het gele bord met de ACSI-vlag, dan kom je op de cp. Het is een zeer gedateerde cp.

MAAR, het is er schoon, rustig, met zwembad, animatie voor kleine kinderen in het frans/nederlands en engels. Het ligt in bergachtig gebied, vlakbij de kust van Hyeres. De eigenaren zijn net in mei 2017 begonnen met deze cp waar 31 jaar lang niet zo heel veel aan gedaan is. Olivier en Ania zijn zeer enthousiaste en vriendelijke cp houders en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De plaatsen zijn langwerpig en voornamelijk in de schaduw. Electra 10 AMP en water op de plaats. In november gaat het huidige sanitair gebouw tegen de vlakte en wordt er nieuw gebouwd. Wij zijn zeer benieuwd hoe het gaat worden ! Aan Olivier en Ania, samen met de kleine Helena zal het niet liggen !

Gereisd met partner in juli 2017

heerlijke familiecamping

Dees, 16-4-2012

Ik vond het een hele fijne camping daar dat komt ook omdat mijn schoonmoeder er al jaren komt
Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Gewoon een fijne plek!

Vrolijk, 7-5-2011

Ik ben hier een aantal jaren achter elkaar geweest. Het is een heerlijk plek voor gezinnen met kleine kinderen. Heb je voldoende aan ruimte plaatsen; een zwembed; een kleine speeltuin èn ben je opzoek naar een echt Franse camping? Dan is dit dè plek. Het sanitair is wat gedateerd, maar werd goed schoongehouden. In de buurt grote supermarkten (Sollies) en er is veel te zien en te doen in de omgeving (stranden, Cassis, Toulon, La Londe, Bormes les Mimosas, etc.). Er is een kleine "snack" met terras waar je brood kunt bestellen voor de ochtend en waar je ijs; pizza en eenvoudige maaltijden kunt kopen.

Een plek om terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 1996

mooie camping

Geertsma, 18-8-2010

Camping Les Tomasses in Belgentier is een mooi gelegen fransen familie camping.

Royale plaatsen met naar behoefte schaduw.

Sanitair is gedateerd, maar voldoet aan de behoefte.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Tomasses in Belgentier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Tomasses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Tomasses scoort een 7.33 uit 10 op basis van 16 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: